Moulin Rouge is het uiteindelijk niet geworden (was al volgeboekt) en toen werd het het Lido... en dat doet niet voor MR onderquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben je niet vast kunnen houden in de Moulin Rouge![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moulin Rouge is het uiteindelijk niet geworden (was al volgeboekt) en toen werd het het Lido... en dat doet niet voor MR onder
Was super trouwens... de kid keek z'n ogen uit; we zaten nogal dicht bij het podium dus hij kon goed zien wie het koud had
Tof! weer helemaal bijgetankt? En bijgelezen??quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buuf!!![]()
Was geweldig... die stakingen van de Metro waren een beetje lastig maar ach, we kwamen toch wel waar we wezen wilden![]()
Ja.. Maar zag het MIJN moeder niet doen met mijn broer.. Of andersomquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das nog eens wat anders dan een pannelap hé.....![]()
Bijgetankt wel, bijgelezen nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tof! weer helemaal bijgetankt? En bijgelezen??
doe mij dan even de samenvatting, ben het weekend ook veel offline geweest![]()
ja, in die heb ik zelfs nog gepostquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijgetankt wel, bijgelezen niet
15 SC's bijlezen vond ik een beetje... te veel van het goede
Tip: in het vervolg even aankondigen dat je een (lang) weekend weg bent, dan hou je er iig een nametopic aan over: [SC#459] Leandra Ist Puickendst![]()
Neuh.. sommige vrienden van de kid moeten er ook niet aan denken om met hun moeder naar Parijs te gaan... dan gaan ze liever met mijquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja.. Maar zag het MIJN moeder niet doen met mijn broer.. Of andersom![]()
Die zit vast een top-topic voor te bereidenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is Ian eigenlijk gebleven zo ineens??![]()
Met zijn moeder naar Parijsquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is Ian eigenlijk gebleven zo ineens??![]()
De helft van de wereldbevolking schijnt man te zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat lief van hem dat hij je niet wakker maakte.......![]()
d'r zijn plenty andere mannen....![]()
Da's knap kut dan....., zo maak ik nooit een kans....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
De helft van de wereldbevolking schijnt man te zijn.![]()
| SC#472 | LEANDRAAAAAAAAH!!!1!1!1!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
SCHNITZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah.. volgens mij houdt het ook in dat de andere helft geen man is.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's knap kut dan....., zo maak ik nooit een kans....![]()
Nieuwe ontwikkelingen....Blurker, kom d'r eens uit.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
| SC#472 | LEANDRAAAAAAAAH!!!1!1!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |