ow.. ik zat qua tangen en knippen ff op een ander spoor...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
werk voor een maatschap van allerlei dokters
Die snap ik niet of dat net zo iets als inktvipquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow.. ik zat qua tangen en knippen ff op een ander spoor...![]()
maar da's misschien ook meer forceps en episiotomie![]()
nee, dat zijn de medische termen voor tangen en knippen, op gyneacologie dan...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik niet of dat net zo iets als inktvip![]()
Oh vandaarquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat zijn de medische termen voor tangen en knippen, op gyneacologie dan...![]()
jaijks...quote:
Je vergeet iemand!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, seks, SM, bier, tieten en neuken!
Die hebben ze in de vriezer liggenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
In die volgorde?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben die dingen dan een houdbaarheidsdatum![]()
Doen ze expres, anders gaan jullie het nog lekker vinden ook....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijk![]()
Als er een chocolade pindakoek bij geleverd wordt dan blijft het, neem ik aan, ook bij koffie hè...quote:
da's een eendebek....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijk![]()
Nee, je moet ook nog afrekenenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een chocolade pindakoek bij geleverd wordt dan blijft het, neem ik aan, ook bij koffie hè...![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen ze expres, anders gaan jullie het nog lekker vinden ook....![]()
Kijk, nu komen we weer ergens, hold that thought!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohh .. Zit ik weer verkeerd..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's een eendebek....
forceps-lepels zijn om babies te uhm... helpen.... d'ruit zeg maar... dat je zo dat hoofdje vastpakt met die tang
Vinden die kids dat dan fijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's een eendebek....
forceps-lepels zijn om babies te uhm... helpen.... d'ruit zeg maar... dat je zo dat hoofdje vastpakt met die tang
Dat niet neequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vinden die kids dat dan fijn![]()
Had ik je al eens verteld dat ik op zo'n stoel had gelegen voor een inwendig blaasonderzoekquote:
Nee ze krijgen er een punthoofd vanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vinden die kids dat dan fijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |