Was het raak of heb je geen kidsquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmm, je bent nummer zoveel die mij dat komt vertellen...![]()
Truste Buuvquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraadt naar de sportschool te gaan![]()
Jawel, ben er sinds een maandje of drie vanaf.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit meer goed gekomen hé ventje.....![]()
Dat klinkt als een goed boekquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraad naar de sportschool te gaan![]()
Trusten buuf, ik ben ook zo weg. Mooi die elf-uur-bug ontwijken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraad naar de sportschool te gaan![]()
Nope, geen kids.......ben er zelf nog een. Wat moet een puber met een puber, dat wordt kattekwaad....quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, ben er sinds een maandje of drie vanaf.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, geen kids.......ben er zelf nog een. Wat moet een puber met een puber, dat wordt kattekwaad....![]()
Geen pizzaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, seks, SM, bier, tieten, neuken en Adolf Hitler!
Willen ze niet bijten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is maar een term hoor, alsof "neuken?" zo enthousiasmerend werkt
![]()
ik twijfelde over die tquote:
Natuurlijk NMNS, stom van die moeders ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat dat echt goed is......zo'n kopje kraken.....
Kunnen die aanstaande moeders niet gewoon iets meer ontsluiten en hun bekkens kantelen, das toch veel handiger...![]()
Truste Talithaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten buuf, ik ben ook zo weg. Mooi die elf-uur-bug ontwijken.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Natuurlijk NMNS, stom van die moeders ook![]()
Lala lalala lalaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, seks, SM, bier, tieten, neuken en Adolf Hitler!
Ik dacht altijd dat met een uitdrijving een satansuitdrijving bedoeld werd...quote:
Dat wordt Grieks....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Lala lalala lalaaaaaaaaaaaa. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet jij hoe teringvervelend die ukkies kunnen zijn.....het is dus gewoon een juiste benaming..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat met een uitdrijving een satansuitdrijving bedoeld werd...
Huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |