quote:Op woensdag 21 november 2007 01:53 schreef nachtzuster het volgende:
Fijne verjaardag Veulen![]()
Je vriendjes kunnen niet wachten op de party![]()
[ afbeelding ]
Lea! wb!quote:Op woensdag 21 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
PPI wat ben je van de opstandige plaatjes vandaag (behalve die van die bloem)
Ik krijg morgen het verhaal over Parijs?quote:Op woensdag 21 november 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n bed in......
Truste all![]()
![]()
Ja klopt, was gisteravond alquote:Op woensdag 21 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
NZ, heb ik meer sneeuw dan eerst?
Hij is prachtig, ga lekker slapen, Freulequote:Op woensdag 21 november 2007 02:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja klopt, was gisteravond al![]()
Vond nog zo'n snowplugin, dit is echter toch?![]()
Hier, toon ik mijn goede wil nog een keer met dit keer lekker bier vers voor Ian.quote:
Wat een klein kutbiertje.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Hier, toon ik mijn goede wil nog een keer met dit keer lekker bier vers voor Ian.
[ afbeelding ]
En slaap lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je Veulen niet even feliciteren?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:16 schreef APK het volgende:
Het lijkt hier wel een COS ten tijde van HBB.![]()
Slaap goed, en lekker en geniet van je jaardag!quote:Op woensdag 21 november 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
Truste mensen
Nope, ik ben fel anti felicitatietopics.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Zou je Veulen niet even feliciteren?![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb tenminste een moeder....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |