Foto?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannelapjeskat...?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannelapjeskat...?![]()
GRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 21 november 2007 21:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind dat kleine kuthondjes verplicht een fietsvlaggetje op hun rug moeten![]()
:Mee eens hoor ook voor alle loslopende peutersquote:
Alles wat niet boven de knie komt moet een fietsvlaggetje opquote:Op woensdag 21 november 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
:Mee eens hoor ook voor alle loslopende peuters![]()
De terreinmeester niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaad goed daar inderdaad..... volgens mij zijn er een paar heel erg blij...
Hebben ze van die vlaggetjesquote:
Ha !!! stelletje blinden dusquote:Op woensdag 21 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, reukvlaggetjes.....
Hoezo? Of heeft het met voetballen te maken? Als dat zo is heb ik niets gevraagd Gert.quote:
Gokken.....quote:Op woensdag 21 november 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
De terreinmeester niet.
Ik wel.(online gok gedoe)
jaar lang gratis filmpjes hurenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gokken.....
Ik sta in een videotheek, staat een vent naast mij en die koopt voor 400 euro van illegale lotto shit. Ik vraag aan de eigenaar of die vent wel vaker gokt en of hij goed gokt.....Eigenaar zegt "Ja" en ik mik, impulsief als ik kan zijn, ook 400 euro op die toonbank. 30 minuten later spijt natuurlijk. Twee dagen later de bel, staat die videotheekeigenaar aan de voordeur met 2400 euro....... gewonnen![]()
![]()
![]()
Beginnersgeluk natuurlijk, want daarna nog ongeveer 1000 euro ingezet met gokken en nooit meer iets gewonnen...![]()
Van mij mag je erop vallen hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:26 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je liever dat ik op je val?![]()
Een propellortje vind ik ook goed![]()
Sommige filmpjes wel drie jaarquote:
Drugs are bad Mkay !quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gokken.....
Ik sta in een videotheek, staat een vent naast mij en die koopt voor 400 euro van illegale lotto shit. Ik vraag aan de eigenaar of die vent wel vaker gokt en of hij goed gokt.....Eigenaar zegt "Ja" en ik mik, impulsief als ik kan zijn, ook 400 euro op die toonbank. 30 minuten later spijt natuurlijk. Twee dagen later de bel, staat die videotheekeigenaar aan de voordeur met 2400 euro....... gewonnen![]()
![]()
![]()
Beginnersgeluk natuurlijk, want daarna nog ongeveer 1000 euro ingezet met gokken en nooit meer iets gewonnen...![]()
Watdan?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hè hè, daar ben je eindelijk, miste je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |