Hallo Lobasca!quote:
Laatste kwalificatiewedstrijd van het NL elftal.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:48 schreef Talitha het volgende:
Er is iets met voetbal vanavond toch?
Nee ligt aan FOK.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Lobasca!Wat gaat het langzaam hè? Maar kan ook wel aan mijn computer liggen hoor
Dusquote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste kwalificatiewedstrijd van het NL elftal.
Maar ze zijn al gekwalificeerd...
Adolfquote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
O en goedenavond ié-de-reen!! En FOK! is bij mij rete-snel.![]()
Alleen op de hele uren is het even kut.
Hoi Lurkstertje.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoi Talitha! Speelt Ajax vanavond?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dusmoeten ze het dan nog een keer doen?
Eva.quote:
Dus jij blijft gezellig hier vanavond?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
O en goedenavond ié-de-reen!! En FOK! is bij mij rete-snel.![]()
Alleen op de hele uren is het even kut.
Ze is lief hé....quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Nee je speelt een aantal wedstrijden tegen andere landen. Het kán zijn dat je al gekwalificeerd bent (of kansloos) voordat de laatste wedstrijd gespeeld is.
You're confusing me...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nederlands elftal brengt geen voetbal.....vanavond geen voetbal dus....![]()
Aha! Thanks Gert. Niet dat ik zo geïnteresseerd ben in voetbal hoor, kom hier voor andere dingenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Nee je speelt een aantal wedstrijden tegen andere landen. Het kán zijn dat je al gekwalificeerd bent (of kansloos) voordat de laatste wedstrijd gespeeld is.
Volgens mij maakte ze een grapje. Toch.....?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het is ook mogelijk dat je gekwalificeerd èn kansloos bentquote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Van Basten had Van Bommel noooooooooooit mogen schofferen!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk dat je gekwalificeerd èn kansloos bent![]()
Wie is van Bommel, kan die ook voetballen?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van Basten had Van Bommel noooooooooooit mogen schofferen!![]()
Das een voetballer met ballen!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is van Bommel, kan die ook voetballen?![]()
Ik had het idd over het Nederlands team.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van Basten had Van Bommel noooooooooooit mogen schofferen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |