Vuil zeikwijf.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:16 schreef APK het volgende:
Het lijkt hier wel een COS ten tijde van HBB.![]()
Hmmm, momentje van zelfreflectie?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En omdat ik 'Moedertje' van Corry niet kan vinden krijg je deze: http://nl.youtube.com/watch?v=J5JhurnCmL8
quote:Op woensdag 21 november 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
Het lijkt hier wel een bejaardensoos!
En jij sjouwt met een catheter rond...quote:Op woensdag 21 november 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Herstel, dat was Lobas.....die laat het overal lopen.....![]()
Ben dol op oudjes.....voel ik me zo lekker jong bij...quote:Op woensdag 21 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt.......
![]()
Waarom doe ik datquote:Op woensdag 21 november 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij sjouwt met een catheter rond...![]()
Geen idee, ik heb er niet naar geluisterd.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hmmm, momentje van zelfreflectie?
Heb je die citroenbessendinges nog gekocht?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders loop jij ook overal te zeikstralen...
De laatste keer was ik aan het sproeien, nix stralen.....quote:Op woensdag 21 november 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders loop jij ook overal te zeikstralen...
Kunnen we niet een compromis bewerkstelligen?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben jullie zat......dus óf ik ga weg, óf jullie....zeg het maar......!
Neequote:Op woensdag 21 november 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je die citroenbessendinges nog gekocht?![]()
Samen pleiten?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen we niet een compromis bewerkstelligen?![]()
Lekkende kraan...quote:Op woensdag 21 november 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De laatste keer was ik aan het sproeien, nix stralen.....
Wacht maar totdat die van jouw echt naar vis gaat stinken, dan gaat er meestal nog veel meer fout met die zooi daar.........van de leg, kippenhok verwoest, etc.quote:
Kan ik nog lang wachten!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht maar totdat die van jouw echt naar vis gaat stinken, dan gaat er meestal nog veel meer fout met die zooi daar.........van de leg, kippenhok verwoest, etc.
quote:Op woensdag 21 november 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil het ook niet weten, ga een tukkie doen......mzzl....![]()
![]()
![]()
Kvond het een mooie uitvoering.....sorry...had er niet op aan te merken...quote:
Braaf!quote:Op woensdag 21 november 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
* APK mompelt iets over jouw hondje.
ga jij met je tarzan naar bedquote:Op woensdag 21 november 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Maar tis weer mooi geweest Tarzan, we gaan naar bed!![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een gezelligheid zo in dit topique![]()
Middag Buuf!quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ik las zoiets in de cos iddquote:Op woensdag 21 november 2007 12:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Middag Buuf!![]()
De streams zijn hilarisch, dat zal de reden wel zijn..
ze zingen een compleet ander liedjequote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef beroepslurker het volgende:
Middag!
http://www.youtube.com/watch?v=OAOj_gTckiE
Let op het playbacken
Oi Babe.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, giller hè?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze zingen een compleet ander liedje![]()
Fok is niet vooruit te branden hier, dus ik kruip maar weer ff onder mijn steen, tot over een paar maandenquote:
Hoi Talitha! Speelt Ajax vanavond?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:48 schreef Talitha het volgende:
Er is iets met voetbal vanavond toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |