Toegepaste Psychologie wordt het waarschijnlijk.quote:
Dat ook, maar het gaat voornamelijk om de manier van les krijgen, ik heb liever wat meer contact met studiegenoten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
HBO is inderdaad wel wat minder lastig dan Uni
slotjesposterquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:52 schreef Houniet het volgende:
shenkie!!!!111
wat gaat het hard hier opeens![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:52 schreef Houniet het volgende:
shenkie!!!!111
wat gaat het hard hier opeens![]()
kut slot
![]()
![]()
![]()
![]()
Contact met studiegenoten heb ik meer dan voldoende, maar dat is op uni wel iets wat je bewust moet opzoekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Toegepaste Psychologie wordt het waarschijnlijk.
[..]
Dat ook, maar het gaat voornamelijk om de manier van les krijgen, ik heb liever wat meer contact met studiegenoten.
Ook zie ik mezelf wat meer praktisch bezig. Vandaar.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Contact met studiegenoten heb ik meer dan voldoende, maar dat is op uni wel iets wat je bewust moet opzoeken
Verder ben je indd meer op jezelf aangewezen![]()
Goeie tvp.quote:
pinguins met een muts opquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Toegepaste Psychologie wordt het waarschijnlijk.
[..]
Dat ook, maar het gaat voornamelijk om de manier van les krijgen, ik heb liever wat meer contact met studiegenoten.
Dat moet je inderdaad zelf opzoeken. En ja, wat dat betreft word je handje op het HBO wel wat meer vastgehouden dan op de Uni (zelf met beide ervaring)quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Contact met studiegenoten heb ik meer dan voldoende, maar dat is op uni wel iets wat je bewust moet opzoeken
Verder ben je indd meer op jezelf aangewezen![]()
je zet het zelf in de TTquote:
dat je geen nieuw topic wilde maken johquote:
14quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook zie ik mezelf wat meer praktisch bezig. Vandaar.
Ik ga nu pitten, nog even wat muziek luisteren in bed en dan Zzz
Ha, maak nu maar een muts op die E van je, dan kun je in de nieuwe kerstOPquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er ook wat van zeggen... maar toen deed ik in een andere SC precies hetzelfde![]()
![]()
.
Mag ik daar ook in? Ik heb al een kant-en-klaar Kerst-UIquote:Op woensdag 21 november 2007 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, maak nu maar een muts op die E van je, dan kun je in de nieuwe kerstOP
Die smiley linksonder moeten ze wel hebben he... de een trapt tegen zijn reet, de ander mept hem op zijn kopquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er ook wat van zeggen... maar toen deed ik in een andere SC precies hetzelfde![]()
![]()
.
quote:
truste papierquote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slaap lekker straks kinders
ja, zieligquote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die smiley linksonder moeten ze wel hebben he... de een trapt tegen zijn reet, de ander mept hem op zijn kop![]()
speciaal voor jouquote:
trustequote:Op woensdag 21 november 2007 00:06 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ben weg. In bed naar het plafond staren. Tenminste, dat is de trend die ik bemerk ipv normaal slapen.
Na sinterklaasquote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik daar ook in? Ik heb al een kant-en-klaar Kerst-UI![]()
Slaap lekker jongequote:Op woensdag 21 november 2007 00:06 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ben weg. In bed naar het plafond staren. Tenminste, dat is de trend die ik bemerk ipv normaal slapen.
doet hij welquote:Op woensdag 21 november 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga dit jaar ook aan iemand (lees:eer-ik) vragen of 'ie een kerstUI wil maken voor me![]()
ik weetquote:Op woensdag 21 november 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JawelIk ken hem al langer natuurlijk
Mot je dan een andereUIquote:
[s][s][s][s][s]quote:Op woensdag 21 november 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Muck godverdomme!We blijven niet steeds de OP veranderen
![]()
Ze wisselt tegenwoordig vaker van UI dan we bij kunnen houdenquote:
wacht maarquote:Op woensdag 21 november 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze wisselt tegenwoordig vaker van UI dan we bij kunnen houden![]()
wat is het ook een chick hequote:Op woensdag 21 november 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze wisselt tegenwoordig vaker van UI dan we bij kunnen houden![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
slijmballenik bedoel de tijd die jullie hier verdoen elke avond kunnen jullie toch beter bij elkaar besteden, al neukend ofzo, veel nuttiger
nou ik ga al slapen hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
slijmballenik bedoel de tijd die jullie hier verdoen elke avond kunnen jullie toch beter bij elkaar besteden, al neukend ofzo, veel nuttiger
Whehe... asl we bij elkaar zijn doen we dat ook hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik geef alleen maar een goed adviesquote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
nou ik ga al slapen hoor
*mokt
*pruillip
Ik ga meequote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
nou ik ga al slapen hoor
*mokt
*pruillip
reistijd moet je er maar voor overhebbenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... asl we bij elkaar zijn doen we dat ook hoor![]()
Alleen zijn we dat nu nietivm school en reistijd enzo
Prima advies, we zorgen er echt wel voor dat we niets tekort komenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geef alleen maar een goed advies
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
reistijd moet je er maar voor overhebbenje hebt een auto kom op en school kan ook weleens geskipt worden
i kzei al tegen MPG, je verdraait 1 opmerking naar een kleffe en tadaaaa, wie stormt er binnenquote:
M!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
Whehe... asl we bij elkaar zijn doen we dat ook hoor![]()
dat dusquote:Alleen zijn we dat nu nietivm school en reistijd enzo
En zaterdagquote:Op woensdag 21 november 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
i kzei al tegen MPG, je verdraait 1 opmerking naar een kleffe en tadaaaa, wie stormt er binnen
[..]
M!
[..]
dat dus
vrijdag weer
ik was er de hele tijd al hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
i kzei al tegen MPG, je verdraait 1 opmerking naar een kleffe en tadaaaa, wie stormt er binnen
[..]
M!
[..]
dat dus
vrijdag weer
een verdomd goed adviesquote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geef alleen maar een goed advies
quote:
klopt....quote:Op woensdag 21 november 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima advies, we zorgen er echt wel voor dat we niets tekort komen![]()
dat doen we alquote:
hahaquote:Op woensdag 21 november 2007 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was er de hele tijd al hoorhad alleen even geen reden om wat te posten
truste!quote:
ook nogquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was er de hele tijd al hoorhad alleen even geen reden om wat te posten
goed zoquote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef Muck het volgende:
[..]
een verdomd goed advies
[..]
![]()
[..]
klopt....
[..]
dat doen we al
niet eens speciaalquote:Op woensdag 21 november 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
truste!
[..]
ook nog
[..]
dus je wachtte maar even op een kleffe opmerking
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
HOEF JE NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR MPG
komtwel goedquote:
wel geniale timingquote:
jaquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was vanmiddag nog in de lush, den haagquote:Op woensdag 21 november 2007 00:33 schreef Muck het volgende:
[..]
komtwel goed
[..]
wel geniale timing
ik heb mijn haar overigens gewassen met sonic death monkey
[..]
ja![]()
![]()
Jij ook slaap lekker meisquote:Op woensdag 21 november 2007 00:33 schreef Muck het volgende:
[..]
komtwel goed
[..]
wel geniale timing
ik heb mijn haar overigens gewassen met sonic death monkey
[..]
ja![]()
![]()
geef hem pomperquote:Op woensdag 21 november 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
oeh, tofquote:Op woensdag 21 november 2007 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was vanmiddag nog in de lush, den haag![]()
![]()
thanks!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij ook slaap lekker meis![]()
![]()
En gelijk of dat je hebtquote:Op woensdag 21 november 2007 01:03 schreef DaMart het volgende:
Ook ik wens jullie een prettige nacht... het is de hoogste bedtijd.
Nu al?quote:Op woensdag 21 november 2007 07:55 schreef DaMart het volgende:
Nou, dan ga ik maar eens beginnen met de werkdag![]()
.
quote:Op woensdag 21 november 2007 07:58 schreef OA het volgende:
[..]
Nu al?
IK begin pas over 2 minuten hoor. Overwerk wordt hier nl niet uitbetaald... [afbeelding]
Ik moet er eerst nog even heenrijdenquote:Op woensdag 21 november 2007 07:58 schreef OA het volgende:
[..]
Nu al?
IK begin pas over 2 minuten hoor. Overwerk wordt hier nl niet uitbetaald...![]()
Nee, ik heb net te horen gekregen dat naast me schoonmoeder nu ook mijn oma borstkanker heeftquote:Op woensdag 21 november 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh allen![]()
jullie ook net zoveel zin in de dag als ik?
Rustig dagje gister!quote:Op woensdag 21 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 20 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 152 MPG
004. 127 Muck
006. 121 Houniet
008. 095 Pheno
013. 083 vrolijke-frits
022. 069 DaMart
023. 068 OA
035. 055 eer-ik
041. 052 Papierversnipperaar
046. 051 buzzer
051. 049 Sjowhan
069. 041 Surveillance-Fiets
074. 040 Frutsel
103. 033 Jo0Lz
103. 033 BrandX
131. 029 JortK
152. 027 crossover
173. 025 Lenny_Leonard
223. 021 Sebasser
Slecht nieuws dan!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee, ik heb net te horen gekregen dat naast me schoonmoeder nu ook mijn oma borstkanker heeft
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee, ik heb net te horen gekregen dat naast me schoonmoeder nu ook mijn oma borstkanker heeft
Dat lijstje klopt niet helemaal trouwens he... achter-de-schermen-posts worden niet meegerekend namelijk... het geeft dus een vertekend beeldquote:
[..]
[..]
Godverdommequote:Op woensdag 21 november 2007 09:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Behoorlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 09:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
GodverdommeHet is zo'n kloteziekte hè
Sterkte man!
KPD posts ook niet...quote:Op woensdag 21 november 2007 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt niet helemaal trouwens he... achter-de-schermen-posts worden niet meegerekend namelijk... het geeft dus een vertekend beeld.
Ik zag het net op het journaal ja. Hopen dat het eindelijk een keer luktquote:Op woensdag 21 november 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Behoorlijk
toevallig vanochtend voor de FP iets geschreven over stamcelonderzoek
Echt hopen dat ze daar de komende 5-10 jaar een megadoorbraak forceren en bepaalde ziektes nog beter kunnen bestrijden/behandelen
Ik wilde er net een topic over openen in WFLquote:Op woensdag 21 november 2007 09:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zag het net op het journaal ja. Hopen dat het eindelijk een keer lukt
dat moet juistquote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde er net een topic over openen in WFL![]()
Maar dan krijg je weer van die reacties: "staat al op de FP.... [link]"
Ok, moment.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat moet juistTopics van de FP moeten op het forum (+link) en vice versa
dus doe je best
Als er iets is waar ik aan kan doneren graag, ik heb in mijn omgeving in een jaar tijd 4 gevallen van borstkanker meegemaaktquote:Op woensdag 21 november 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Behoorlijk
toevallig vanochtend voor de FP iets geschreven over stamcelonderzoek
Echt hopen dat ze daar de komende 5-10 jaar een megadoorbraak forceren en bepaalde ziektes nog beter kunnen bestrijden/behandelen
Mjah, naast het gebruikelijke kankerbestrijdingsfonds, geen ideequote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik aan kan doneren graag, ik heb in mijn omgeving in een jaar tijd 4 gevallen van borstkanker meegemaakt
Goed idee!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Kovvie!
Doneren aan KWFKankerbestrijding kan altijd natuurlijk!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik aan kan doneren graag, ik heb in mijn omgeving in een jaar tijd 4 gevallen van borstkanker meegemaakt
Zulke reacties bedoel ik dus....quote:Op woensdag 21 november 2007 09:42 schreef Syrrus het volgende:
Natuurlijk, de wetenschappers die ermee bezighouden, zullen het altijd als 'doorbraak' belabelen.
Maar of het ook echt een doorbraak is, valt mee..
Link!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat moet juistTopics van de FP moeten op het forum (+link) en vice versa
dus doe je best
quote:
Ik ben al sinds 2004 "vaste" donateurquote:Op woensdag 21 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Doneren aan KWFKankerbestrijding kan altijd natuurlijk!![]()
Moet het wel boven een bepaalde grens komen, anders wordt het niet doorberekend door je aangifteprogramma.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 2004 "vaste" donateur. Elke maand gaat een klein bedrag richting KWF vanaf mijn bankrekening.
Leuke hieraan is dat het af te trekken is van de belastingaangifte
quote:
quote:
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 2004 "vaste" donateur. Elke maand gaat een klein bedrag richting KWF vanaf mijn bankrekening.
Leuke hieraan is dat het af te trekken is van de belastingaangifte
Kut man, sterkte!quote:Op woensdag 21 november 2007 09:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Daarom geef ik aan een aantal goede doelen een donatie.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Moet het wel boven een bepaalde grens komen, anders wordt het niet doorberekend door je aangifteprogramma.![]()
Ik geef ook elke maand automatisch een paar euro, maar dit had geen resultaat op mijn teruggave hoor...![]()
Ik eigenlijk alleen aan Kankerbestrijding, Hartstichting en WNF..quote:Op woensdag 21 november 2007 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Daarom geef ik aan een aantal goede doelen een donatie.
Ik geef niets, dat doen ze bij mij ook nietquote:Op woensdag 21 november 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Moet het wel boven een bepaalde grens komen, anders wordt het niet doorberekend door je aangifteprogramma.![]()
Ik geef ook elke maand automatisch een paar euro, maar dit had geen resultaat op mijn teruggave hoor...![]()
Kijk dat is de instellingquote:Op woensdag 21 november 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef niets, dat doen ze bij mij ook niet
Ik kreeg niet eens gratis tv in het ziekenhuisquote:
Wat heeft dat met doneren aan de kankerstichting te makenquote:Op woensdag 21 november 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens gratis tv in het ziekenhuis
dat is nooit gratis geweest...quote:Op woensdag 21 november 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens gratis tv in het ziekenhuis
En die 10.000 ander goede doelen...er zal er vast 1 zijn om gratis tv te krijgenquote:Op woensdag 21 november 2007 10:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat heeft dat met doneren aan de kankerstichting te maken
Een schande.quote:
Er zal heus een gedeelte blijven hangen, maar ik vind ook dat je niet zeiken wanneer je dan zelf iets overkomtquote:Op woensdag 21 november 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die 10.000 ander goede doelen...er zal er vast 1 zijn om gratis tv te krijgen
En dan nog de kinderen die doen alsof ze komen voor een goed doel. Met dank aan de jamin en hun donatiepotten met snoep, die, als ze leeg zijn, natuurlijk gebruikt moeten worden.
Nee, ik geef niets meer, om de eenvoudige reden dat het toch allemaal aan een strijkstok blijft hangen. Zie tsunamigeld dat overal is, behalve waar het nodig is
Ik ken de blindedarmstichting nog nietquote:Op woensdag 21 november 2007 10:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Er zal heus een gedeelte blijven hangen, maar ik vind ook dat je niet zeiken wanneer je dan zelf iets overkomt
Ik heb vandaag wel 5 uurtjes geslapen.quote:
Kijk dat ben ik dan wel weer met je eens!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de blindedarmstichting nog niet
Laat de regering bij zaken als kanker etc geld sturen ipv tig weggegooide miljoenen naar defensie in irak. Lijkt me beter.
Hoe is het met u(w) lid Frutsel?quote:Op woensdag 21 november 2007 10:57 schreef Frutsel het volgende:
stilte
lid Pheno, mooie muts heeft u
Nummer 1 overallquote:
Das niet zo mooiquote:Op woensdag 21 november 2007 09:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Jawel. In het AZM had mijn moeder toch echt gratis tvquote:
LIES!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. In het AZM had mijn moeder toch echt gratis tv
Mogguh...quote:Op woensdag 21 november 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
mogguh
Ik ga er vanuit dat iedereen hier al koffie heeft. Maar jullie mogen ook wel een kopje hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh...
Ik zie dat jij je senseokoffie hier niet aanbiedt![]()
inlikkers
quote:
goed planquote:Op woensdag 21 november 2007 11:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat iedereen hier al koffie heeft. Maar jullie mogen ook wel een kopje hoor
Ik heb nog genoeg pads.
hij wil je aandachtquote:Op woensdag 21 november 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
De kat is aan het mauwenrotbeest.
Oh hij wilde gewoon etenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Papieeeeeerquote:
Ja lekkerquote:Op woensdag 21 november 2007 11:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat iedereen hier al koffie heeft. Maar jullie mogen ook wel een kopje hoor
Ik heb nog genoeg pads.
Mankeer je zelf niets?quote:
Ik zou me pas zorgen gaan maken als hij ging blaffen!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Papier...quote:
quote:
En zo zag mijn auto er ook uit, en die 2 voor me ook. Dankzij mijquote:
Preciesquote:Op woensdag 21 november 2007 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als hij ging blaffen!
Uitstekend!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naar omstandigheden prima![]()
en met het lid ook
En met lid OA?
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:24 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een porno smoel die rechter
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zo zag mijn auto er ook uit. Dankzij mij
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stond achteraan een kettingbotsinkje. Ging best hard, maar iedereen is nog heel. 8 auto's zeker 3 totall loss, die van mij ook. Maar behalve wat stijve spieren heeft iedereen het overleeft.![]()
Moest wel de tandarts afbellen![]()
tering gast schrok me rotquote:Op woensdag 21 november 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stond achteraan een kettingbotsinkje. Ging best hard, maar iedereen is nog heel. 8 auto's zeker 3 totall loss, die van mij ook. Maar behalve wat stijve spieren heeft iedereen het overleeft.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar goed dat je zelf wel nog ok bent
Ik had een heel rijtje te pakkenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zo zag mijn auto er ook uit, en die 2 voor me ook. Dankzij mij
Grote straatquote:Op woensdag 21 november 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had een heel rijtje te pakken
koffiebeulquote:
pannenkoek !quote:
Hijs te smalquote:
Goed bezig dan Papier!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:
quote:
Wel tof.quote:
Ja zekerquote:
Hoenjee heeft dan weer iets betere skillz...quote:
Wat!quote:Op woensdag 21 november 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
mad
Zou ff wachten tot SP1 uit is.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef Houniet het volgende:
hm ik zit te twijfelen![]()
of ik vista ultm zal installeren op mijn vaste pc.
heb op mijn laptop toch nog xp mce staan![]()
andere poort gebruikenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
Iemand verstand van Bulletproof FTP server?
Vroeger veel gebruikt. Shoot.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb daarnet lekker gescheten
daar zat ik ook aan te denken jaquote:Op woensdag 21 november 2007 11:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Zou ff wachten tot SP1 uit is.
Nice eer!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb daarnet lekker gescheten
quote:
Dankjewel eer-ikquote:
Jezelf quoten...quote:
quote:Rihanna![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:11 schreef OA het volgende:
Laat ik weer eens wat reacties uitlokken:![]()
[..]
Hou jij je maar bij mijn dochter, in plaats van achter een of andere rianne aan te lopen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
no problem.
[..]
Eensquote:
klonenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Hij jij je maar bij mijn dochter, in plaats van achter een of andere rianne aan te lopen.
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Hou jij je maar bij mijn dochter, in plaats van achter een of andere rianne aan te lopen.
quote:
* JortK is ook benieuwdquote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pics van dochter?
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pics van dochter?
Die moet u aan mijn schoonzoon vragen. Ik ben niet zo vaardig met afbeeldingen op internet zetten. Daarnaast zie ik haar liever niet herkenbaar op internet.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pics van dochter?
Komt toch al aardig in de buurt!quote:
Waarom neem jij eigenlijk niet een eigen UI ???quote:Op woensdag 21 november 2007 12:19 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Die moet u aan mijn schoonzoon vragen. Ik ben niet zo vaardig met afbeeldingen op internet zetten. Daarnaast zie ik haar liever niet herkenbaar op internet.
quote:
Met wat als ik vragen mag jongeman?quote:
Dat hoef je niet te vragen, dat weet je!quote:Op woensdag 21 november 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
pomper iemand?
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
pomper iemand?
Ja, da's waarquote:Op woensdag 21 november 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vragen, dat weet je!![]()
Met OAdinquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
houniet, zeg eens wat op msn, kan niet tegen je praten offline-hond /mad
MSNquote:Op woensdag 21 november 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
houniet, zeg eens wat op msn, kan niet tegen je praten offline-hond /mad
Daar heb ik jou voor.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom neem jij eigenlijk niet een eigen UI ???![]()
Het lijkt mij niet mogelijk om een foto te vergelijken met een op fantasie gebaseerde imaginaire afbeelding van mijn vriendin!quote:
heb je geen msn kuddo's/matties/ digi vriendenquote:
beter dan nietsquote:
Neem deze maar: http://i.fok.nl/usericons/172476/lenny.JPGquote:
Nee hoor, met een echte, originele foto kan ik prima vergelijkenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet mogelijk om een foto te vergelijken met een op fantasie gebaseerde imaginaire afbeelding van mijn vriendin!![]()
pm die foto dan maar eens even...quote:Op woensdag 21 november 2007 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, met een echte, originele foto kan ik prima vergelijken
U krijgt mail.quote:
Jort, doe mij eens zoeen boek van jou, waarin je vertelt hoe je zo snel mogelijk zo schandalig mogelijk rijk wordt.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:32 schreef JortK het volgende:
kut internet traag bleh bleh!!!!einzeinzeenenenoneone!!!`~~!!!!!!111
PDF of geprint?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:33 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, doe mij eens zoeen boek van jou, waarin je vertelt hoe je zo snel mogelijk zo schandalig mogelijk rijk wordt.![]()
juuquote:
Wanneer?quote:
PDF is goed.quote:
Moet je even aan OA vragenquote:
Nuquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Niks...quote: