Virus allertquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Jesse_ het volgende:
Serv-U is wel makkelijk, niet vergeten ook een poort open te zetten voor de pasv data (en ook aan servu te vertellen welke poort dat is)
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:08 schreef sweboy het volgende:
Bulletproof FTP Server, is erg simpel in gebruik
Vage site, niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:44 schreef --- het volgende:
Appache?
Voorlopig alleen nog een trial kunnen vinden dus kijk nog even verder.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Jesse_ het volgende:
Serv-U is wel makkelijk, niet vergeten ook een poort open te zetten voor de pasv data (en ook aan servu te vertellen welke poort dat is)
meer info
werkt alleen heel erg vaak niet lekker met fxp transfersquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat dus.
Bulletproof is echt voor mij dé FTP server.
Gewoon installeren, accountje aanmaken, mappen kiezen die die user mag, en je bent klaar.
Heb je list rechten op die map?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
Ah ik heb nu verbinding, het werkt. Maar ik zie de mappen niet die ik heb gedeeld..
Jep, alleen lezen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je list rechten op die map?
kan allebeiquote:Op woensdag 21 november 2007 12:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep, alleen lezen.
Moet ik verbinden op het Ip van mijn pc of van de router?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |