Wat mis ik nu weer?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe ontwikkelingen....Blurker, kom d'r eens uit.....![]()
Neuh dat was gewoon een kwestie van deductiequote:Op dinsdag 20 november 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak jij dat uit....?
Ah gossie...... lieverd tochquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand wou met me daten![]()
En Disana heeft me lopen bedreigen![]()
En!
En...!
Ik heb je gemist![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
Gert, nog bedankt voor het nummertje. Ik heb heerlijk geslapen.![]()
Ach.. maakt niet uit wat de reden is dat je blij bent dat ik terug ben... als je maar blij bentquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben blij dat je terug bent, hij zit het hele weekend al te miepen......![]()
Zeg!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand wou met me daten![]()
En Disana heeft me lopen bedreigen![]()
En!
En...!
Ik heb je gemist![]()
![]()
Niet dit, maar volgend weekend, als je dan genoeg gespaard hebt......quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. maakt niet uit wat de reden is dat je blij bent dat ik terug ben... als je maar blij bent
Wanneer kom je pasta eten??![]()
Euh...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg!![]()
ik zal nog eens m'n best doen.... Dan pm ik je in het vervolg ook wel niet meer!![]()
![]()
![]()
Jij daarentegen, bewoog je uiterst soepeltjes door de SC.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben blij dat je terug bent, hij zit het hele weekend al te miepen......![]()
Herstel, niet een heel weekend.....gewoon een paar uurtjes....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dit, maar volgend weekend, als je dan genoeg gespaard hebt......![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij daarentegen, bewoog je uiterst soepeltjes door de SC.![]()
Ik fungeer graag als boksbal....goed voor de weerstand, altijd handig in de herfst...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij daarentegen, bewoog je uiterst soepeltjes door de SC.![]()
Als ik jou was zou ik dan niet te lang meer wachten... dan is t weer opquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dit, maar volgend weekend, als je dan genoeg gespaard hebt......![]()
Ik had niet anders verwacht... Buuv is altijd lievquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
Behalve de buuv, Lea...
Die was wel heul liev.![]()
Zoals altijd.![]()
Ik benader je nog welquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan niet te lang meer wachten... dan is t weer op
Alleen pasta hè... en wat er verder afgesproken is....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik benader je nog wel
uiterst voorzichtig en subtiel
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
Heb daarnet mijn eerste COS geopend
Vind ik nou ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht... Buuv is altijd liev![]()
Chocolade pindakoek.....bij ieder kopje één.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen pasta hè... en wat er verder afgesproken is....
Koffie kan ook nog wel, wat voor koekje moet erbij??![]()
Jij niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat vind jij wel leuk![]()
![]()
Netjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
Duh.. ik heb geen chocolade pindakoeken... wel gevulde speculaasquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Chocolade pindakoek.....bij ieder kopje één.....
stroopwafel mag ook als je blut bent
Wat een kut OPquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh.. ik heb geen chocolade pindakoeken... wel gevulde speculaas![]()
Mijn dossiers zijn pico-bello in orde hoor NMNSquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent goed op weg hier, nu nog je medische dossiers in orde en we zijn helemaal blij met je....
![]()
Uh ga het ff lezenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vol met medische termen natuurlijk.....![]()
Je had gelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vol met medische termen natuurlijk.....![]()
Heb hem even gelezen (op advies van muis), en vind hem wel ok....iets meer intelligent en de COSsers haken massaal af. 't Is precies genoeg zo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Mijn dossiers zijn pico-bello in orde hoor NMNS![]()
Damn.. je wilt echt chocolade pindakoeken hebben.... ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k geef je niet voor niets anderhalve week....
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
Behalve de buuv, Lea...
Die was wel heul liev.![]()
Zoals altijd.![]()
Ik wist het...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had gelijk![]()
extensions, tangen en knippen
Ja, op extensions na, klopt dat welquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had gelijk![]()
extensions, tangen en knippen
werk je op gyneacologie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, op extensions na, klopt dat wel![]()
Vind je stoer..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, op extensions na, klopt dat wel![]()
Een literaire ook nog.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
En Talitha was ook geweaun heul liev
ow.. ik zat qua tangen en knippen ff op een ander spoor...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
werk voor een maatschap van allerlei dokters
Die snap ik niet of dat net zo iets als inktvipquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow.. ik zat qua tangen en knippen ff op een ander spoor...![]()
maar da's misschien ook meer forceps en episiotomie![]()
nee, dat zijn de medische termen voor tangen en knippen, op gyneacologie dan...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik niet of dat net zo iets als inktvip![]()
Oh vandaarquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat zijn de medische termen voor tangen en knippen, op gyneacologie dan...![]()
jaijks...quote:
Je vergeet iemand!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, seks, SM, bier, tieten en neuken!
Die hebben ze in de vriezer liggenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
In die volgorde?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben die dingen dan een houdbaarheidsdatum![]()
Doen ze expres, anders gaan jullie het nog lekker vinden ook....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijk![]()
Als er een chocolade pindakoek bij geleverd wordt dan blijft het, neem ik aan, ook bij koffie hè...quote:
da's een eendebek....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijk![]()
Nee, je moet ook nog afrekenenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een chocolade pindakoek bij geleverd wordt dan blijft het, neem ik aan, ook bij koffie hè...![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen ze expres, anders gaan jullie het nog lekker vinden ook....![]()
Kijk, nu komen we weer ergens, hold that thought!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohh .. Zit ik weer verkeerd..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's een eendebek....
forceps-lepels zijn om babies te uhm... helpen.... d'ruit zeg maar... dat je zo dat hoofdje vastpakt met die tang
Vinden die kids dat dan fijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's een eendebek....
forceps-lepels zijn om babies te uhm... helpen.... d'ruit zeg maar... dat je zo dat hoofdje vastpakt met die tang
Dat niet neequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vinden die kids dat dan fijn![]()
Had ik je al eens verteld dat ik op zo'n stoel had gelegen voor een inwendig blaasonderzoekquote:
Nee ze krijgen er een punthoofd vanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat stond niet in het lijstje van je eerst koffie en dan die andere restquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je moet ook nog afrekenen![]()
geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil het niet wetenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ik je al eens verteld dat ik op zo'n stoel had gelegen voor een inwendig blaasonderzoek![]()
Tering zeg, wat werd ie klein.....![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze krijgen er een punthoofd van![]()
Kan mij niet voorstellen dat dat echt goed is......zo'n kopje kraken.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah... over het algemeen willen ze er tegen die tijd wel uit... dus ook al vinden ze het niet fijn, blijven zitten is nog minder fijnquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
als het goed is kraakt het niet... en als je ziet wat er met zo'n schedeldakje gebeurd tijdens de uitdrijving...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat dat echt goed is......zo'n kopje kraken.....
Kunnen die aanstaande moeders niet gewoon iets meer ontsluiten en hun bekkens kantelen, das toch veel handiger...![]()
Kiwiquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
het zal je arts zijn...![]()
voor de kijkers links de forceps en rechts de vacuum....![]()
Jah, dat begint al bij het maken......ook al vaak van die rare standjes......quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het goed is kraakt het niet... en als je ziet wat er met zo'n schedeldakje gebeurd tijdens de uitdrijving...(naar elkaar schuivende botdelen) en het is een noodgreep hè
Dat noem je een uitdrijving?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het goed is kraakt het niet... en als je ziet wat er met zo'n schedeldakje gebeurd tijdens de uitdrijving...(naar elkaar schuivende botdelen) en het is een noodgreep hè
Als het een noodgreep was ben je niet goed bezigquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, dat begint al bij het maken......ook al vaak van die rare standjes......![]()
excorsism...quote:
Klop dat was ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
excorsism...![]()
![]()
(ik heb het ook niet bedacht)
dat helpt nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk zouden die apparaten standaard in iedere slaapkamer moeten hangen voor hen die een kindje willen produceren......![]()
Hmm, je bent nummer zoveel die mij dat komt vertellen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het een noodgreep was ben je niet goed bezig![]()
Ja, maar bij jou begrijp ik dat wel weer. Jij wilde dat de docenten een cursus gingen volgen, dat is best nobel....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat helpt niet![]()
heb veel bevallingen gezien. vóórdat ik zelf in dat wak stapte...![]()
En weg roze wolk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
excorsism...![]()
![]()
(ik heb het ook niet bedacht)
En aan wie zou het dan liggen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmm, je bent nummer zoveel die mij dat komt vertellen...![]()
Was het raak of heb je geen kidsquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmm, je bent nummer zoveel die mij dat komt vertellen...![]()
Truste Buuvquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraadt naar de sportschool te gaan![]()
Jawel, ben er sinds een maandje of drie vanaf.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit meer goed gekomen hé ventje.....![]()
Dat klinkt als een goed boekquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraad naar de sportschool te gaan![]()
Trusten buuf, ik ben ook zo weg. Mooi die elf-uur-bug ontwijken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraad naar de sportschool te gaan![]()
Nope, geen kids.......ben er zelf nog een. Wat moet een puber met een puber, dat wordt kattekwaad....quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, ben er sinds een maandje of drie vanaf.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, geen kids.......ben er zelf nog een. Wat moet een puber met een puber, dat wordt kattekwaad....![]()
Geen pizzaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, seks, SM, bier, tieten, neuken en Adolf Hitler!
Willen ze niet bijten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is maar een term hoor, alsof "neuken?" zo enthousiasmerend werkt
![]()
ik twijfelde over die tquote:
Natuurlijk NMNS, stom van die moeders ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat dat echt goed is......zo'n kopje kraken.....
Kunnen die aanstaande moeders niet gewoon iets meer ontsluiten en hun bekkens kantelen, das toch veel handiger...![]()
Truste Talithaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten buuf, ik ben ook zo weg. Mooi die elf-uur-bug ontwijken.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Natuurlijk NMNS, stom van die moeders ook![]()
Lala lalala lalaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht altijd dat met een uitdrijving een satansuitdrijving bedoeld werd...quote:
Dat wordt Grieks....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Lala lalala lalaaaaaaaaaaaa. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet jij hoe teringvervelend die ukkies kunnen zijn.....het is dus gewoon een juiste benaming..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat met een uitdrijving een satansuitdrijving bedoeld werd...
Huh?quote:
En het stáát je!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, ben er sinds een maandje of drie vanaf.
Meldtquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nu, er gaat altijd iets fout bij mij......quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Aan de hand van dit plaatje zou ik zeggen: Russisch.
Maar Grieks is ook goed hoor.![]()
Je IP is geregistreerdquote:
Alleen koffiequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent nu gemeen......je weet dat ik het niet zo heb op bijten....![]()
oraalquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
Welk land deed het nou met oksels .. Italie ?![]()
Jij begint echt steeds beter te posten.quote:
Dat kan toch nietquote:
Pics pleasequote:
Begin het hier steeds leuker te vinden Gertquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij begint echt steeds beter te posten.![]()
Nah soms begrijp ik zelfs iets nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook overvragen hé....![]()
Denk dat dat niet veel zin heeft.. Anyway.. Ik ben Soury en dat hou ik zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou nu toch echt wel eens willen weten wie hier allemaal kloon zijn en van wie ze kloon zijn
Blurker is een kloon, Talitha heeft is een vet vraagteken......jou geloof ik wel....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat dat niet veel zin heeft.. Anyway.. Ik ben Soury en dat hou ik zo![]()
Talithaquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurker is een kloon, Talitha heeft is een vet vraagteken......jou geloof ik wel....
Ik ben geel kloon, maar heb de handdoek maar in de ring gegooid, what can I do?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurker is een kloon, Talitha heeft is een vet vraagteken......jou geloof ik wel....
Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik ben geel kloon, maar heb de handdoek maar in de ring gegooid, what can I do?
Ik ben momenteel alleen als mezelf aanwezigquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou nu toch echt wel eens willen weten wie hier allemaal kloon zijn en van wie ze kloon zijn
Ik kwam klaar toen ik dit lasquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zullen we aan een paar prachtige dromen gaan werken vanavond?![]()
En heb ik nu BS wederom weggejaagdquote:
Het spetterde heel erg op het laminaat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel, was het veel en wat ging er door je heen......![]()
Ik fok altijd naakt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het spetterde heel erg op het laminaat.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fok altijd naakt.
Dan kan ik makkelijker over mijn tepels strelen als Disana weer eens op me gaat schelden.
Is dat Kipquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is er hier dol op Pouilly Fume......![]()
Ja, die tepels van jou.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fok altijd naakt.
Dan kan ik makkelijker over mijn tepels strelen als Disana weer eens op me gaat schelden.
Zit je nu weer te glijden..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, die tepels van jou.....
big turn on![]()
Dat was al wel duidelijk....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alleen als mezelf aanwezig![]()
nee schatquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je nu weer te glijden..![]()
En gerookte kip..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
Kunnen we het niet weer over geile SM-spelletjes hebben, in plaats van dat obligate gespetter over de vloer?![]()
Of gewoon over bier en tieten en Adje.![]()
Goed Gert, doen wequote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
Kunnen we het niet weer over geile SM-spelletjes hebben, in plaats van dat obligate gespetter over de vloer?![]()
Of gewoon over bier en tieten en Adje.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En gerookte kip..paling
Trek ff mijn ovenwanten aan![]()
Neergestoken voor twee gram......quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef beroepslurker het volgende:
Waar is Lobasca?
Ik mis haarquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neergestoken voor twee gram......
Kut das waar ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neergestoken voor twee gram......
Ze moet wel lang fietsten hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, jij vroeg om die 2 gram![]()
Verotte dynamoquote:
Boodschappen doen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef beroepslurker het volgende:
Waar is Lobasca?
Welke lesjes?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé veulen, klaar met je lesjes?
Oh dat... Ik zocht er al iets achter.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doe je voor werk.....
Ja daar krijg je wél een strenge straf voor, als je rooft steelt of moordt daarentegenquote:
En terrecht.. Hoppa 5 jaar brommen. De rest gaat maar papierprikken in het park , mits het weer het toelaatquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja daar krijg je wél een strenge straf voor, als je rooft steelt of moordt daarentegen![]()
Ja, stel je voor dat het regent, dan worden die crimineeltjes nat, en dat kan natuurlijk niet he?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En terrecht.. Hoppa 5 jaar brommen. De rest gaat maar papierprikken in het park , mits het weer het toelaat
Ik ben er nog hoor Gertquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
Zo, P&W is afgelopen, ben er weer helemaal bij. Gaan we nu met de SM beginnen?
Hmm... Blurkert gaat al naar bed dus.
Net nu we de expert in huis hebben wat betreft het ketenen van handen aan voeten, en ook nog eens echte Sloury-ovenwanten om de billenkoek langer te kunnen laten duren enigszins dragelijk te maken.
Ja, er wordt beweerd dat ze het zelf wereldkundig heeft gemaakt om weer een beetje in the picture te komen.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:02 schreef Pavement het volgende:
Manon Thomas
Begin jij nou ook al.. Is zo´n goedkoop grapje..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
Zo, P&W is afgelopen, ben er weer helemaal bij. Gaan we nu met de SM beginnen?
Hmm... Blurkert gaat al naar bed dus.
Net nu we de expert in huis hebben wat betreft het ketenen van handen aan voeten, en ook nog eens echte Sloury-ovenwanten om de billenkoek langer te kunnen laten duren enigszins dragelijk te maken.
Truste ouwequote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tijd om een poging te wagen.....![]()
![]()
![]()
Als jij mij vertelt wie op die stoel plaats moet nemenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:03 schreef Gert het volgende:Wat een sadomasochistisch zooitje hier.
![]()
BL, kun jij (discreet) toegang regelen tot een ruimte met gynaecologenstoel?![]()
Slaap lekker ik neem het wel ff over.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt wie op die stoel plaats moet nemen![]()
Voor anaal onderzoek hoef je alleen maar op je zij te gaan liggen.quote:
Truste NMNSquote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Voor anaal onderzoek hoef je alleen maar op je zij te gaan liggen.
ook goedquote:Op woensdag 21 november 2007 00:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Voor anaal onderzoek hoef je alleen maar op je zij te gaan liggen.
Gezellig hierquote:
Ik hou van je Muisjequote:
Er wordt je precies verteld wat er moet gebeuren, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt wie op die stoel plaats moet nemen![]()
Dat maakt me zeer achterdochtig, ik hoef toch niet in die beugels he?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt je precies verteld wat er moet gebeuren, maak je geen zorgen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al.. Is zo´n goedkoop grapje..![]()
Zet gert er maar opquote:Op woensdag 21 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Dat maakt me zeer achterdochtig, ik hoef toch niet in die beugels he?
Ja, wel maar de gynaecoloog heeft er al genoeg gezien die ziet het als een orgaan, je schaamte gaat snel weg.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat maakt me zeer achterdochtig, ik hoef toch niet in die beugels he?
Cos jostiquote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Amanda nog haar op d'r knar?
Lobasca, ik miste je al!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik haal mijn ovenwanten wel ff te voorschijnquote:Op woensdag 21 november 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]Het was een Freudiaanse vertyping. Echt!
Maar dat geloof je toch niet hè?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal mijn ovenwanten wel ff te voorschijn![]()
quote:
Dat is camouflagequote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Dat vind ik nog schappelijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal mijn ovenwanten wel ff te voorschijn![]()
Klasse!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:16 schreef Pavement het volgende:
Trouwens nieuw record gefiets vandaag 22KM in minder dan 1 1/2 uur
Dat waren pannelappenquote:
Niks van dat all.....quote:Op woensdag 21 november 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
Eej Lobas, weer lekker bosuitjes, cherry-tomaatjes, eieren en spekkies ingeslagen? En CB?
Nee dat is niet leuk.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks van dat all.....
Ben aan het vasten..![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Zou je angstig worden dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk.
Tenminste, niet als veulen ervóór staat, met handschoenen aan.![]()
kinder pornoquote:Op woensdag 21 november 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Valt een geile foto van Adolf Hitler ook onder porno?
welnee schatjequote:Op woensdag 21 november 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijg je ook geen taartquote:Op woensdag 21 november 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
Niks van dat all.....
Ben aan het vasten..![]()
Ik heb heel erg de neiging om te zeggen: NEE.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Was ie knap?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
Je kent het wel, blijf je weer ergens plakken...![]()
Ga je skiën binnenkort?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders pas ik niet in mijn skipak...![]()
quote:
Ben nu een appel aan het eten, fantaseer gewoon dat het een lekker taartje is...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dankje... Weet je zeker dat je geen appelpuntje wil?
tvpquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fok altijd naakt.
Jij een lekker appelpuntje dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef beroepslurker het volgende:
Veulen, gefeliciteerd!
Knap van je, ben blij dat ik nooit een dieet hoef te houden, blijf altijd hetzelfde gewicht godzijdank, zou er niet genoeg discipline voor hebben denk ikquote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben nu een appel aan het eten, fantaseer gewoon dat het een lekker taartje is...![]()
Een appelquote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Ben nu een appel aan het eten, fantaseer gewoon dat het een lekker taartje is...![]()
Daar staat hangt hij zélf zeker.quote:
Ik jok het, eigenlijk ben ik stiekem in januari jarig.quote:
Wat bedoel je, snap het niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Veulen, gefeliciteerd.
Mag ik ook een appelpuntje?
Uhhh... ik wil hem wel graag eerst zelf verteren zeg maar.
Nou vooruit, en ik zal hem ook niet in je gezicht knallen.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Veulen, gefeliciteerd.
Mag ik ook een appelpuntje?
Uhhh... ik wil hem wel graag eerst zelf verteren zeg maar.
Ik ookquote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begin er nu verlegen van te worden...![]()
Zo wat een taal voor een medisch assistentequote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kom je nou zo laat op de avond weer met die klote-afkortingen?
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Veulen !
wauw!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Veulen !
sorryquote:Op woensdag 21 november 2007 00:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo wat een taal voor een medisch assistente![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik jok het, eigenlijk ben ik stiekem in januari jarig.
Mare zo kan ik het lekker 2x vieren![]()
Ahhh.... niet verwacht.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou vooruit, en ik zal hem ook niet in je gezicht knallen.
Je krijg er zelfs ene lekker portie slagroom bij.
Kijk dat is nou weer heel aardig van mij.
Een bouwpakket voor een paard, top!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:37 schreef ppi het volgende:
Voor Veulen, nog vele jaren![]()
[ afbeelding ]
Ja scherpe analyse, sis, maar we zijn al weer bijna toe aan een nieuw topic.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Een bouwpakket voor een paard, top!
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef beroepslurker het volgende:
Maar ik ga naar bed, lekker dromen, tot morgenmiddag allemaal, slaap lekker!
Jouw beurt Gertquote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja scherpe analyse, sis, maar we zijn al weer bijna toe aan een nieuw topic.![]()
Ik was altijd al wijs, jij altijd al klierig... Dat is hetquote:Op woensdag 21 november 2007 00:37 schreef Gert het volgende:
Ahhh.... niet verwacht.
Eigenlijk val je best wel mee!
Weer een jaartje ouder en wijzer hè.![]()
Truste Blurk, fijne dromen!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef beroepslurker het volgende:
Maar ik ga naar bed, lekker dromen, tot morgenmiddag allemaal, slaap lekker!
reeds verzorgd met een kleine inbreng van jouwquote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja scherpe analyse, sis, maar we zijn al weer bijna toe aan een nieuw topic.![]()
Morgen verrassingsdag, donderdag bar, vrijdag uit eten,quote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
Maar nog wilde plannen veulen ?
En je liegtquote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was altijd al wijs, jij altijd al klierig... Dat is het![]()
Gaan we paardjeprik spelenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:37 schreef ppi het volgende:
Voor Veulen, nog vele jaren![]()
[ afbeelding ]
heb iig veel plezierquote:Op woensdag 21 november 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Morgen verrassingsdag, donderdag bar, vrijdag uit eten,![]()
[SC][473] Veulen naamtopique!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
reeds verzorgd met een kleine inbreng van jouw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |