Verotte dynamoquote:
Boodschappen doen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef beroepslurker het volgende:
Waar is Lobasca?
Welke lesjes?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé veulen, klaar met je lesjes?
Oh dat... Ik zocht er al iets achter.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doe je voor werk.....
Ja daar krijg je wél een strenge straf voor, als je rooft steelt of moordt daarentegenquote:
En terrecht.. Hoppa 5 jaar brommen. De rest gaat maar papierprikken in het park , mits het weer het toelaatquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja daar krijg je wél een strenge straf voor, als je rooft steelt of moordt daarentegen![]()
Ja, stel je voor dat het regent, dan worden die crimineeltjes nat, en dat kan natuurlijk niet he?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En terrecht.. Hoppa 5 jaar brommen. De rest gaat maar papierprikken in het park , mits het weer het toelaat
Ik ben er nog hoor Gertquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
Zo, P&W is afgelopen, ben er weer helemaal bij. Gaan we nu met de SM beginnen?
Hmm... Blurkert gaat al naar bed dus.
Net nu we de expert in huis hebben wat betreft het ketenen van handen aan voeten, en ook nog eens echte Sloury-ovenwanten om de billenkoek langer te kunnen laten duren enigszins dragelijk te maken.
Ja, er wordt beweerd dat ze het zelf wereldkundig heeft gemaakt om weer een beetje in the picture te komen.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:02 schreef Pavement het volgende:
Manon Thomas
Begin jij nou ook al.. Is zo´n goedkoop grapje..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
Zo, P&W is afgelopen, ben er weer helemaal bij. Gaan we nu met de SM beginnen?
Hmm... Blurkert gaat al naar bed dus.
Net nu we de expert in huis hebben wat betreft het ketenen van handen aan voeten, en ook nog eens echte Sloury-ovenwanten om de billenkoek langer te kunnen laten duren enigszins dragelijk te maken.
Truste ouwequote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tijd om een poging te wagen.....![]()
![]()
![]()
Als jij mij vertelt wie op die stoel plaats moet nemenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:03 schreef Gert het volgende:Wat een sadomasochistisch zooitje hier.
![]()
BL, kun jij (discreet) toegang regelen tot een ruimte met gynaecologenstoel?![]()
Slaap lekker ik neem het wel ff over.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt wie op die stoel plaats moet nemen![]()
Voor anaal onderzoek hoef je alleen maar op je zij te gaan liggen.quote:
Truste NMNSquote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Voor anaal onderzoek hoef je alleen maar op je zij te gaan liggen.
ook goedquote:Op woensdag 21 november 2007 00:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Voor anaal onderzoek hoef je alleen maar op je zij te gaan liggen.
Gezellig hierquote:
Ik hou van je Muisjequote:
Er wordt je precies verteld wat er moet gebeuren, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt wie op die stoel plaats moet nemen![]()
Dat maakt me zeer achterdochtig, ik hoef toch niet in die beugels he?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt je precies verteld wat er moet gebeuren, maak je geen zorgen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al.. Is zo´n goedkoop grapje..![]()
Zet gert er maar opquote:Op woensdag 21 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
Dat maakt me zeer achterdochtig, ik hoef toch niet in die beugels he?
Ja, wel maar de gynaecoloog heeft er al genoeg gezien die ziet het als een orgaan, je schaamte gaat snel weg.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat maakt me zeer achterdochtig, ik hoef toch niet in die beugels he?
Cos jostiquote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Amanda nog haar op d'r knar?
Lobasca, ik miste je al!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik haal mijn ovenwanten wel ff te voorschijnquote:Op woensdag 21 november 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]Het was een Freudiaanse vertyping. Echt!
Maar dat geloof je toch niet hè?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal mijn ovenwanten wel ff te voorschijn![]()
quote:
Dat is camouflagequote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Dat vind ik nog schappelijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal mijn ovenwanten wel ff te voorschijn![]()
Klasse!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:16 schreef Pavement het volgende:
Trouwens nieuw record gefiets vandaag 22KM in minder dan 1 1/2 uur
Dat waren pannelappenquote:
Niks van dat all.....quote:Op woensdag 21 november 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
Eej Lobas, weer lekker bosuitjes, cherry-tomaatjes, eieren en spekkies ingeslagen? En CB?
Nee dat is niet leuk.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks van dat all.....
Ben aan het vasten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |