nog nooit?quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben nu 22 en... nee nog niks gedronken.
NEIN!quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Nosh het volgende:
19, en eveneens geheelonthouder.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:07 schreef Deliah het volgende:
Ik was 22 toen ik voor het eerst alcohol dronk(flesje bier).
quote:Op maandag 19 november 2007 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
19.
En het was zo lekker, gelijk gedurende de avond 8 pilsjes genomen.
En de volgende dag ladderrrrzattttt![]()
Ja de jeugd van tegenwoordig doet dat wel andersquote:
Door een fout in mijn stofwisseling is de kans vrij aanwezig dat ik mijn ingewanden ophoest bij een geringe hoeveelheid alcohol, dus och! Tja!quote:
Hier nog een geheelonthouder, 20 jaar.quote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Nosh het volgende:
19, en eveneens geheelonthouder.
achja, cola is toch sowieso niet te zuipen. Maar volgens mij komt dat meer omdat ik een cola-trauma hebquote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef babba het volgende:
[..]
Hier nog een geheelonthouder, 20 jaar.
Trouwens heb ik wel een keer per ongeluk een berenburg cola gehad terwijl ik een gewone cola had besteld. Ik had echt zoiets van "wat een verschrikkelijk gore cola hebben ze hier zeg"
Wat ben jij sneu zegquote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef faculty het volgende:
tering.. wat zijn jullie allemaal laat zeg.. ik denk dat 12 was toen ik voor het eerst smirnoff ice en dat soort troep dronk.. Dit was gewoon bij mijn ouders.. Al moet ik zeggen dat ik al rond mijn 10e wel eens een glas rode wijn kreeg.. flink verdunt met limonade omdat ik het anders echt niet lekker vond...
Op mijn 14e zat ik altijd met een groep vrienden een krat naar achter te werken op een vrijdag of zaterdag avond.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:56 schreef Bravebart het volgende:
8, op vakantie, maar dat was niet echt slimMn pa en ma gingen zwemmen en mn pa had zn glas bier nog op tafel laten staan, dus die heb ik toen leeg gedronken, niet er bij denkend dat het bier was. Toen heb ik toch wel ff een aantal uur raar rondgelopen
Eerste echte keer was in de brugklas, dus 11
kan je nog steeds zo slecht tegen drank?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:56 schreef Bravebart het volgende:
8, op vakantie, maar dat was niet echt slimMn pa en ma gingen zwemmen en mn pa had zn glas bier nog op tafel laten staan, dus die heb ik toen leeg gedronken, niet er bij denkend dat het bier was. Toen heb ik toch wel ff een aantal uur raar rondgelopen
Ja, na 1 bier lam. Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kan je nog steeds zo slecht tegen drank?
Paar klassen over geslagen ofzo? Toen ik 11 was zat ik in groep 7 van de basisschoolquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:56 schreef Bravebart het volgende:
Ja, maar ook in groep 2 blijven zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:42 schreef babba het volgende:
[..]
Paar klassen over geslagen ofzo? Toen ik 11 was zat ik in groep 7 van de basisschool
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:12 schreef Corksterr het volgende:
Mijn eerste drankje was een BreEzaHh![]()
13 of 14 jaar oud.
Oh, dat had ze wel ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:50 schreef Suga_Mama het volgende:
14. Ládderzat.
Dat spul was echt lekkah.
Zwalkend op de fiets naar huis, gekost in bosjes en bijna het bed gedeeld met een vrouwelijke zwerver
Respectquote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Respect.
De jeugd van tegenwoordig drinkt er maar op los om erbij te horen. Moet helaas zeggen dat ik dat zelf ook heb gedaan. Ik zal een jaar of 17 zijn geweest. Toen ging ik aan de breezers. Echt dronken ben ik echter nog nooit geweest. Het houdt altijd op na drie glaasjes.
True.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat veel mensen idd allerlij dingen doen om er bij te horen maar achteraf gezien zouden ze in meeste gevallen ook wel geaccepteert zijn door de groep als ze gewoon durfden te weigeren.
En ach ik zal het wel een keertje proberen om te kijken hoe het is om dronken te zijn (dus echt voor de ervaring) maar ik heb het voor mijn gevoel niet nodig als mood enhancer. Ik blijf gewoon liever mezelf.
Voorbeeldje?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef Arkaneor het volgende:
Ik vind maar één ding feitelijk kanslozer dan mensen die met de kudde meedraven, en dat zijn mensen die zichzelf moreel superieur prijzen vanwege hun recalcitrante gedrag. Sterf, betweters.
Nee. Zoek nog een beetje de setting ervoor. Juiste mensen juiste locatie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
True.Maar nog nooit dronken geweest dan?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef Arkaneor het volgende:
Ik vind maar één ding feitelijk kanslozer dan mensen die met de kudde meedraven, en dat zijn mensen die zichzelf moreel superieur prijzen vanwege hun recalcitrante gedrag. Sterf, betweters.
Nou, uit de reactie van Viking84 leid ik toch duidelijk af dat hij het verwerpelijk vindt dat jongeren meer drinken onder groepsdruk. Ten eerste is dat natuurlijk het inschoppen van een open deur en ten tweede slaat hij een toon aan als die van een bekeerd nazi, naschoppend op zijn eigen verleden, terwijl hij later aangeeft het altijd maar bij drie glazen te hebben gehouden. Beetje geagiteerde 'de jeugd van tegenwoordig'-reactie,dunkt me.quote:
Zo ben ik als kind eens licht aangeschoten geweest door het 'nippen' aan wijn.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Roemertje het volgende:
ik was 5 me oom had even ze glas bier neer gezet om een sigaretje op te steken en toen heb ik die leeg gedronken...het staat op film me neef was het aan het filmen... egt geweldig
Wat was daarbij in hemelsnaam het doel van je ouders?quote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef faculty het volgende:
tering.. wat zijn jullie allemaal laat zeg.. ik denk dat 12 was toen ik voor het eerst smirnoff ice en dat soort troep dronk.. Dit was gewoon bij mijn ouders.. Al moet ik zeggen dat ik al rond mijn 10e wel eens een glas rode wijn kreeg.. flink verdunt met limonade omdat ik het anders echt niet lekker vond...
Op mijn 14e zat ik altijd met een groep vrienden een krat naar achter te werken op een vrijdag of zaterdag avond.
Shandy!! ja tis er nog steeds maar dat vind ik nu echt zulk ranzig spul. Energie drank + bier toch?quote:Op zondag 9 december 2007 18:17 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ooit was er Shandy in de jaren 70. Dat was mijn eerste kennismaking met alcohol.
Respect.quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Soooo true!quote:Op zondag 2 december 2007 12:37 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Nou, uit de reactie van Viking84 leid ik toch duidelijk af dat hij het verwerpelijk vindt dat jongeren meer drinken onder groepsdruk. Ten eerste is dat natuurlijk het inschoppen van een open deur en ten tweede slaat hij een toon aan als die van een bekeerd nazi, naschoppend op zijn eigen verleden, terwijl hij later aangeeft het altijd maar bij drie glazen te hebben gehouden. Beetje geagiteerde 'de jeugd van tegenwoordig'-reactie,dunkt me.
Jongeren hechten nu eenmaal bovengemiddelde waarde aan de percepties die derden van hen hebben. Dat is nu zo, maar dat was dertig, laat staan een jaartje of tien geleden niet anders.
maar het lijkt of ik tegenwoordig meer dan 14 bier nodig heb om echt iets te voelenquote:Op woensdag 26 december 2007 11:39 schreef Markus-S-Lappelullus het volgende:
Ik dronk op mijn 12e/13e weleens een breezertje. Toen ik vanaf mijn 14e uitging dronk ik elk weekend wel een paar biertjes. Tegenwoordig alleen maar bier, zoete troep is niks voor mij, alleen malibu(-cola) gaat nog een beetje.
Bumperttquote:Op zondag 25 mei 2008 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was 19 jaar.
Maar in principe: Ik drink geen alcohol en rook niet.
Niet uit religieuze overwegingen, het is ook niet dat ik van huis uit zo ben opgevoed.
Maar gewoon omdat ik nooit de behoefte heb gehad om alcohol te drinken, ook niet om uit te proberen. En mijn vader was een alcoholist, dus ik asocieër alcohol met negatieve gevoelens.
En uiteraard bang voor het gevoel dat ik mijzelf niet meer onder controle heb, dat de alcohol meester over mij gaat worden. En roken spreekt voor zich, dat is gewoon longbevuiling.
Ik had laatst ook eens gedaan, wel geinig. allemaal bekenden die zich plots heel anders gedragen met wat op. En ik herrinerde het me de volgende dag zelfs nog, toch enigzins knap.quote:Op zondag 23 december 2007 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ik gisteren had was ook wel leuk. Het was gisteren de allereerste keer uitgaan waarbij ik GEEN alcohol genuttigd heb.
Respect voor jou man!quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
held!quote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef faculty het volgende:
Ik ook manquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef prodygee het volgende:
Was 13, had een Breezer orange op.Die waas in m'n kop, wist niet wat me overkwam.
Tja, ik woon ook in de Kempen, er wordt behoorlijk wat gezopenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:19 schreef Rubsy het volgende:
hmm 12 biertje van papsie. Vond toen erg vies, maar om stoer te doen bij de family toch maar op gedronken. Echt alchohol drinken vanaf m'n 14e toen ik voor eerst opstap ging! Mij valt het ook op dat heel veel mensen hier niet / of zelden drinken. Hier in de kempen komt dat niet veel voor;)
wajoow! hoe heb je het volgehouden gedurende je middelbare-schooltijd niet te drinken?quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Het is niet goed voor je, je verneukt je hersenen en je lever er flink mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:19 schreef TheNold het volgende:
Zijn er hier ook mensen die te maken hebben met vrienden die iedere week van de kaart zijn? Ben zelf 19 en heb een vriendengroep van 18 man al jarenlang en eigenlijk sinds dat deze gevormd is zijn er wekelijks wel een aantal man naar de klote. Ik drink zelf meestal maar een paar bier omdat ik het gevoel heb dat anders mijn conditie naar de klote gaat maar dit kan toch niet goed zijn of heb ik dat?
mensen die zeggen dat ze goed tegen drank kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Thijskoman het volgende:
In groep 7 of 8 van dat goedkope aldi bierNiet te drinken, maar stoer was het wel, al helemaal toen de politie-agent voorbij kwam fietsen (kwam altijd op school), snel het bier onder je shirt
![]()
Ik drink alleen bier, mixjes en dat soort spul drink ik nooit, ik kan echt zeer goed tegen alcohol, kan altijd nog helder nadenken en nog nooit gekotst![]()
Drink de laatste tijd alleen niet zo veel meer, alleen volgende week bedrijfsfeest, dus dat wordt gezellig
van de aldi! die heb ik ook gedronken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Kingside het volgende:
13 of 14 geloof met Loca's, van die namaak breezers. Daarna op mijn 15e werd ik fervent bierdrinker.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef Noortje. het volgende:
Voor het eerst een glas wijn op op m'n 11e ofzo met oud en nieuw. Vond het tyfusranzig maar hee, ik mocht eindelijk een glaasje proberen dus ik liet mezelf niet kennen en dronk het heeeeeeel langzaam op.
Hehe, die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:06 schreef yosander het volgende:
12/13, een glaasje Breezer, tering wat is/was dat spoel toch ontiegelijk zoet!
dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:20 schreef Maaslander het volgende:
13, één flesje heineken, later een paar keer verdubbeld.
Zulke flessen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus
1*2=2
2*2=4
een paar, dus 2 keer verdubbelt. Je max is nu dus 4 bier op een avond?
Tjonge, als je die vrouw er ook bij moet nuttigen ben ik nog wel even bezig!quote:
Aan die vrouw mag je alleen likken als een ijsje.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjonge, als je die vrouw er ook bij moet nuttigen ben ik nog wel even bezig!
Bedankt voor het advies!quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Aan die vrouw mag je alleen likken als een ijsje.
Lekkere slimme vader. 12 jaar en je zoon iets laten drinken wat hij niet lekker vind.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:11 schreef Katth het volgende:
Ik was 12, vond het niet lekker, maar was aan fles begonnen en moest het van mijn pa opdrinken. Lekker pa of niet dan?
Bier verspillen is zonde hequote:Op zaterdag 24 april 2010 01:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekkere slimme vader. 12 jaar en je zoon iets laten drinken wat hij niet lekker vind.
/je zoon van 12 aan de drank helpen nog veel meer.quote:
Ik ben er niet minder om terecht gekomen. Waar ik vandaan kom wordt je daar "hard" van.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
/je zoon van 12 aan de drank helpen nog veel meer.
Oke jij je zin, meer dan een paar keer verdubbeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus
1*2=2
2*2=4
een paar, dus 2 keer verdubbelt. Je max is nu dus 4 bier op een avond?
15 is normaal. xDquote:Op maandag 19 november 2007 21:18 schreef hondenfokker het volgende:
ik was 15ik voel me wel jong zeg
![]()
Stoer verhaalquote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef panjaboy het volgende:
eerste échte keer zuipe was op vakantie..
half flesje wodka peach in 15 min kort, resultaat?
lekker kotsen
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1 :'quote:Op zondag 25 april 2010 23:36 schreef CelinoPino het volgende:
12 jaar was ik toen, was op vakantie, en ik had breezers en bier gehad. Eerst viel het nog wel mee, maar later viel ik op de grond in slaap. Gevolg was boze ouders
niet laatst nog?quote:Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef mtx1680 het volgende:
jaar of 12/13 af en toe 1 biertje op een verjaardag ofzo. Eerste keer echt aangeschoten/dronken was met 14.
kheb 1 keer gekotst van drank, en dat was ook de laatste keer
tsss, wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 26 april 2010 18:44 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1 :'
Dat was toenquote:Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef drumminggod het volgende:
[..]
niet laatst nog?half jaar geleden?
En daardoor zijn je hersenen nu zo beschadigd dat je het woordje voor niet meer normaal kan typen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:27 schreef jeffreyhartjelotte het volgende:
12 zo af en toe een slokje 13 viir de eerste keer bezopen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Aan die vrouw mag je alleen likken als een ijsje.
En Ouzo's bij de Griek ook vanaf 14 ofzo, heerlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 09:12 schreef Corksterr het volgende:
Mijn eerste drankje was een BreEzaHh![]()
13 of 14 jaar oud.
knapquote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Viel mee. Eigenlijk zaten ze me meer uit te lachen...quote:
wutquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef Dila_ het volgende:
Ik heb op mijn 18e verjaardag voor het eerst een drankje gehad en op mijn 19e verjaardag ben ik voor het eerst dronken geworden
wie zegt dat ik daar trots op ben?quote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
Viel mee. Eigenlijk zaten ze me meer uit te lachen...
Hersenen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef WILLYpinda het volgende:
Een breezertje op me 14e denk ik ? mijn ouders waren vrij "streng" zelfs op mijn 16e toen mocht ik wel al drinken maar hielden ze toezicht dat heeft me wel geholpen denk ik, mijn hersens doen het nog![]()
8?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:21 schreef Tidow het volgende:
8, samen met een vriend een fles van 1 liter opgedronken.. maar daarna eigenlijk niet veel meer gedronken totdat ik 15 was en begon met uitgaan. En sinds ik 16 ben een beetje begonnen met mixdrankjes.. Maar voorkeur gaat toch altijd naar bier
Valt coke ook onder "bijna" alles?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Robar het volgende:
Hehehe, het is dan wel PUB, maar here goes
Ik ben 29 jaar en heb nog nooit van mijn leven een glas bier leeggedronken en dat wil ik graag zo houden. Overigens drink ik helemaal geen alcohol, op één keer na, omdat ik vind dat je "bijna" alles wel een keer geprobeerd moet hebben. Die ene keer heb ik het dan ook wel gelijk goed gedaan door 10 breezers in anderhalf uur tijd achterover te gooien (ja ik weet het breezers, maar dat was nog in de tijd dat breezers nog niet geassocieerd werden met een bepaalde levensstijl/laag van de bevolking
) Voor iemand die nog nooit een druppel alcohol gedronken had was dat natuurlijk een behoorlijke hoeveelheid
En waar komt deze levensovertuiging vandaan dat je nooit bier of wat voor alcohol dan ook zou willen drinken?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Robar het volgende:
Hehehe, het is dan wel PUB, maar here goes
Ik ben 29 jaar en heb nog nooit van mijn leven een glas bier leeggedronken en dat wil ik graag zo houden. Overigens drink ik helemaal geen alcohol, op één keer na, omdat ik vind dat je "bijna" alles wel een keer geprobeerd moet hebben. Die ene keer heb ik het dan ook wel gelijk goed gedaan door 10 breezers in anderhalf uur tijd achterover te gooien (ja ik weet het breezers, maar dat was nog in de tijd dat breezers nog niet geassocieerd werden met een bepaalde levensstijl/laag van de bevolking
) Voor iemand die nog nooit een druppel alcohol gedronken had was dat natuurlijk een behoorlijke hoeveelheid
Katers zijn voor mietjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:11 schreef panjaboy het volgende:
Nu:
- flesje indrinken (safari, coebergh o.i.d.)
- Bier of shot Sambuca of Baco'tje![]()
En de volgende dag een kater van hier tot ginder hebben
Katers zijn voor mensen die doorzuipen..quote:
Mensen die vaak genoeg doorzuipen hebben ook geen last meer van een kater.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:31 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Katers zijn voor mensen die doorzuipen..
Géén kater hebben is voor mietjes..
Ik heb er gewoon geen behoefte aan. Dat is het. Ik heb er verder ook niets op tegen. Nou vind ik ook veel niet lekker hoor. Waaronder bierquote:Op maandag 10 mei 2010 11:52 schreef Superlam het volgende:
[..]
En waar komt deze levensovertuiging vandaan dat je nooit bier of wat voor alcohol dan ook zou willen drinken?
je bent faliekant tegen harddrugs en je hebt wel eens breezer opquote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Drugs (zowel soft als hard) ben ik wel faliekant tegen. Dat zal ik dus nooit doen.
Voor mij hangt het er ook van af wát ik precies heb gedronkenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:46 schreef Me. het volgende:
[..]
Mensen die vaak genoeg doorzuipen hebben ook geen last meer van een kater.
Yup, maar dat van die breezers houd ik liever tussen onsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef t0sti het volgende:
[..]
je bent faliekant tegen harddrugs en je hebt wel eens breezer op
Wat vind je er zo erg aan dan? Paar keer een pilletje of een snuifje raak je echt niet meteen verslaafd eraan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Drugs (zowel soft als hard) ben ik wel faliekant tegen. Dat zal ik dus nooit doen.
Dat geldt misschien voor jou, maar voor veel andere mensen geldt dat niet. Daarbij is er ook behoorlijk veel levensgevaarlijke troep te koop. En het is natuurlijk in veel gevallen niet echt gezond te noemen. Maar je vraagt het ook een beetje aan de verkeerde persoon hoor. Ik heb bijvoorbeeld ook al een ongelofelijk hekel aan roken. Maar begrijp me niet verkeerd. Ik verbied het niemand, maar als ik zou mogen meestemmen over een algemeen drugsverbod of een algemeen rookverbod, dan stem ik voor. (dat is een klein beetje dubbel he?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat vind je er zo erg aan dan? Paar keer een pilletje of een snuifje raak je echt niet meteen verslaafd eraan.
Op je 6e bier lekker vinden en mogen drinken van je kamperoudersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Awesome-o-4000 het volgende:
toen ik klein was jaartje 6 a 7 vond ik bier al lekker maar mocht het niet drinken voor het eerst dat ik echt een heel biertje had gedronken was ik 12 ofzo..
Haha, zoiets had ik ook bij mijn moeder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:24 schreef Finland. het volgende:
Ik kon als 8-jarige niet slapen en loop naar beneden. En naast mijn lieve papa staat een geweldig groot glas baco, maar als 8-jarige denk je nog dat dat cola is. Dus ik met flinke teugen uit dat glas drinken, het glas was al halfleeg toen ik er achter kwam. Mijn ouders konden er wel om lachen, maar mijn pa vond het jammer dat weer op moest staan om zijn glas op nieuw te vullen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ouders die thuis baco'tjes drinken.
Haagse sjonnies in overvloed hier.
Kan je niet zeggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef Renderclippur het volgende:
Zo goed als alle soorten bier zijn om te
pils of bier?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:20 schreef Klonterpot het volgende:
Ik heb bier leren drinken van mijn oudersZij geven nog steeds het goede voorbeeld
Echte bourgondiërs.
Tja, smaken verschillen natuurlijk, dus is moeilijk te zeggen, maar ik vind Grolsch, Jupiler, Erdinger weiB bier en gemiddeld Duits/Belgisch bier erg primaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb het net gedaan
Anders enige suggesties van bier dat wel te zuipen is?
Nou zowel heineken, bavaria en jupiler mogen mij betreft de deur meteen weer uit. Ik ben het wel eens dat er een paar lekkere belgsiche en duitse biertjes zijn, al zou ik zo gauw geen namen wetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen natuurlijk, dus is moeilijk te zeggen, maar ik vind Grolsch, Jupiler, Erdinger weiB bier en gemiddeld Duits/Belgisch bier erg prima![]()
Heineken enzo bij uitgaan enzo, daar geniet je toch niet echt van een biertje
9 - ciderquote:Op maandag 31 mei 2010 17:34 schreef Lokow het volgende:
10 jarige aan het bier.
nu als 17 jarige aan de sterke drank maar.
idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Lokow het volgende:
[..]
ben niet echt een wijn fan, MAAR als der geen andere drank is dan moet je wel.
rosébierquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb het net gedaan
Anders enige suggesties van bier dat wel te zuipen is?
Gek he ?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:22 schreef t0sti het volgende:
[..]
rosébier, want het is knalroze en iedereen vind het wijvenbier
'k vind het kk goorquote:Op maandag 31 mei 2010 18:22 schreef t0sti het volgende:
[..]
rosébieris ook het enigste bier wat ik lust, is gewoon cassis met alcohol wat je niet proeft.
is alleen wat minder handig op feestjes, want het is knalroze en iedereen vind het wijvenbier
en juup!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Limited-editio-halve-liter-blik-van-grolsch-omdat-fc-twente-kampioen-is-bier.
Er is bier, en er is Grolsch
Waar hoor ik uit te komen als ik op je bier brouwen link druk?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef Davy88 het volgende:
Ik was 14 toen ik mijn eerste pintje dronk, het smaakte naar mijn mening niet zo lekker, maar na enkele jaren intens drinken begon ik de smaak te pakken te krijgen! Hellaas is bier drinken erg duur geworden de laatste jaren, dus ben ik met enkele vrienden begonnen met bier brouwen. Veel goedkoper en je kan geen pintje brouwen, het is meteen een heel vat ;-) zo zie je maar de vele voordelen
Als je een krat van 8 euro voor A-merk bier te duur vindt moet je niet gaan drinken sloeberquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef Davy88 het volgende:
Ik was 14 toen ik mijn eerste pintje dronk, het smaakte naar mijn mening niet zo lekker, maar na enkele jaren intens drinken begon ik de smaak te pakken te krijgen! Hellaas is bier drinken erg duur geworden de laatste jaren, dus ben ik met enkele vrienden begonnen met bier brouwen. Veel goedkoper en je kan geen pintje brouwen, het is meteen een heel vat ;-) zo zie je maar de vele voordelen
Tja, jij moet het weten, maar ik drink echt geen krat bier per week in mijn eentje, als je het met vrienden deelt heb je zo 6 biertjes van 33cl voor de prijs van 1 biertje in de kroeg. En als je geen zakgeld krijgt moet je baantje zoekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Davy88 het volgende:
Ik heb ook veel meer dan een krat voor 8 euro hoorZonder zakgeld is het erg moeilijk om iedere week 8euro uit te sparen voor een krat bier. (+ ik kan er zelfs winst uit halen
gewoon delen doorverkopen voor een lagere prijs dan een krat!
Slim gezien of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |