maar het lijkt of ik tegenwoordig meer dan 14 bier nodig heb om echt iets te voelenquote:Op woensdag 26 december 2007 11:39 schreef Markus-S-Lappelullus het volgende:
Ik dronk op mijn 12e/13e weleens een breezertje. Toen ik vanaf mijn 14e uitging dronk ik elk weekend wel een paar biertjes. Tegenwoordig alleen maar bier, zoete troep is niks voor mij, alleen malibu(-cola) gaat nog een beetje.
Bumperttquote:Op zondag 25 mei 2008 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was 19 jaar.
Maar in principe: Ik drink geen alcohol en rook niet.
Niet uit religieuze overwegingen, het is ook niet dat ik van huis uit zo ben opgevoed.
Maar gewoon omdat ik nooit de behoefte heb gehad om alcohol te drinken, ook niet om uit te proberen. En mijn vader was een alcoholist, dus ik asocieër alcohol met negatieve gevoelens.
En uiteraard bang voor het gevoel dat ik mijzelf niet meer onder controle heb, dat de alcohol meester over mij gaat worden. En roken spreekt voor zich, dat is gewoon longbevuiling.
Ik had laatst ook eens gedaan, wel geinig. allemaal bekenden die zich plots heel anders gedragen met wat op. En ik herrinerde het me de volgende dag zelfs nog, toch enigzins knap.quote:Op zondag 23 december 2007 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ik gisteren had was ook wel leuk. Het was gisteren de allereerste keer uitgaan waarbij ik GEEN alcohol genuttigd heb.
Respect voor jou man!quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben nu 22 en... nee nog niks gedronken.
held!quote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef faculty het volgende:
tering.. wat zijn jullie allemaal laat zeg.. ik denk dat 12 was toen ik voor het eerst smirnoff ice en dat soort troep dronk.. Dit was gewoon bij mijn ouders.. Al moet ik zeggen dat ik al rond mijn 10e wel eens een glas rode wijn kreeg.. flink verdunt met limonade omdat ik het anders echt niet lekker vond...
Op mijn 14e zat ik altijd met een groep vrienden een krat naar achter te werken op een vrijdag of zaterdag avond.
Ik ook manquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:07 schreef prodygee het volgende:
Was 13, had een Breezer orange op.Die waas in m'n kop, wist niet wat me overkwam.
Tja, ik woon ook in de Kempen, er wordt behoorlijk wat gezopenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:19 schreef Rubsy het volgende:
hmm 12 biertje van papsie. Vond toen erg vies, maar om stoer te doen bij de family toch maar op gedronken. Echt alchohol drinken vanaf m'n 14e toen ik voor eerst opstap ging! Mij valt het ook op dat heel veel mensen hier niet / of zelden drinken. Hier in de kempen komt dat niet veel voor;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |