nog nooit?quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben nu 22 en... nee nog niks gedronken.
NEIN!quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben nu 22 en... nee nog niks gedronken.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Nosh het volgende:
19, en eveneens geheelonthouder.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:07 schreef Deliah het volgende:
Ik was 22 toen ik voor het eerst alcohol dronk(flesje bier).
quote:Op maandag 19 november 2007 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
19.
En het was zo lekker, gelijk gedurende de avond 8 pilsjes genomen.
En de volgende dag ladderrrrzattttt![]()
Ja de jeugd van tegenwoordig doet dat wel andersquote:
Door een fout in mijn stofwisseling is de kans vrij aanwezig dat ik mijn ingewanden ophoest bij een geringe hoeveelheid alcohol, dus och! Tja!quote:
Hier nog een geheelonthouder, 20 jaar.quote:Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Nosh het volgende:
19, en eveneens geheelonthouder.
achja, cola is toch sowieso niet te zuipen. Maar volgens mij komt dat meer omdat ik een cola-trauma hebquote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef babba het volgende:
[..]
Hier nog een geheelonthouder, 20 jaar.
Trouwens heb ik wel een keer per ongeluk een berenburg cola gehad terwijl ik een gewone cola had besteld. Ik had echt zoiets van "wat een verschrikkelijk gore cola hebben ze hier zeg"
Wat ben jij sneu zegquote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef faculty het volgende:
tering.. wat zijn jullie allemaal laat zeg.. ik denk dat 12 was toen ik voor het eerst smirnoff ice en dat soort troep dronk.. Dit was gewoon bij mijn ouders.. Al moet ik zeggen dat ik al rond mijn 10e wel eens een glas rode wijn kreeg.. flink verdunt met limonade omdat ik het anders echt niet lekker vond...
Op mijn 14e zat ik altijd met een groep vrienden een krat naar achter te werken op een vrijdag of zaterdag avond.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:56 schreef Bravebart het volgende:
8, op vakantie, maar dat was niet echt slimMn pa en ma gingen zwemmen en mn pa had zn glas bier nog op tafel laten staan, dus die heb ik toen leeg gedronken, niet er bij denkend dat het bier was. Toen heb ik toch wel ff een aantal uur raar rondgelopen
Eerste echte keer was in de brugklas, dus 11
kan je nog steeds zo slecht tegen drank?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:56 schreef Bravebart het volgende:
8, op vakantie, maar dat was niet echt slimMn pa en ma gingen zwemmen en mn pa had zn glas bier nog op tafel laten staan, dus die heb ik toen leeg gedronken, niet er bij denkend dat het bier was. Toen heb ik toch wel ff een aantal uur raar rondgelopen
Eerste echte keer was in de brugklas, dus 11
Ja, na 1 bier lam. Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kan je nog steeds zo slecht tegen drank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |