wajoow! hoe heb je het volgehouden gedurende je middelbare-schooltijd niet te drinken?quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben nu 22 en... nee nog niks gedronken.
Het is niet goed voor je, je verneukt je hersenen en je lever er flink mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:19 schreef TheNold het volgende:
Zijn er hier ook mensen die te maken hebben met vrienden die iedere week van de kaart zijn? Ben zelf 19 en heb een vriendengroep van 18 man al jarenlang en eigenlijk sinds dat deze gevormd is zijn er wekelijks wel een aantal man naar de klote. Ik drink zelf meestal maar een paar bier omdat ik het gevoel heb dat anders mijn conditie naar de klote gaat maar dit kan toch niet goed zijn of heb ik dat?
mensen die zeggen dat ze goed tegen drank kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Thijskoman het volgende:
In groep 7 of 8 van dat goedkope aldi bierNiet te drinken, maar stoer was het wel, al helemaal toen de politie-agent voorbij kwam fietsen (kwam altijd op school), snel het bier onder je shirt
![]()
Ik drink alleen bier, mixjes en dat soort spul drink ik nooit, ik kan echt zeer goed tegen alcohol, kan altijd nog helder nadenken en nog nooit gekotst![]()
Drink de laatste tijd alleen niet zo veel meer, alleen volgende week bedrijfsfeest, dus dat wordt gezellig
van de aldi! die heb ik ook gedronken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Kingside het volgende:
13 of 14 geloof met Loca's, van die namaak breezers. Daarna op mijn 15e werd ik fervent bierdrinker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |