Op je 6e bier lekker vinden en mogen drinken van je kamperoudersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Awesome-o-4000 het volgende:
toen ik klein was jaartje 6 a 7 vond ik bier al lekker maar mocht het niet drinken voor het eerst dat ik echt een heel biertje had gedronken was ik 12 ofzo..
Haha, zoiets had ik ook bij mijn moeder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:24 schreef Finland. het volgende:
Ik kon als 8-jarige niet slapen en loop naar beneden. En naast mijn lieve papa staat een geweldig groot glas baco, maar als 8-jarige denk je nog dat dat cola is. Dus ik met flinke teugen uit dat glas drinken, het glas was al halfleeg toen ik er achter kwam. Mijn ouders konden er wel om lachen, maar mijn pa vond het jammer dat weer op moest staan om zijn glas op nieuw te vullen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ouders die thuis baco'tjes drinken.
Haagse sjonnies in overvloed hier.
Kan je niet zeggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef Renderclippur het volgende:
Zo goed als alle soorten bier zijn om te
pils of bier?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:20 schreef Klonterpot het volgende:
Ik heb bier leren drinken van mijn oudersZij geven nog steeds het goede voorbeeld
Echte bourgondiërs.
Tja, smaken verschillen natuurlijk, dus is moeilijk te zeggen, maar ik vind Grolsch, Jupiler, Erdinger weiB bier en gemiddeld Duits/Belgisch bier erg primaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb het net gedaan
Anders enige suggesties van bier dat wel te zuipen is?
Nou zowel heineken, bavaria en jupiler mogen mij betreft de deur meteen weer uit. Ik ben het wel eens dat er een paar lekkere belgsiche en duitse biertjes zijn, al zou ik zo gauw geen namen wetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen natuurlijk, dus is moeilijk te zeggen, maar ik vind Grolsch, Jupiler, Erdinger weiB bier en gemiddeld Duits/Belgisch bier erg prima![]()
Heineken enzo bij uitgaan enzo, daar geniet je toch niet echt van een biertje
9 - ciderquote:Op maandag 31 mei 2010 17:34 schreef Lokow het volgende:
10 jarige aan het bier.
nu als 17 jarige aan de sterke drank maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |