idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Lokow het volgende:
[..]
ben niet echt een wijn fan, MAAR als der geen andere drank is dan moet je wel.
rosébierquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb het net gedaan
Anders enige suggesties van bier dat wel te zuipen is?
Gek he ?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:22 schreef t0sti het volgende:
[..]
rosébier, want het is knalroze en iedereen vind het wijvenbier
'k vind het kk goorquote:Op maandag 31 mei 2010 18:22 schreef t0sti het volgende:
[..]
rosébieris ook het enigste bier wat ik lust, is gewoon cassis met alcohol wat je niet proeft.
is alleen wat minder handig op feestjes, want het is knalroze en iedereen vind het wijvenbier
en juup!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Limited-editio-halve-liter-blik-van-grolsch-omdat-fc-twente-kampioen-is-bier.
Er is bier, en er is Grolsch
Waar hoor ik uit te komen als ik op je bier brouwen link druk?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef Davy88 het volgende:
Ik was 14 toen ik mijn eerste pintje dronk, het smaakte naar mijn mening niet zo lekker, maar na enkele jaren intens drinken begon ik de smaak te pakken te krijgen! Hellaas is bier drinken erg duur geworden de laatste jaren, dus ben ik met enkele vrienden begonnen met bier brouwen. Veel goedkoper en je kan geen pintje brouwen, het is meteen een heel vat ;-) zo zie je maar de vele voordelen
Als je een krat van 8 euro voor A-merk bier te duur vindt moet je niet gaan drinken sloeberquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef Davy88 het volgende:
Ik was 14 toen ik mijn eerste pintje dronk, het smaakte naar mijn mening niet zo lekker, maar na enkele jaren intens drinken begon ik de smaak te pakken te krijgen! Hellaas is bier drinken erg duur geworden de laatste jaren, dus ben ik met enkele vrienden begonnen met bier brouwen. Veel goedkoper en je kan geen pintje brouwen, het is meteen een heel vat ;-) zo zie je maar de vele voordelen
Tja, jij moet het weten, maar ik drink echt geen krat bier per week in mijn eentje, als je het met vrienden deelt heb je zo 6 biertjes van 33cl voor de prijs van 1 biertje in de kroeg. En als je geen zakgeld krijgt moet je baantje zoekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Davy88 het volgende:
Ik heb ook veel meer dan een krat voor 8 euro hoorZonder zakgeld is het erg moeilijk om iedere week 8euro uit te sparen voor een krat bier. (+ ik kan er zelfs winst uit halen
gewoon delen doorverkopen voor een lagere prijs dan een krat!
Slim gezien of niet?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, jij moet het weten, maar ik drink echt geen krat bier per week in mijn eentje, als je het met vrienden deelt heb je zo 6 biertjes van 33cl voor de prijs van 1 biertje in de kroeg. En als je geen zakgeld krijgt moet je baantje zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |