Paar klassen over geslagen ofzo? Toen ik 11 was zat ik in groep 7 van de basisschoolquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:56 schreef Bravebart het volgende:
Eerste echte keer was in de brugklas, dus 11
Ja, maar ook in groep 2 blijven zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:42 schreef babba het volgende:
[..]
Paar klassen over geslagen ofzo? Toen ik 11 was zat ik in groep 7 van de basisschool
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:12 schreef Corksterr het volgende:
Mijn eerste drankje was een BreEzaHh![]()
13 of 14 jaar oud.
Oh, dat had ze wel ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:50 schreef Suga_Mama het volgende:
14. Ládderzat.
Dat spul was echt lekkah.
Zwalkend op de fiets naar huis, gekost in bosjes en bijna het bed gedeeld met een vrouwelijke zwerver
Respectquote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben nu 22 en... nee nog niks gedronken.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Respect.
De jeugd van tegenwoordig drinkt er maar op los om erbij te horen. Moet helaas zeggen dat ik dat zelf ook heb gedaan. Ik zal een jaar of 17 zijn geweest. Toen ging ik aan de breezers. Echt dronken ben ik echter nog nooit geweest. Het houdt altijd op na drie glaasjes.
True.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat veel mensen idd allerlij dingen doen om er bij te horen maar achteraf gezien zouden ze in meeste gevallen ook wel geaccepteert zijn door de groep als ze gewoon durfden te weigeren.
En ach ik zal het wel een keertje proberen om te kijken hoe het is om dronken te zijn (dus echt voor de ervaring) maar ik heb het voor mijn gevoel niet nodig als mood enhancer. Ik blijf gewoon liever mezelf.
Voorbeeldje?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef Arkaneor het volgende:
Ik vind maar één ding feitelijk kanslozer dan mensen die met de kudde meedraven, en dat zijn mensen die zichzelf moreel superieur prijzen vanwege hun recalcitrante gedrag. Sterf, betweters.
Nee. Zoek nog een beetje de setting ervoor. Juiste mensen juiste locatie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
True.Maar nog nooit dronken geweest dan?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef Arkaneor het volgende:
Ik vind maar één ding feitelijk kanslozer dan mensen die met de kudde meedraven, en dat zijn mensen die zichzelf moreel superieur prijzen vanwege hun recalcitrante gedrag. Sterf, betweters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |