quote:Op maandag 19 november 2007 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan degene die de nieuwe SC maakt het woord AIDS in de TT verwerken?
Dank u![]()
![]()
![]()
Erg lief![]()
Jawohlquote:Op maandag 19 november 2007 14:18 schreef beroepslurker het volgende:
Metallica! The unnamed feeling...top!
Har har har!quote:Op maandag 19 november 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, die weet van "wanten".....
![]()
sssttttttquote:Op maandag 19 november 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Er stond Tvvpquote:Op maandag 19 november 2007 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Trekt Veulerst Penisch?
Dat is oudquote:Op maandag 19 november 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:26 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6MSyFA84u48
Oudje, maar zo lekker
Tering veel vieze paarden.quote:Op maandag 19 november 2007 14:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er stond Tvvp
Totale Veulen Verleidings post![]()
Heb je daar ook een visitekaartje van Veulen?quote:Op maandag 19 november 2007 14:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is oud![]()
Ik ben tegenwoordig bezig met verzekeringen![]()
Komt d'r maar in met de vragen....we gaan er zo een SC of vier voor inruimen......quote:Op maandag 19 november 2007 14:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is oud![]()
Ik ben tegenwoordig bezig met verzekeringen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt d'r maar in met de vragen....we gaan er zo een SC of vier voor inruimen......![]()
Neeh alleen een veel te hoge rekening.quote:Op maandag 19 november 2007 14:31 schreef beroepslurker het volgende:
Heb je daar ook een visitekaartje van Veulen?![]()
Waar kan ik mijn mening geven?quote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt d'r maar in met de vragen....we gaan er zo een SC of vier voor inruimen......![]()
4 maar?quote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qiSkyEyBczU
Tyfus vreselijk vervelende pannensopper (ganaamd ian)quote:Op maandag 19 november 2007 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering veel vieze paarden.
Ik stel een zijkant voorquote:Op maandag 19 november 2007 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar kan ik mijn mening geven?en doen we wel of geen achterkant??
![]()
Neuken?quote:Op maandag 19 november 2007 14:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tyfus vreselijk vervelende pannensopper (ganaamd ian)
Nee dankjewel Veulen, hoge rekeningen pak ik met handschoenen nog niet aanquote:Op maandag 19 november 2007 14:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh alleen een veel te hoge rekening.
Hebben?
Jupsquote:Op maandag 19 november 2007 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuken?
Niet zeggen dat ik je nooit wat geef hoorquote:Op maandag 19 november 2007 14:47 schreef beroepslurker het volgende:
Nee dankjewel Veulen, hoge rekeningen pak ik met handschoenen nog niet aan![]()
Heel leuk zelfs, huishouden, vooral het soppen en poetsen spreekt mij aanquote:Op maandag 19 november 2007 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
http://youtube.com/watch?v=RDFTlw3BfTM
om aan te geven hoe leuk het huishouden is![]()
wel een tof no-nonsense liedje trouwens![]()
Nee, je bent een gul, lief paardenmeisjequote:Op maandag 19 november 2007 14:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik je nooit wat geef hoor![]()
kom eens langs zou ik zeggen...quote:Op maandag 19 november 2007 14:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heel leuk zelfs, huishouden, vooral het soppen en poetsen spreekt mij aan![]()
Als ik hier klaar benquote:Op maandag 19 november 2007 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kom eens langs zou ik zeggen...![]()
Wat een hulpmiddelen zeg, wat is er mis met een gewoon potje recht toe recht aan neuken?quote:Op maandag 19 november 2007 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga even handboeien, een zweep, chocolade saus en slagroom halen.
quote:
Jah, dat is ze verdomd saai....daar laat ik mijn broek niet meer voor zakken.....quote:Op maandag 19 november 2007 14:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat een hulpmiddelen zeg, wat is er mis met een gewoon potje recht toe recht aan neuken?![]()
Heel goed, dan zal ik je daar eens even mee bewerkenquote:Op maandag 19 november 2007 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga even handboeien, een zweep, chocolade saus en slagroom halen.
Alleen met de zweep, I presume?quote:Op maandag 19 november 2007 15:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel goed, dan zal ik je daar eens even mee bewerken![]()
Muhehehehehehequote:Op maandag 19 november 2007 15:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel goed, dan zal ik je daar eens even mee bewerken![]()
EEh... jaquote:Op maandag 19 november 2007 15:06 schreef beroepslurker het volgende:
Alleen met de zweep, I presume?![]()
En de handboeien dan?quote:Op maandag 19 november 2007 15:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
EEh... ja
Met de chocola en slagroom ge ik bodypainten![]()
Het schijnt dat mannen sex en liefde nogal eens met elkaar verwarren.quote:
Ja, sommige mannen zijn niet meer wat ze geweest zijn....., maar daar hoeven wij ons toch niets van aan te trekkenquote:Op maandag 19 november 2007 15:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het schijnt dat mannen sex en liefde nogal eens met elkaar verwarren.![]()
Tuurlijk, anders is er voor mij ook geen lol aanquote:
Ik wíst het! Poor Ianquote:Op maandag 19 november 2007 15:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders is er voor mij ook geen lol aan![]()
Volgens mij zijn dat die gasten van Immortal en een van MayheM.quote:Op maandag 19 november 2007 15:47 schreef Pavement het volgende:
@ NZ HIJ DOET T
Wij trekken ons toch nergens iets van aan?quote:Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, sommige mannen zijn niet meer wat ze geweest zijn....., maar daar hoeven wij ons toch niets van aan te trekken![]()
Ja...stoer.....én homoquote:Op maandag 19 november 2007 16:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij trekken ons toch nergens iets van aan?![]()
Ik kwam laatst een leuk Youtube-filmpje tegen. Kijk vooral even naar het interview aan het eind van het liedje. Zulke stoere mannen maken ze niet meer.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=caC9DK9MchA
quote:Op maandag 19 november 2007 16:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij trekken ons toch nergens iets van aan?![]()
Ik kwam laatst een leuk Youtube-filmpje tegen. Kijk vooral even naar het interview aan het eind van het liedje. Zulke stoere mannen maken ze niet meer.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=caC9DK9MchA
'k Kan voor het eerst sinds jaren niet uit mijn woorden komen......het is te overweldigend....quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mede namens en met dank aan WJ......![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
quote:Op maandag 19 november 2007 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heeft ie toch al?
Of gebruik jij niet den baagerstlayoutst?
Ik ben de eerste sinds jaren die jou tot zwijgen heeft kunnen brengen?quote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k Kan voor het eerst sinds jaren niet uit mijn woorden komen......het is te overweldigend....![]()
We kunnen stellen dat ik diep geraakt ben....![]()
Voor de tweede keer......ik was ook stil toen ik las "Een éénlingweg voert door mijn land"quote:Op maandag 19 november 2007 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben de eerste sinds jaren die jou tot zwijgen heeft kunnen brengen?![]()
![]()
Hij heeft zich erin verslikt......quote:Op maandag 19 november 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
Is Ian al uit elkaar gescheurd met de grootste voorbinddildo die er te vinden is?
Volgens mij was dat het énige attribuut wat niet gebruikt werd: zweep, handboeien, chocolade en slagroomquote:Op maandag 19 november 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
Is Ian al uit elkaar gescheurd met de grootste voorbinddildo die er te vinden is?
Het is fijn dat jij wèl oplet.quote:Op maandag 19 november 2007 16:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het énige attribuut wat niet gebruikt werd: zweep, handboeien, chocolade en slagroom![]()
Ik zie ut!quote:Op maandag 19 november 2007 15:47 schreef Pavement het volgende:
@ NZ HIJ DOET T
Die ene is/was volgens mij idd van Mayhem, die andere geen idee, Immortal zou kunnen, maar die gasten lijken allemaal op elkaarquote:Op maandag 19 november 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat die gasten van Immortal en een van MayheM.
quote:Op maandag 19 november 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Man versus Vrouw......voor hen die van plaatjes houden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trots op mezelf.quote:Op maandag 19 november 2007 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor de tweede keer......ik was ook stil toen ik las "Een éénlingweg voert door mijn land"![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 17:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ja, het ging over sex tenslotte, dan let ik op hoor![]()
Sneeuwquote:Op maandag 19 november 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
@Gert, je icon voor de iets donkere maanden![]()
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik je vraag bevestigend beantwoordquote:
Weer niet goed?quote:Op maandag 19 november 2007 17:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Op een imaginair plaatjesdialoog eiland met een tropische palmboom ?
Je verward me met Neem Me Niet Serieusquote:Op maandag 19 november 2007 17:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik je vraag bevestigend beantwoord![]()
NMNS krijgt hier echt overal de schuld van.....lijkt Huub welquote:Op maandag 19 november 2007 17:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Je verward me met Neem Me Niet Serieus![]()
Het kaf scheidt zich hier vanzelf van het koren en de ware pareltjes komen vanzelf boven drijven...Een mooi proces om te volgen....quote:Op maandag 19 november 2007 17:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
NMNS krijgt hier echt overal de schuld van.....lijkt Huub wel![]()
Ik ga een heel eind met je mee. maar blijf opletten dat je niet over het paard getild wordt s.v.p.quote:
Hij is ook wel eens braaf hoor, zo nu en dan.quote:Op maandag 19 november 2007 17:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
NMNS krijgt hier echt overal de schuld van.....lijkt Huub wel![]()
Nachtzus is helemaal top, overdag ook.....quote:Op maandag 19 november 2007 17:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Nachtzus kan je wel een esthetisch verantwoord plaatje leveren.
quote:Op maandag 19 november 2007 17:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij is ook wel eens braaf hoor, zo nu en dan.
Welke reputatiequote:Op maandag 19 november 2007 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Help jij m'n reputatie ffies om zeep....
![]()
Wehehequote:Op maandag 19 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben overigens errug benieuwd welke verzekeringsmaatchappij d'r in zal trappen bij Veulen......Hoop wel dat ze even verteld welke ze genomen heeft, kan ik die aandelen alvast verpatsen.....
quote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is lief voor Dennis.....![]()
![]()
Soms wel ja ben ik ook erg leuk.....quote:Op maandag 19 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus jij vind jezelf wel erg leuk........![]()
Voor alsnog worden die gasten niet rijk van me.quote:Op maandag 19 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben overigens errug benieuwd welke verzekeringsmaatchappij d'r in zal trappen bij Veulen......Hoop wel dat ze even verteld welke ze genomen heeft, kan ik die aandelen alvast verpatsen.....
quote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor alsnog worden die gasten niet rijk van me.
De 1 is nog een ergere oplichter dan de ander![]()
Denk dat die nietsvermoedende verzekeringsagent van een koude kermis komt bij Veulen, dat worden sessies van 3 uur, 5x per week voor ze het samen eens zijn over de af te sluiten polisquote:Op maandag 19 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denk dat je bedoelt dat ze lief dóet .....quote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is lief voor Dennis.....![]()
![]()
Ken jij andere vrouwenquote:Op maandag 19 november 2007 17:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat je bedoelt dat ze lief dóet .....
quote:Op maandag 19 november 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ken jij andere vrouwen![]()
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder giltquote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je ziet het nog erg positiefquote:Op maandag 19 november 2007 18:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder gilt![]()
![]()
Vermoedelijk wijst Veulen hem door naar de SC van DGK......quote:Op maandag 19 november 2007 18:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder gilt![]()
![]()
Jij denkt eerder?quote:
Pak je hem wel met zachte handschoenen (in de juiste maat) aan? Heb medelijden met the poor sucker, hij is ook maar gestuurdquote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duh.quote:Op maandag 19 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, 't is nu wel genoeg vinnik. Veulen is best een leuk paardmiepje.......![]()
Denk dat Veulen het best kan hebben hoor, die staat haar mannetje welquote:Op maandag 19 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, 't is nu wel genoeg vinnik. Veulen is best een leuk paardmiepje.......![]()
Pizza.quote:Op maandag 19 november 2007 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
minikrieltjes, witlof, boomstammetjes....![]()
Salami of Funghiquote:Op maandag 19 november 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen Quattro Stagioni of Haiwaii...![]()
De nieuwe eigenaren van mijn huis zijn tevredenquote:Op maandag 19 november 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet smakelijk muis......werd je aanwezigheid gewaardeerd vandaag?
Wat een leuke katten, ben blij dat ze zich thuisvoelenquote:Op maandag 19 november 2007 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaren van mijn huis zijn tevreden![]()
En minder seks.quote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
Je kijkt even niet en ze maken meteen lol over je.
SC is ook net de middelbare school... Alleen de puisten ontbreken.
Wrom... Ik heb niks geks gezienquote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
Veulen, je bent zo'n stoere meid, je geeft ons er gewoon met je zweep van langs, maar dan vooral NMNS en Ian, die zijn het ergstequote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
Dat valt nog te bezienquote:
Typisch mannen, die doen dat...quote:Op maandag 19 november 2007 19:16 schreef beroepslurker het volgende:
Veulen, je bent zo'n stoere meid, je geeft ons er gewoon met je zweep van langs, maar dan vooral NMNS en Ian, die zijn het ergste![]()
nee johquote:Op maandag 19 november 2007 19:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Typisch mannen, die doen dat...
Jij als vrouwtje zou dat nooit doen he![]()
Ach als ze over je lullen ben je interresantquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie, je bent er al helemaal aan gewend![]()
Dat telt alleen voor jouquote:Op maandag 19 november 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
En minder seks.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie, je bent er al helemaal aan gewend![]()
Mannen snappen ook niks van complimenten geven.quote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een blijk van waardering krijg jij ook je paardestrot niet uit hé...
![]()
[SC # 459] Waar userts knetterbek zijn van sproetjes...
takkepaarden....
Jeugdsentiment.....quote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef beroepslurker het volgende:
Soury, voor jou en je katjes
http://www.youtube.com/watch?v=ceEKeSkE-EY
Ik vind de meeste lelijk.. Maar wel lekkere muziekquote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef beroepslurker het volgende:
Soury, voor jou en je katjes
http://www.youtube.com/watch?v=ceEKeSkE-EY
Lui paardquote:Op maandag 19 november 2007 19:38 schreef beroepslurker het volgende:
Veulentje, leuk stoer paardje voor je
http://www.youtube.com/watch?v=9WJvoZq805M
Eindelijk, kunnen we over jou lullenquote:Op maandag 19 november 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
By the way, ik ga een tukkie doen....mzzl....![]()
quote:
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellenquote:
Welke vriendin?quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellen![]()
Heb je hem er vanmiddag niet genoeg van langs gegeven Veulen? Of was het zo lekker dat hij nu alweer terugkomt voor meer?quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellen![]()
Wat??? Is het uit ofzo tussen jou en Lobasca?quote:Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke vriendin?
Hij komt altijd terug voor meerquote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef beroepslurker het volgende:
Heb je hem er vanmiddag niet genoeg van langs gegeven Veulen? Of was het zo lekker dat hij nu alweer terugkomt voor meer?![]()
Hallo Lobasca, raadt eens waar we het over hebben?quote:Op maandag 19 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Geen idee, you tell me?!quote:Op maandag 19 november 2007 20:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Lobasca, raadt eens waar we het over hebben?![]()
Je ziet er stemmig uit (rood)quote:
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....quote:
Ohh dat had ik ff gemist. Moet ik nu mijn rode handschoenjes uit de kast halenquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....
quote:Op maandag 19 november 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat had ik ff gemist. Moet ik nu mijn rode handschoenjes uit de kast halen![]()
Mooi hoor Lobasca!quote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....
En terecht! OP masterquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Incl .. stukje brilquote:Op maandag 19 november 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat had ik ff gemist. Moet ik nu mijn rode handschoenjes uit de kast halen![]()
Ooohhh, mag ik ook?quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Py het volgende:
[..]
Punish me![]()
Spank me![]()
Ik heb het verdiend![]()
Hahaha.. ff pikkenquote:
Jij doet vannacht geen oog dicht.....quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Py het volgende:
[..]
Punish me![]()
Spank me![]()
Ik heb het verdiend![]()
Hoe lang zat je al klaar?quote:
Nee joh, ga ik van die stomme dingen doen, topics veel te vroeg openen, en dan weer te laat, ik las het terug vanmiddag en schaamde me doodquote:Op maandag 19 november 2007 20:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit je alweer aan de perenjeweetwel?
Wat was jij cute gister....![]()
Hond? Ik een hond? No way!quote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe lang zat je al klaar?![]()
Hé, beetje opgefokt. Of was dat jouw hond eergisteren onder de auto?![]()
Nee, mop, je moest 'ns weten hoe ik liep te stuntelen in het begin (nu nog hoor, maar daar gaat het nu niet om).quote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee joh, ga ik van die stomme dingen doen, topics veel te vroeg openen, en dan weer te laat, ik las het terug vanmiddag en schaamde me dood![]()
Wel lief van je dat je dat cute noemt, ik noem het aangeschoten![]()
* doet shirt weer naar benedenquote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij doet vannacht geen oog dicht.....van mijn snurkdecibellen
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hond? Ik een hond? No way!
Je mag wel terug meppen hoor:
[ afbeelding ]
Hoe draagt mij over!!!!!1!!!!!1!!!¿¿¿¿¿¿¿¿¿quote:Op maandag 19 november 2007 21:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan draag ik je over aan Disana......![]()
Prima, ik weet wel raad met opgeschoten ventjes:quote:Op maandag 19 november 2007 21:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan draag ik je over aan Disana......![]()
Wat ben je hardquote:Op maandag 19 november 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima, ik weet wel raad met opgeschoten ventjes:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe draagt mij over!!!!!1!!!!!1!!!¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Je bent lief....trouwens, sinds jij me uitgelegd hebt hoe YouTube werkt, en hoe je dat hier neer kunt zetten, ben ik helemaal verslingerd eraan, verveel de posters hier de hele tijd met clipjes,quote:Op maandag 19 november 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, mop, je moest 'ns weten hoe ik liep te stuntelen in het begin (nu nog hoor, maar daar gaat het nu niet om).
Wtfquote:Op maandag 19 november 2007 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe draagt mij over!!!!!1!!!!!1!!!¿¿¿¿¿¿¿¿¿
De honkbalknuppels zijn de wereld nog niet uitquote:
Ben ik nu overgedragen?quote:Op maandag 19 november 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, begon dat zelf ook wel te vinden.
Py, [ afbeelding ]?
Tief opquote:Op maandag 19 november 2007 21:14 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je bent lief....trouwens, sinds jij me uitgelegd hebt hoe YouTube werkt, en hoe je dat hier neer kunt zetten, ben ik helemaal verslingerd eraan, verveel de posters hier de hele tijd met clipjes,, dus eerdaags zal me wel vriendelijk doch dringend verzocht worden om op te tiefen, maar tot die tijd ga ik lekker door
![]()
Da geeft toch niks. Daarvoor hoef je me toch niet weg te doenquote:Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, mijn Afrikaans is nog niet je van het...
Nou begin maar zouk zeggenquote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Kweenie. Ik vroeg alleen maar om een goedmaaksessie.
Saantje woont misschien wel in dezelfde straat als jij......quote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef Py het volgende:
[..]
Da geeft toch niks. Daarvoor hoef je me toch niet weg te doen
Mallerd![]()
Dat was makkelijkquote:
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???quote:
Het is ook wel een schrikbarende combinatiequote:Op maandag 19 november 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima, ik weet wel raad met opgeschoten ventjes:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag dat jij begint, en wel zo:
Please?
Hahaha, misschien heb ik er al wel gezoend dan tijdens de straatbbqquote:Op maandag 19 november 2007 21:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Saantje woont misschien wel in dezelfde straat als jij......![]()
Okee, ik heb het te bont gemaaktquote:Op maandag 19 november 2007 21:26 schreef Py het volgende:
flashback:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Wat denk je zelf![]()
Hortusbuurt?quote:Op maandag 19 november 2007 21:27 schreef Py het volgende:
[..]
Hahaha, misschien heb ik er al wel gezoend dan tijdens de straatbbq![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Wat een stomme dag.![]()
Wordt er hier alweer wat geschonken?![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik heb het te bont gemaakt![]()
Hier trap je zeker ook niet meer in:
Zou toch niet echt zo zijnquote:Op maandag 19 november 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???![]()
Weer aan de Westmalle?quote:
Nog twee trippels , komt wel opquote:
Biertjes van 9,5 %,quote:
O. Zeg dat dan meteenquote:Op maandag 19 november 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar kijk nou toch eens hoe lief ik ben:
[ afbeelding ]
Dan smelt je toch gewoon?
Smelt!
Nou zeg hee, zo ver hoeven we nou ook niet meteen te gaan he. Dat ze in die wijk van jou zo close met mekaar zijn... dat is een uitzondering. Het zit daar vol met bijna bejaarde hippies.quote:
Leuke wijk vol met bejaarde hippiesquote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou zeg hee, zo ver hoeven we nou ook niet meteen te gaan he. Dat ze in die wijk van jou zo close met mekaar zijn... dat is een uitzondering. Het zit daar vol met bijna bejaarde hippies.
Niks mis meequote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou zeg hee, zo ver hoeven we nou ook niet meteen te gaan he. Dat ze in die wijk van jou zo close met mekaar zijn... dat is een uitzondering. Het zit daar vol met bijna bejaarde hippies.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook wel een schrikbarende combinatie![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Wat een stomme dag.![]()
Wordt er hier alweer wat geschonken?![]()
Hou er ook wel van.. Je roze en rood is ook o.k.quote:
Daar heb je dan wel weer gelijk in. En je zit vlak bij de dierenarts, en het park... grote voordelen ook. Tsk, het is net of ik die wijk ken zeg.quote:Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef Py het volgende:
[..]
Leuke wijk vol met bejaarde hippies
En so close met elkaar
Daar kunnen veel wijken nog een voorbeeld aan nemen.
Bij ons zijn alle straten netjes en de bloembakjes gevuld en fris.
Alle straatverlichting brandt en niemand doet zijn gordijnen dicht.
Want het is zo leuk om naar de wijk te kijken.
Nou een muis die een kat wegjaagd lijkt me ook onwaarschijnlijkquote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Denk dat Blurkie jou een heel lief kittig muisje vindt...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou er ook wel van.. Je roze en rood is ook o.k.![]()
klinkt bekend iddquote:Op maandag 19 november 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in. En je zit vlak bij de dierenarts, en het park... grote voordelen ook. Tsk, het is net of ik die wijk ken zeg.
En wat is daar verkeerd aan?quote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh...
Maar ze hebben allemaal bij de Baghwan gezeten en aan groepsseks gedaan enzo...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
moet ik je nu weer terugnemen ofzo?![]()
Dat overweldigende rood. Soms zelfs met roze!quote:
Ja nou en? .. Oh wat is Baghwan btwquote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh...
Maar ze hebben allemaal bij de Baghwan gezeten en aan groepsseks gedaan enzo...![]()
Waarvoor?quote:Op maandag 19 november 2007 22:08 schreef Py het volgende:
[..]
WTF?
Zal ik eerst mn excuses niet aanbieden???![]()
Nee joh, iedereeen zapt weg.quote:Op maandag 19 november 2007 22:06 schreef Py het volgende:
Ik denk dat als ze bij FOK! reclame uitzenden tijdens die uurbug dat ze genoeg inkomsten kunnen genereren om die uurbug op te lossen![]()
Moet jou toch wel aanspreken, eekhoorntje...quote:Op maandag 19 november 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat overweldigende rood. Soms zelfs met roze!![]()
Oja, die zin klopt niet..wil je nu wel of niet je excuus aanbieden?quote:Op maandag 19 november 2007 22:08 schreef Py het volgende:
[..]
WTF?
Zal ik eerst mn excuses niet aanbieden???![]()
Je hebt al een aardig gevulde prijzenkast...quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zit als een dolle te F5-en.
Ik was nu ook 2x de eerste na de bug![]()
SLAAPKOPPEN
![]()
Is het weer chips/popcorn tijdquote:Op maandag 19 november 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oja, die zin klopt niet..wil je nu wel of niet je excuus aanbieden?![]()
Nou er was wel een lichtpuntje.quote:
Ik had wel wat meer tegenstribbelen verwacht...maar je vloog gelijk in de armen van Saantje....quote:Op maandag 19 november 2007 22:12 schreef Py het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat ik me heb laten overdragen of zo![]()
Oh, ik zie dat de h op een andere plaats moet. Nou, Bhagwan dus, het volgen van een charlatan, dat is wat er verkeerd aan was.quote:Op maandag 19 november 2007 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou en? .. Oh wat is Baghwan btw![]()
![]()
Pleur op met die engerd...quote:Op maandag 19 november 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat de h op een andere plaats moet. Nou, Bhagwan dus, het volgen van een charlatan, dat is wat er verkeerd aan was.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zit als een dolle te F5-en.
Ik was nu ook 2x de eerste na de bug![]()
![]()
SLAAPKOPPEN![]()
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkerequote:
Ik ook!quote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Maar zelfs Ramses Shaffy hobbelde erachteraan.
Yeah rightquote:Op maandag 19 november 2007 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer tegenstribbelen verwacht...maar je vloog gelijk in de armen van Saantje....![]()
enigequote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkere![]()
Weet het het honk zit/zat in Egmond aan zee. Daar heb ik Ramses wel es ontmoet. Straal bezopen. Hij dan hoorquote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Maar zelfs Ramses Shaffy hobbelde erachteraan.
Pffffffffquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkere![]()
En wat deed jij daar, al dan niet bezopen?quote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet het het honk zit/zat in Egmond aan zee. Daar heb ik Ramses wel es ontmoet. Straal bezopen. Hij dan hoor![]()
Misschien wordt het toch wel een mooie week.quote:
Mijn ouders hadden daar een huisje. En vierde daar regelamtig vakantie. Echt super leuk Egmond!. En toen ben ik Ramses es tegen het lijf gelopen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat deed jij daar, al dan niet bezopen?
Ja. Tot veler verbazing.quote:Op maandag 19 november 2007 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden daar een huisje. En vierde daar regelamtig vakantie. Echt super leuk Egmond!. En toen ben ik Ramses es tegen het lijf gelopen.![]()
Leeft ie nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |