Je hebt al een aardig gevulde prijzenkast...quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zit als een dolle te F5-en.
Ik was nu ook 2x de eerste na de bug![]()
SLAAPKOPPEN
![]()
Is het weer chips/popcorn tijdquote:Op maandag 19 november 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oja, die zin klopt niet..wil je nu wel of niet je excuus aanbieden?![]()
Nou er was wel een lichtpuntje.quote:
Ik had wel wat meer tegenstribbelen verwacht...maar je vloog gelijk in de armen van Saantje....quote:Op maandag 19 november 2007 22:12 schreef Py het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat ik me heb laten overdragen of zo![]()
Oh, ik zie dat de h op een andere plaats moet. Nou, Bhagwan dus, het volgen van een charlatan, dat is wat er verkeerd aan was.quote:Op maandag 19 november 2007 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou en? .. Oh wat is Baghwan btw![]()
![]()
Pleur op met die engerd...quote:Op maandag 19 november 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat de h op een andere plaats moet. Nou, Bhagwan dus, het volgen van een charlatan, dat is wat er verkeerd aan was.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zit als een dolle te F5-en.
Ik was nu ook 2x de eerste na de bug![]()
![]()
SLAAPKOPPEN![]()
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkerequote:
Ik ook!quote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Maar zelfs Ramses Shaffy hobbelde erachteraan.
Yeah rightquote:Op maandag 19 november 2007 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer tegenstribbelen verwacht...maar je vloog gelijk in de armen van Saantje....![]()
enigequote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkere![]()
Weet het het honk zit/zat in Egmond aan zee. Daar heb ik Ramses wel es ontmoet. Straal bezopen. Hij dan hoorquote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Maar zelfs Ramses Shaffy hobbelde erachteraan.
Pffffffffquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkere![]()
En wat deed jij daar, al dan niet bezopen?quote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet het het honk zit/zat in Egmond aan zee. Daar heb ik Ramses wel es ontmoet. Straal bezopen. Hij dan hoor![]()
Misschien wordt het toch wel een mooie week.quote:
Mijn ouders hadden daar een huisje. En vierde daar regelamtig vakantie. Echt super leuk Egmond!. En toen ben ik Ramses es tegen het lijf gelopen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat deed jij daar, al dan niet bezopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |