Leuke wijk vol met bejaarde hippiesquote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou zeg hee, zo ver hoeven we nou ook niet meteen te gaan he. Dat ze in die wijk van jou zo close met mekaar zijn... dat is een uitzondering. Het zit daar vol met bijna bejaarde hippies.
Niks mis meequote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou zeg hee, zo ver hoeven we nou ook niet meteen te gaan he. Dat ze in die wijk van jou zo close met mekaar zijn... dat is een uitzondering. Het zit daar vol met bijna bejaarde hippies.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook wel een schrikbarende combinatie![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Wat een stomme dag.![]()
Wordt er hier alweer wat geschonken?![]()
Hou er ook wel van.. Je roze en rood is ook o.k.quote:
Daar heb je dan wel weer gelijk in. En je zit vlak bij de dierenarts, en het park... grote voordelen ook. Tsk, het is net of ik die wijk ken zeg.quote:Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef Py het volgende:
[..]
Leuke wijk vol met bejaarde hippies
En so close met elkaar
Daar kunnen veel wijken nog een voorbeeld aan nemen.
Bij ons zijn alle straten netjes en de bloembakjes gevuld en fris.
Alle straatverlichting brandt en niemand doet zijn gordijnen dicht.
Want het is zo leuk om naar de wijk te kijken.
Nou een muis die een kat wegjaagd lijkt me ook onwaarschijnlijkquote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Denk dat Blurkie jou een heel lief kittig muisje vindt...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou er ook wel van.. Je roze en rood is ook o.k.![]()
klinkt bekend iddquote:Op maandag 19 november 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in. En je zit vlak bij de dierenarts, en het park... grote voordelen ook. Tsk, het is net of ik die wijk ken zeg.
En wat is daar verkeerd aan?quote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh...
Maar ze hebben allemaal bij de Baghwan gezeten en aan groepsseks gedaan enzo...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
moet ik je nu weer terugnemen ofzo?![]()
Dat overweldigende rood. Soms zelfs met roze!quote:
Ja nou en? .. Oh wat is Baghwan btwquote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh...
Maar ze hebben allemaal bij de Baghwan gezeten en aan groepsseks gedaan enzo...![]()
Waarvoor?quote:Op maandag 19 november 2007 22:08 schreef Py het volgende:
[..]
WTF?
Zal ik eerst mn excuses niet aanbieden???![]()
Nee joh, iedereeen zapt weg.quote:Op maandag 19 november 2007 22:06 schreef Py het volgende:
Ik denk dat als ze bij FOK! reclame uitzenden tijdens die uurbug dat ze genoeg inkomsten kunnen genereren om die uurbug op te lossen![]()
Moet jou toch wel aanspreken, eekhoorntje...quote:Op maandag 19 november 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat overweldigende rood. Soms zelfs met roze!![]()
Oja, die zin klopt niet..wil je nu wel of niet je excuus aanbieden?quote:Op maandag 19 november 2007 22:08 schreef Py het volgende:
[..]
WTF?
Zal ik eerst mn excuses niet aanbieden???![]()
Je hebt al een aardig gevulde prijzenkast...quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zit als een dolle te F5-en.
Ik was nu ook 2x de eerste na de bug![]()
SLAAPKOPPEN
![]()
Is het weer chips/popcorn tijdquote:Op maandag 19 november 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oja, die zin klopt niet..wil je nu wel of niet je excuus aanbieden?![]()
Nou er was wel een lichtpuntje.quote:
Ik had wel wat meer tegenstribbelen verwacht...maar je vloog gelijk in de armen van Saantje....quote:Op maandag 19 november 2007 22:12 schreef Py het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat ik me heb laten overdragen of zo![]()
Oh, ik zie dat de h op een andere plaats moet. Nou, Bhagwan dus, het volgen van een charlatan, dat is wat er verkeerd aan was.quote:Op maandag 19 november 2007 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou en? .. Oh wat is Baghwan btw![]()
![]()
Pleur op met die engerd...quote:Op maandag 19 november 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat de h op een andere plaats moet. Nou, Bhagwan dus, het volgen van een charlatan, dat is wat er verkeerd aan was.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zit als een dolle te F5-en.
Ik was nu ook 2x de eerste na de bug![]()
![]()
SLAAPKOPPEN![]()
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkerequote:
Ik ook!quote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Maar zelfs Ramses Shaffy hobbelde erachteraan.
Yeah rightquote:Op maandag 19 november 2007 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer tegenstribbelen verwacht...maar je vloog gelijk in de armen van Saantje....![]()
enigequote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkere![]()
Weet het het honk zit/zat in Egmond aan zee. Daar heb ik Ramses wel es ontmoet. Straal bezopen. Hij dan hoorquote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Maar zelfs Ramses Shaffy hobbelde erachteraan.
Pffffffffquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja waarschijnlijk de enigste wakkere![]()
En wat deed jij daar, al dan niet bezopen?quote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet het het honk zit/zat in Egmond aan zee. Daar heb ik Ramses wel es ontmoet. Straal bezopen. Hij dan hoor![]()
Misschien wordt het toch wel een mooie week.quote:
Mijn ouders hadden daar een huisje. En vierde daar regelamtig vakantie. Echt super leuk Egmond!. En toen ben ik Ramses es tegen het lijf gelopen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat deed jij daar, al dan niet bezopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |