Incl .. stukje brilquote:Op maandag 19 november 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat had ik ff gemist. Moet ik nu mijn rode handschoenjes uit de kast halen![]()
Ooohhh, mag ik ook?quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Py het volgende:
[..]
Punish me![]()
Spank me![]()
Ik heb het verdiend![]()
Hahaha.. ff pikkenquote:
Jij doet vannacht geen oog dicht.....quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Py het volgende:
[..]
Punish me![]()
Spank me![]()
Ik heb het verdiend![]()
Hoe lang zat je al klaar?quote:
Nee joh, ga ik van die stomme dingen doen, topics veel te vroeg openen, en dan weer te laat, ik las het terug vanmiddag en schaamde me doodquote:Op maandag 19 november 2007 20:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit je alweer aan de perenjeweetwel?
Wat was jij cute gister....![]()
Hond? Ik een hond? No way!quote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe lang zat je al klaar?![]()
Hé, beetje opgefokt. Of was dat jouw hond eergisteren onder de auto?![]()
Nee, mop, je moest 'ns weten hoe ik liep te stuntelen in het begin (nu nog hoor, maar daar gaat het nu niet om).quote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee joh, ga ik van die stomme dingen doen, topics veel te vroeg openen, en dan weer te laat, ik las het terug vanmiddag en schaamde me dood![]()
Wel lief van je dat je dat cute noemt, ik noem het aangeschoten![]()
* doet shirt weer naar benedenquote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij doet vannacht geen oog dicht.....van mijn snurkdecibellen
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hond? Ik een hond? No way!
Je mag wel terug meppen hoor:
[ afbeelding ]
Hoe draagt mij over!!!!!1!!!!!1!!!¿¿¿¿¿¿¿¿¿quote:Op maandag 19 november 2007 21:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan draag ik je over aan Disana......![]()
Prima, ik weet wel raad met opgeschoten ventjes:quote:Op maandag 19 november 2007 21:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan draag ik je over aan Disana......![]()
Wat ben je hardquote:Op maandag 19 november 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima, ik weet wel raad met opgeschoten ventjes:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe draagt mij over!!!!!1!!!!!1!!!¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Je bent lief....trouwens, sinds jij me uitgelegd hebt hoe YouTube werkt, en hoe je dat hier neer kunt zetten, ben ik helemaal verslingerd eraan, verveel de posters hier de hele tijd met clipjes,quote:Op maandag 19 november 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, mop, je moest 'ns weten hoe ik liep te stuntelen in het begin (nu nog hoor, maar daar gaat het nu niet om).
Wtfquote:Op maandag 19 november 2007 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe draagt mij over!!!!!1!!!!!1!!!¿¿¿¿¿¿¿¿¿
De honkbalknuppels zijn de wereld nog niet uitquote:
Ben ik nu overgedragen?quote:Op maandag 19 november 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, begon dat zelf ook wel te vinden.
Py, [ afbeelding ]?
Tief opquote:Op maandag 19 november 2007 21:14 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je bent lief....trouwens, sinds jij me uitgelegd hebt hoe YouTube werkt, en hoe je dat hier neer kunt zetten, ben ik helemaal verslingerd eraan, verveel de posters hier de hele tijd met clipjes,, dus eerdaags zal me wel vriendelijk doch dringend verzocht worden om op te tiefen, maar tot die tijd ga ik lekker door
![]()
Da geeft toch niks. Daarvoor hoef je me toch niet weg te doenquote:Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, mijn Afrikaans is nog niet je van het...
Nou begin maar zouk zeggenquote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Kweenie. Ik vroeg alleen maar om een goedmaaksessie.
Saantje woont misschien wel in dezelfde straat als jij......quote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef Py het volgende:
[..]
Da geeft toch niks. Daarvoor hoef je me toch niet weg te doen
Mallerd![]()
Dat was makkelijkquote:
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???quote:
Het is ook wel een schrikbarende combinatiequote:Op maandag 19 november 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima, ik weet wel raad met opgeschoten ventjes:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag dat jij begint, en wel zo:
Please?
Hahaha, misschien heb ik er al wel gezoend dan tijdens de straatbbqquote:Op maandag 19 november 2007 21:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Saantje woont misschien wel in dezelfde straat als jij......![]()
Okee, ik heb het te bont gemaaktquote:Op maandag 19 november 2007 21:26 schreef Py het volgende:
flashback:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Wat denk je zelf![]()
Hortusbuurt?quote:Op maandag 19 november 2007 21:27 schreef Py het volgende:
[..]
Hahaha, misschien heb ik er al wel gezoend dan tijdens de straatbbq![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Wat een stomme dag.![]()
Wordt er hier alweer wat geschonken?![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik heb het te bont gemaakt![]()
Hier trap je zeker ook niet meer in:
Zou toch niet echt zo zijnquote:Op maandag 19 november 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???![]()
Weer aan de Westmalle?quote:
Nog twee trippels , komt wel opquote:
Biertjes van 9,5 %,quote:
O. Zeg dat dan meteenquote:Op maandag 19 november 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar kijk nou toch eens hoe lief ik ben:
[ afbeelding ]
Dan smelt je toch gewoon?
Smelt!
Nou zeg hee, zo ver hoeven we nou ook niet meteen te gaan he. Dat ze in die wijk van jou zo close met mekaar zijn... dat is een uitzondering. Het zit daar vol met bijna bejaarde hippies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |