Eindelijk, kunnen we over jou lullenquote:Op maandag 19 november 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
By the way, ik ga een tukkie doen....mzzl....![]()
quote:
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellenquote:
Welke vriendin?quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellen![]()
Heb je hem er vanmiddag niet genoeg van langs gegeven Veulen? Of was het zo lekker dat hij nu alweer terugkomt voor meer?quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellen![]()
Wat??? Is het uit ofzo tussen jou en Lobasca?quote:Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke vriendin?
Hij komt altijd terug voor meerquote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef beroepslurker het volgende:
Heb je hem er vanmiddag niet genoeg van langs gegeven Veulen? Of was het zo lekker dat hij nu alweer terugkomt voor meer?![]()
Hallo Lobasca, raadt eens waar we het over hebben?quote:Op maandag 19 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Geen idee, you tell me?!quote:Op maandag 19 november 2007 20:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Lobasca, raadt eens waar we het over hebben?![]()
Je ziet er stemmig uit (rood)quote:
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....quote:
Ohh dat had ik ff gemist. Moet ik nu mijn rode handschoenjes uit de kast halenquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....
quote:Op maandag 19 november 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat had ik ff gemist. Moet ik nu mijn rode handschoenjes uit de kast halen![]()
Mooi hoor Lobasca!quote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....
En terecht! OP masterquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |