Weer niet goed?quote:Op maandag 19 november 2007 17:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Op een imaginair plaatjesdialoog eiland met een tropische palmboom ?
Je verward me met Neem Me Niet Serieusquote:Op maandag 19 november 2007 17:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik je vraag bevestigend beantwoord![]()
NMNS krijgt hier echt overal de schuld van.....lijkt Huub welquote:Op maandag 19 november 2007 17:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Je verward me met Neem Me Niet Serieus![]()
Het kaf scheidt zich hier vanzelf van het koren en de ware pareltjes komen vanzelf boven drijven...Een mooi proces om te volgen....quote:Op maandag 19 november 2007 17:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
NMNS krijgt hier echt overal de schuld van.....lijkt Huub wel![]()
Ik ga een heel eind met je mee. maar blijf opletten dat je niet over het paard getild wordt s.v.p.quote:
Hij is ook wel eens braaf hoor, zo nu en dan.quote:Op maandag 19 november 2007 17:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
NMNS krijgt hier echt overal de schuld van.....lijkt Huub wel![]()
Nachtzus is helemaal top, overdag ook.....quote:Op maandag 19 november 2007 17:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Nachtzus kan je wel een esthetisch verantwoord plaatje leveren.
quote:Op maandag 19 november 2007 17:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij is ook wel eens braaf hoor, zo nu en dan.
Welke reputatiequote:Op maandag 19 november 2007 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Help jij m'n reputatie ffies om zeep....
![]()
Wehehequote:Op maandag 19 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben overigens errug benieuwd welke verzekeringsmaatchappij d'r in zal trappen bij Veulen......Hoop wel dat ze even verteld welke ze genomen heeft, kan ik die aandelen alvast verpatsen.....
quote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is lief voor Dennis.....![]()
![]()
Soms wel ja ben ik ook erg leuk.....quote:Op maandag 19 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus jij vind jezelf wel erg leuk........![]()
Voor alsnog worden die gasten niet rijk van me.quote:Op maandag 19 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben overigens errug benieuwd welke verzekeringsmaatchappij d'r in zal trappen bij Veulen......Hoop wel dat ze even verteld welke ze genomen heeft, kan ik die aandelen alvast verpatsen.....
quote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor alsnog worden die gasten niet rijk van me.
De 1 is nog een ergere oplichter dan de ander![]()
Denk dat die nietsvermoedende verzekeringsagent van een koude kermis komt bij Veulen, dat worden sessies van 3 uur, 5x per week voor ze het samen eens zijn over de af te sluiten polisquote:Op maandag 19 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denk dat je bedoelt dat ze lief dóet .....quote:Op maandag 19 november 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is lief voor Dennis.....![]()
![]()
Ken jij andere vrouwenquote:Op maandag 19 november 2007 17:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat je bedoelt dat ze lief dóet .....
quote:Op maandag 19 november 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ken jij andere vrouwen![]()
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder giltquote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je ziet het nog erg positiefquote:Op maandag 19 november 2007 18:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder gilt![]()
![]()
Vermoedelijk wijst Veulen hem door naar de SC van DGK......quote:Op maandag 19 november 2007 18:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder gilt![]()
![]()
Jij denkt eerder?quote:
Pak je hem wel met zachte handschoenen (in de juiste maat) aan? Heb medelijden met the poor sucker, hij is ook maar gestuurdquote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duh.quote:Op maandag 19 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, 't is nu wel genoeg vinnik. Veulen is best een leuk paardmiepje.......![]()
Denk dat Veulen het best kan hebben hoor, die staat haar mannetje welquote:Op maandag 19 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, 't is nu wel genoeg vinnik. Veulen is best een leuk paardmiepje.......![]()
Pizza.quote:Op maandag 19 november 2007 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
minikrieltjes, witlof, boomstammetjes....![]()
Salami of Funghiquote:Op maandag 19 november 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen Quattro Stagioni of Haiwaii...![]()
De nieuwe eigenaren van mijn huis zijn tevredenquote:Op maandag 19 november 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet smakelijk muis......werd je aanwezigheid gewaardeerd vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |