Ken jij andere vrouwenquote:Op maandag 19 november 2007 17:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat je bedoelt dat ze lief dóet .....
quote:Op maandag 19 november 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ken jij andere vrouwen![]()
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder giltquote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor alsnog worden die gasten niet rijk van me.
De 1 is nog een ergere oplichter dan de ander![]()
Je ziet het nog erg positiefquote:Op maandag 19 november 2007 18:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder gilt![]()
![]()
Vermoedelijk wijst Veulen hem door naar de SC van DGK......quote:Op maandag 19 november 2007 18:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...heb diep medelijden met de agent die jou moet uitleggen wat de voorwaarden van de polis zijn, denk dat hij na een paar uur om zijn moeder gilt![]()
![]()
Jij denkt eerder?quote:
Pak je hem wel met zachte handschoenen (in de juiste maat) aan? Heb medelijden met the poor sucker, hij is ook maar gestuurdquote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor alsnog worden die gasten niet rijk van me.
De 1 is nog een ergere oplichter dan de ander![]()
Duh.quote:Op maandag 19 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, 't is nu wel genoeg vinnik. Veulen is best een leuk paardmiepje.......![]()
Denk dat Veulen het best kan hebben hoor, die staat haar mannetje welquote:Op maandag 19 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, 't is nu wel genoeg vinnik. Veulen is best een leuk paardmiepje.......![]()
Pizza.quote:Op maandag 19 november 2007 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
minikrieltjes, witlof, boomstammetjes....![]()
Salami of Funghiquote:Op maandag 19 november 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen Quattro Stagioni of Haiwaii...![]()
De nieuwe eigenaren van mijn huis zijn tevredenquote:Op maandag 19 november 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet smakelijk muis......werd je aanwezigheid gewaardeerd vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |