Wij trekken ons toch nergens iets van aan?quote:Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, sommige mannen zijn niet meer wat ze geweest zijn....., maar daar hoeven wij ons toch niets van aan te trekken![]()
Ja...stoer.....én homoquote:Op maandag 19 november 2007 16:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij trekken ons toch nergens iets van aan?![]()
Ik kwam laatst een leuk Youtube-filmpje tegen. Kijk vooral even naar het interview aan het eind van het liedje. Zulke stoere mannen maken ze niet meer.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=caC9DK9MchA
quote:Op maandag 19 november 2007 16:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij trekken ons toch nergens iets van aan?![]()
Ik kwam laatst een leuk Youtube-filmpje tegen. Kijk vooral even naar het interview aan het eind van het liedje. Zulke stoere mannen maken ze niet meer.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=caC9DK9MchA
'k Kan voor het eerst sinds jaren niet uit mijn woorden komen......het is te overweldigend....quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mede namens en met dank aan WJ......![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
quote:Op maandag 19 november 2007 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heeft ie toch al?
Of gebruik jij niet den baagerstlayoutst?
Ik ben de eerste sinds jaren die jou tot zwijgen heeft kunnen brengen?quote:Op maandag 19 november 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k Kan voor het eerst sinds jaren niet uit mijn woorden komen......het is te overweldigend....![]()
We kunnen stellen dat ik diep geraakt ben....![]()
Voor de tweede keer......ik was ook stil toen ik las "Een éénlingweg voert door mijn land"quote:Op maandag 19 november 2007 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben de eerste sinds jaren die jou tot zwijgen heeft kunnen brengen?![]()
![]()
Hij heeft zich erin verslikt......quote:Op maandag 19 november 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
Is Ian al uit elkaar gescheurd met de grootste voorbinddildo die er te vinden is?
Volgens mij was dat het énige attribuut wat niet gebruikt werd: zweep, handboeien, chocolade en slagroomquote:Op maandag 19 november 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
Is Ian al uit elkaar gescheurd met de grootste voorbinddildo die er te vinden is?
Het is fijn dat jij wèl oplet.quote:Op maandag 19 november 2007 16:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het énige attribuut wat niet gebruikt werd: zweep, handboeien, chocolade en slagroom![]()
Ik zie ut!quote:Op maandag 19 november 2007 15:47 schreef Pavement het volgende:
@ NZ HIJ DOET T
Die ene is/was volgens mij idd van Mayhem, die andere geen idee, Immortal zou kunnen, maar die gasten lijken allemaal op elkaarquote:Op maandag 19 november 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat die gasten van Immortal en een van MayheM.
quote:Op maandag 19 november 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Man versus Vrouw......voor hen die van plaatjes houden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trots op mezelf.quote:Op maandag 19 november 2007 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor de tweede keer......ik was ook stil toen ik las "Een éénlingweg voert door mijn land"![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 17:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ja, het ging over sex tenslotte, dan let ik op hoor![]()
Sneeuwquote:Op maandag 19 november 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
@Gert, je icon voor de iets donkere maanden![]()
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik je vraag bevestigend beantwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |