Incrowd pwn slang voor:quote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...
Gaat ie het uitleggen 7)5quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif![]()
Wat is het leven toch simpel...quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif![]()
ik wou eerst eeen verkapt 2girls1cup link maken , maar je was in de buurt dus jeweetsquote:
Maarruh, doe es die nieuwe van Ian proberenquote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000
Mr T [ afbeelding ]
Die heeft ie toch al?quote:Op maandag 19 november 2007 13:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Maarruh, doe es die nieuwe van Ian proberen![]()
Moet een Nederlander zijn...kan niet anders...quote:Op maandag 19 november 2007 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
RTL7 nu over DGK.
Een of andere zeikerd.
Uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet een Nederlander zijn...kan niet anders...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 13:35 schreef Pavement het volgende:
Gehakt balletjes met geitenkaas en gevulde paprika met rijst en bospaddestoelen it is vanavond
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?quote:Op maandag 19 november 2007 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe je?![]()
Ik dacht dat je tof was![]()
Kut, ik moest lachenquote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?![]()
Die reklame is geweldig: Geef maar hoer, ik rochel het wiel.![]()
blijft voornamelijk heel erg in mijn kop zitten.![]()
kannie al praten dan?quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef Pavement het volgende:
omg de zoon vraagt om een traktor wiel voor sinterklaas , vannacht er op uit dan maar.
Uitermate goed uitgewerkt, tot en met de reclame op de vrachtwagen....de beste reclame van dit jaar.....quote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?![]()
Die reklame is geweldig: Geef maar hoer, ik rochel het wiel.![]()
blijft voornamelijk heel erg in mijn kop zitten.![]()
Sinterklaas rijdt toch een paard, wat moet hij met een tractorwiel....quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef Pavement het volgende:
omg de zoon vraagt om een traktor wiel voor sinterklaas , vannacht er op uit dan maar.
quote:Op maandag 19 november 2007 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=MVuCZMhbB_o
hahahaha, het moet wel heel surrealistisch voor je zijn geweest, als je m nog nooit gezien had...quote:Op maandag 19 november 2007 13:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik ken die reclame helemaal niet
![]()
maar er wordt nu opeens veel duidelijk voor me
Een vriend van me wou zijn vriendin een keer sms'en: Ik hou van jou.quote:Op maandag 19 november 2007 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo gebruiken we hier : dikke sju als afscheid...
heeft mijn zus een keer fout gesmst naar haar vriend, ipv dikke kus...![]()
Ik hoorde en las wel eens ergens wat, maar weet het aan de generatiekloof...quote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahaha, het moet wel heel surrealistisch voor je zijn geweest, als je m nog nooit gezien had...![]()
Cést moiquote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vriend van me wou zijn vriendin een keer sms'en: Ik hou van jou.
Dankzij T9 of wat dan ook stond er: Ik hou van lot.
Wehehe, dikke ruzie.![]()
Dat kind dik over de zeik: WIE IS LOT!1!!1!![]()
![]()
![]()
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 19 november 2007 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe durf je, hij had een vriendin...![]()
Mooi! Saved by the bell! Ben weg!!!quote:Op maandag 19 november 2007 13:57 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vx1-1_UdtmQ
Middag!
Toedeledoki....quote:Op maandag 19 november 2007 13:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooi! Saved by the bell! Ben weg!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |