koortslip? dan zoenen wij voorlopig niet, vader!quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WUHUHUHUHU DIT IS NIET DE COS!1!1!1!
VET GRAPPUG MAN!1!!! ELKE WEEK EEN PAAR KEER GEWEAUN ZEAUX!1!!1!
MET MIJN KOORTSLIP!1!!!11
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Ik vind het een goed idee dat je Mr T. dumpt.
Yo!quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
14.gif
En idd man wat mankeerd je elke fucking week in het verkeerde kudt topic te posten zeer erg van je weet wel niveau BASSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een verkapte stoer doenerij om toch sc in zn topic lijtstje te hebben Jawohl !
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
14.gif
En idd man wat mankeerd je elke fucking week in het verkeerde kudt topic te posten zeer erg van je weet wel niveau BASSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een verkapte stoer doenerij om toch sc in zn topic lijtstje te hebben Jawohl !
quote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000
Mr T [ afbeelding ]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.quote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
koortslip? dan zoenen wij voorlopig niet, vader!
Kom ik eindelijk in je sign?quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.
Scherp......je bent wakker...quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.
quote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...
Incrowd pwn slang voor:quote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...
Gaat ie het uitleggen 7)5quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif![]()
Wat is het leven toch simpel...quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif![]()
ik wou eerst eeen verkapt 2girls1cup link maken , maar je was in de buurt dus jeweetsquote:
Maarruh, doe es die nieuwe van Ian proberenquote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000
Mr T [ afbeelding ]
Die heeft ie toch al?quote:Op maandag 19 november 2007 13:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Maarruh, doe es die nieuwe van Ian proberen![]()
Moet een Nederlander zijn...kan niet anders...quote:Op maandag 19 november 2007 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
RTL7 nu over DGK.
Een of andere zeikerd.
Uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet een Nederlander zijn...kan niet anders...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 13:35 schreef Pavement het volgende:
Gehakt balletjes met geitenkaas en gevulde paprika met rijst en bospaddestoelen it is vanavond
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?quote:Op maandag 19 november 2007 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe je?![]()
Ik dacht dat je tof was![]()
Kut, ik moest lachenquote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?![]()
Die reklame is geweldig: Geef maar hoer, ik rochel het wiel.![]()
blijft voornamelijk heel erg in mijn kop zitten.![]()
kannie al praten dan?quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef Pavement het volgende:
omg de zoon vraagt om een traktor wiel voor sinterklaas , vannacht er op uit dan maar.
Uitermate goed uitgewerkt, tot en met de reclame op de vrachtwagen....de beste reclame van dit jaar.....quote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?![]()
Die reklame is geweldig: Geef maar hoer, ik rochel het wiel.![]()
blijft voornamelijk heel erg in mijn kop zitten.![]()
Sinterklaas rijdt toch een paard, wat moet hij met een tractorwiel....quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef Pavement het volgende:
omg de zoon vraagt om een traktor wiel voor sinterklaas , vannacht er op uit dan maar.
quote:Op maandag 19 november 2007 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=MVuCZMhbB_o
hahahaha, het moet wel heel surrealistisch voor je zijn geweest, als je m nog nooit gezien had...quote:Op maandag 19 november 2007 13:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik ken die reclame helemaal niet
![]()
maar er wordt nu opeens veel duidelijk voor me
Een vriend van me wou zijn vriendin een keer sms'en: Ik hou van jou.quote:Op maandag 19 november 2007 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo gebruiken we hier : dikke sju als afscheid...
heeft mijn zus een keer fout gesmst naar haar vriend, ipv dikke kus...![]()
Ik hoorde en las wel eens ergens wat, maar weet het aan de generatiekloof...quote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahaha, het moet wel heel surrealistisch voor je zijn geweest, als je m nog nooit gezien had...![]()
Cést moiquote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vriend van me wou zijn vriendin een keer sms'en: Ik hou van jou.
Dankzij T9 of wat dan ook stond er: Ik hou van lot.
Wehehe, dikke ruzie.![]()
Dat kind dik over de zeik: WIE IS LOT!1!!1!![]()
![]()
![]()
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 19 november 2007 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe durf je, hij had een vriendin...![]()
Mooi! Saved by the bell! Ben weg!!!quote:Op maandag 19 november 2007 13:57 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vx1-1_UdtmQ
Middag!
Toedeledoki....quote:Op maandag 19 november 2007 13:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooi! Saved by the bell! Ben weg!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |