Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.quote:Op maandag 19 november 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar hoef je dan weer niet van te blozen. Sterker nog, als ik vrouw was zou ik never nooit niet een vent nemen......wat moet je er mee, de meesten huppelen van orgasme naar orgasme....
quote:Op maandag 19 november 2007 10:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.
bron: Verschillen tussen man en vrouw
Goedemorgen![]()
oi lobbes, suiker in de koffie ?quote:
Wat een sitequote:Op maandag 19 november 2007 10:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.
bron: Verschillen tussen man en vrouw
Goedemorgen![]()
Nee, schatje, ik ben van de anti-suikerbrigade, wel een scheut gewone melk aub...quote:Op maandag 19 november 2007 10:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi lobbes, suiker in de koffie ?
anti suiker ? normale melk is idd lekker en veel dan mmmmm, maar suiker is mmmmmmmmquote:Op maandag 19 november 2007 10:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, schatje, ik ben van de anti-suikerbrigade, wel een scheut gewone melk aub...![]()
Staan wel wat quotes in die passen bij het gedrag in de SC dacht ikquote:
quote:
Nou, vertel mij wat.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Geef een man duidelijke richtlijnen bij het winkelen en hij zal enthousiast raken.
Dat geldt overigens niet alleen voor winkelen![]()
Vrouwen zijn uren bezig met winkelen voor kleding en kopen op het eind meestal het eerste pakkie wat ze zagenquote:Op maandag 19 november 2007 11:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Geef een man duidelijke richtlijnen bij het winkelen en hij zal enthousiast raken.
Dat geldt overigens niet alleen voor winkelen![]()
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...quote:Op maandag 19 november 2007 11:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vrouwen zijn uren bezig met winkelen voor kleding en kopen op het eind meestal het eerste pakkie wat ze zagen
Mannen (tenminste ik dan) koop gewoon zo snel mogenlijk iets al is het van de zeeman of een design pak.
Ik heb trouwens wel een op maat gemaakt pak in mijn bezit, alleen de maten kloppen niet meer![]()
mmm dan ga je toch ff langs de mac dan heb iig iets. mmmm cheese burger mmmmquote:Op maandag 19 november 2007 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...![]()
Hier nog éénquote:Op maandag 19 november 2007 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmm dan ga je toch ff langs de mac dan heb iig iets. mmmm cheese burger mmmm
ja, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hier nog één![]()
En dan de volgende dag weer terugwillen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Pavement het volgende:
maar dan is de vrouw dus de jager ! die zn prooi naar huis neemt
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.quote:Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen, vrolijke vriend, en..... herken je jezelf in 'de man'?
quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Pavement het volgende:
maar dan is de vrouw dus de jager ! die zn prooi naar huis neemt
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.quote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.
Heb die site met een half slaperige kop bekeken terwijl ik aan het multi-tasken was - hetgeen dus feitelijk volgens de site niet zou moeten kunnen.
Zit me af te vragen of het nou een serieuze site was of niet![]()
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikelquote:Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen, vrolijke vriend, en..... herken je jezelf in 'de man'?
Wanneer is iets serieus? Is het wetenschappelijk bewezen..zijn er grafieken?quote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.
Heb die site met een half slaperige kop bekeken terwijl ik aan het multi-tasken was - hetgeen dus feitelijk volgens de site niet zou moeten kunnen.
Zit me af te vragen of het nou een serieuze site was of niet![]()
Mwoah....quote:Op maandag 19 november 2007 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.
Noem dat maar niet sereus![]()
Iedereen is anders..gelukkig..quote:Op maandag 19 november 2007 11:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikel![]()
Herken me in ieder geval vaak niet - wat geleuter is het eigenlijk wat daar staat.
Garbage.
Of ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt - neeeuh![]()
Mozes kriebel - volgens mij sta ik momenteel niet echt open voor een relatie.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.
Noem dat maar niet serieus![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Mozes kriebel - volgens mij sta ik momenteel niet echt open voor een relatie.....
Als ik dit artikel lees dan gaan er bij mij allerlei alarmbellen af.quote:Op maandag 19 november 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wanneer is iets serieus? Is het wetenschappelijk bewezen..zijn er grafieken?![]()
Ik heb ooit eens iemand gekend die had een theorie gelezen dat je met een bepaald been eerst uit je bed moest....quote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen is anders..gelukkig..
weet je nog wel welk been als eerste de vaste grond bereikte?
Ik kan hier uit opmaken dat jij met je linkerbeen uit bed gestapt bentquote:Op maandag 19 november 2007 12:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Als ik dit artikel lees dan gaan er bij mij allerlei alarmbellen af.
Van Sirenes t/m Zwaailichten in alle kleuren van de regenboog.
Het Anti-terrorisme team krijgt Red Alert en de zenuwen....
Wetenschappelijke onderbouwingen en gedegen statistiek maken de materie soms wat doorzichtiger![]()
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikel![]()
Herken me in ieder geval vaak niet - wat geleuter is het eigenlijk wat daar staat.
Garbage.
Of ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt - neeeuh![]()
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?quote:Op maandag 19 november 2007 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....![]()
idd tiet voor lunchquote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?
Tief die mr. T er maar eens af ja!quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
ik wil een nieuwe avatar voor november iemand ideeen ?
Ik kom graag met de deur in huis vallen.......quote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?
Ruim je zelf de glassplinters op?!quote:Op maandag 19 november 2007 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom graag met de deur in huis vallen.......![]()
goedemiddag allemaal
Voor die 11 dagen die nog resteren ga ik niet nadenken.quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor die 11 dagen die nog resteren ga ik niet nadenken.![]()
J ?quote:Op maandag 19 november 2007 12:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tief die mr. T er maar eens af ja!
Mijn J heeft kuren...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al 2 broodjes shoarma achter de kiezen, due to Soury....![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekker, was dus op de fiets naar t werk gister maar was te koud om de 22km uit te rijden terug dus ik naar het station waar een burger king gevestigd is
dubbele cheese burgerd
zit ik in de trein moet ik voor een enkeltje 2 nog iets betalen en voor mn godverdomse fiets 6 EURO !!!
maar goed ik had een cheese burger![]()
he in schagen heb je geen heuvels die je mot op fietsen hoor !quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
Ik heb even een uitbedstapreconstructie gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 12:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan hier uit opmaken dat jij met je linkerbeen uit bed gestapt bent![]()
WUHUHUHUHU DIT IS NIET DE COS!1!1!1!quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Jewscky het volgende:
Huub is zeker naar het hokje ,nieuwe opdrachten halen,trouwens die silicone hoer ook,die was het alweer vergeten,wat haar opdracht was,die hoer is helemaal niet naar de tandarts
Heb ik weer....quote:Op maandag 19 november 2007 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....![]()
Groot gelijk: als je dan tóch off topic post, laat je dan van je meest erudiete kant zien.quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Jewscky het volgende:
Huub is zeker naar het hokje ,nieuwe opdrachten halen,trouwens die silicone hoer ook,die was het alweer vergeten,wat haar opdracht was,die hoer is helemaal niet naar de tandarts
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb even een uitbedstapreconstructie gedaan.
Rechtsuitstapper --------> rechterbeen eerst !
Ja ikquote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen: vuile aidskop, maar dat komt zo onvriendelijk over.quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WUHUHUHUHU DIT IS NIET DE COS!1!1!1!
VET GRAPPUG MAN!1!!! ELKE WEEK EEN PAAR KEER GEWEAUN ZEAUX!1!!1!
MET MIJN KOORTSLIP!1!!!11
14.gifquote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WUHUHUHUHU DIT IS NIET DE COS!1!1!1!
VET GRAPPUG MAN!1!!! ELKE WEEK EEN PAAR KEER GEWEAUN ZEAUX!1!!1!
MET MIJN KOORTSLIP!1!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |