Er wordt toch ook nergens beweerd dat élke vrouw die paardrijdt, dat heeft?quote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
Verder rij ik al bijna 16 jaar paard. Ik heb het zelf nooit gehad. Ik ken niemand die het ooit gehad heeft. De enige die zulke fabels opgooien zijn hitsige mannen die niks weten van paarden.
't zou trouwens nog belachelijk zijn ook. Er zijn mensen die wel 10 uur doorbrengen in het zadel. Dat zouden ze nooit redden als ze om de haverklap orgasmen hebben.
Tuurlijk is bovenstaande waar.....het gaat mij om de gevallen waarbij er bovenmatig en onnatuurlijk veel liefde wordt gegeven aan het dier, een soort van fixatie, waardoor enkelen geen oog hebben voor een normaal liefdesleven met iemand van dezelfde soort. Dat hoeft overigens geen paard te zijn, kan ook iets anders zijn....quote:Op maandag 19 november 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt dat ik het aanhaalde.
Maar goed even een serieus antwoord dan.
Ik ben dierverzorger en paardentut. Volgens de meeste maakt me dat me wel het prototype van ... Naja van hoe je het ook wil noemen.
Maar dieren zijn geen vervangers voor mannen. Wat wel zo is met paarden is dat ze je als jong meisje veel vrijheid opleveren. Het is een 'voertuig' wat je mag bedienen vanaf dat je heel klein bent. Je mag er mee over de weg en alles.
Voor de meeste mensen gaat het ook echt om het rijden. En ja dan krijg je de paardentutten zoals ik. Die blijven hun leven lang paardengek. Maar heus niet omdat dat nou zo'n geweldige vervanger is voor de man. Maar wat auto's zijn voor mannen is en paard voor veel vrouwen.
Gewoon een leuke hobby.
Enige voordeel van paarden op mannen is dat je er tegen aan kan praten zonder dat ze wat terug zeggen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, ik vind mannen verder ook redelijk overbodig.![]()
Daar hoef je dan weer niet van te blozen. Sterker nog, als ik vrouw was zou ik never nooit niet een vent nemen......wat moet je er mee, de meesten huppelen van orgasme naar orgasme....quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, ik vind mannen verder ook redelijk overbodig.![]()
Niet liegen, bij alles wat je doet denk je aan mij......quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik denk aan een broodje shwarma als ik een schaap zie![]()
Dan lieg ik nog ff verderquote:Op maandag 19 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet liegen, bij alles wat je doet denk je aan mij......![]()
Ja, een heel brede rug inderdaad.......quote:Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En paarden hebben een gigantische *****.
Leren zadelquote:Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En paarden hebben een gigantische *****.
Alles behalve mijn handschoenen en oranje bh,..quote:
Muis....zullen we aan slapen?quote:Op maandag 19 november 2007 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles behalve mijn handschoenen en oranje bh,..![]()
Yep goed plan ben foetsiequote:Op maandag 19 november 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muis....zullen we aan slapen?![]()
Je hebt de rest niet gelezen. Om dat te laten gebeuren moet je rare dingen doen.quote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Gert het volgende:
Er wordt toch ook nergens beweerd dat élke vrouw die paardrijdt, dat heeft?
En je redenatie dat het niet zou kunnen omdat het niet in jouw omgeving voorkomt, is kortzichtig.
Er is zoveel dat niet in jouw omgeving voorkomt of wat je zelf niet ervaart. Dat betekent nog niet dat het "niet kan" of niet bestaat.
Dat soort verhalen zijn te erg. Maar ik denk dat die mensen vrij weinig op hun paard te zoeken hebben, die hangen er liever onder.quote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuurlijk is bovenstaande waar.....het gaat mij om de gevallen waarbij er bovenmatig en onnatuurlijk veel liefde wordt gegeven aan het dier, een soort van fixatie, waardoor enkelen geen oog hebben voor een normaal liefdesleven met iemand van dezelfde soort. Dat hoeft overigens geen paard te zijn, kan ook iets anders zijn....
Vertellenquote:Op maandag 19 november 2007 02:12 schreef ppi het volgende:
Vreemde plaats waar je een orgasme hebt gehad:
Gymzaal paar meter boven de vloer....
Ik geniet altijd volop van de nacht. 3 uur is meestal mijn vaste slaaptijd.quote:Op maandag 19 november 2007 02:30 schreef ppi het volgende:
Nog niet slapen Veulen ?
Ik zit hier een beetje te twijfelen.
Kan de slaap wel gebruiken maar ben nog niet heel erg moe.
Ik merk dat vooral 's winters mijn ritme naar een nachtritme gaat.quote:Op maandag 19 november 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geniet altijd volop van de nacht. 3 uur is meestal mijn vaste slaaptijd.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 02:39 schreef ppi het volgende:
Ik merk dat vooral 's winters mijn ritme naar een nachtritme gaat.
De rust van de nacht is heerlijk.
Altijd al gehad en gevonden.
Of je bent gewoon frigide.quote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
Verder rij ik al bijna 16 jaar paard. Ik heb het zelf nooit gehad. Ik ken niemand die het ooit gehad heeft. De enige die zulke fabels opgooien zijn hitsige mannen die niks weten van paarden.
Hoe langer ik kijk des te meer de twijfel toeslaat mbt tot de sekse van gegifde..quote:
Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.quote:Op maandag 19 november 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar hoef je dan weer niet van te blozen. Sterker nog, als ik vrouw was zou ik never nooit niet een vent nemen......wat moet je er mee, de meesten huppelen van orgasme naar orgasme....
quote:Op maandag 19 november 2007 10:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.
bron: Verschillen tussen man en vrouw
Goedemorgen![]()
oi lobbes, suiker in de koffie ?quote:
Wat een sitequote:Op maandag 19 november 2007 10:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.
bron: Verschillen tussen man en vrouw
Goedemorgen![]()
Nee, schatje, ik ben van de anti-suikerbrigade, wel een scheut gewone melk aub...quote:Op maandag 19 november 2007 10:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi lobbes, suiker in de koffie ?
anti suiker ? normale melk is idd lekker en veel dan mmmmm, maar suiker is mmmmmmmmquote:Op maandag 19 november 2007 10:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, schatje, ik ben van de anti-suikerbrigade, wel een scheut gewone melk aub...![]()
Staan wel wat quotes in die passen bij het gedrag in de SC dacht ikquote:
quote:
Nou, vertel mij wat.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Geef een man duidelijke richtlijnen bij het winkelen en hij zal enthousiast raken.
Dat geldt overigens niet alleen voor winkelen![]()
Vrouwen zijn uren bezig met winkelen voor kleding en kopen op het eind meestal het eerste pakkie wat ze zagenquote:Op maandag 19 november 2007 11:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Geef een man duidelijke richtlijnen bij het winkelen en hij zal enthousiast raken.
Dat geldt overigens niet alleen voor winkelen![]()
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...quote:Op maandag 19 november 2007 11:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vrouwen zijn uren bezig met winkelen voor kleding en kopen op het eind meestal het eerste pakkie wat ze zagen
Mannen (tenminste ik dan) koop gewoon zo snel mogenlijk iets al is het van de zeeman of een design pak.
Ik heb trouwens wel een op maat gemaakt pak in mijn bezit, alleen de maten kloppen niet meer![]()
mmm dan ga je toch ff langs de mac dan heb iig iets. mmmm cheese burger mmmmquote:Op maandag 19 november 2007 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...![]()
Hier nog éénquote:Op maandag 19 november 2007 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmm dan ga je toch ff langs de mac dan heb iig iets. mmmm cheese burger mmmm
ja, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hier nog één![]()
En dan de volgende dag weer terugwillen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Pavement het volgende:
maar dan is de vrouw dus de jager ! die zn prooi naar huis neemt
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.quote:Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen, vrolijke vriend, en..... herken je jezelf in 'de man'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |