Piss off darlingquote:Op maandag 19 november 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
Is Soury nu met NMNS aan het PM-en?
Het kan wel.quote:
Bewijs?quote:Op maandag 19 november 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Het kan wel.
en ik vind jullie allemaalquote:
Kwijlbalquote:
helamaal niet ! ben gevoeligquote:
Juistquote:Op maandag 19 november 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
helamaal niet ! ben gevoelig
soury![]()
Ach Basca .. bedoel het niet verkeerd... Ga maar es richting bed voordat ik schade aanrichtquote:
Jij beweert dat het niét kan. Bewijs dat maar eens.quote:
Neeeeehhhhh...zo bedoel ik het ook niet!quote:Op maandag 19 november 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Basca .. bedoel het niet verkeerd... Ga maar es richting bed voordat ik schade aanricht![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Basca .. bedoel het niet verkeerd... Ga maar es richting bed voordat ik schade aanricht![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij beweert dat het niét kan. Bewijs dat maar eens.![]()
Het zal je niet overtuigen als je niet overtuigd wil worden, maar een meisje in mijn vriendenkring heeft dat eens opgebiecht. En ik heb net even gekeken op google, en er staat best veel over op internet.
Is ook helemaal niet zo raar toch, dat sommige vrouwen dat hebben?
nee is ook lief , dus ook liefquote:
Ja oewat nou?quote:
ben ff googelen..quote:Op maandag 19 november 2007 01:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee is ook lief , dus ook lief
heeft niks met snoeiharde pron te maken
mmm hoewel![]()
er is zelfs op FOK een topic overquote:Op maandag 19 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja oewat nou?![]()
Bij zo'n paarden-idolaat als veulen ga ik het toch eerst nog even checken. Dadelijk staat er heel groot
"HET KAN NIET!!!" , als je zoekt op paardrijden + orgasme.
quote:Op maandag 19 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja oewat nou?![]()
Bij zo'n paarden-idolaat als veulen ga ik het toch eerst nog even checken. Dadelijk staat er heel groot
"HET KAN NIET!!!" , als je zoekt op paardrijden + orgasme.
Op fok is overal een forum voorquote:Op maandag 19 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
er is zelfs op FOK een topic over
Paardrijdende meisjes
Het paard kan het niet veroorzaken, die beweging is te grof. Bovendien zit je niet met dat deel van je kruis in het zadel.quote:Op maandag 19 november 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
Jij beweert dat het niét kan. Bewijs dat maar eens.![]()
Het zal je niet overtuigen als je niet overtuigd wil worden, maar een meisje in mijn vriendenkring heeft dat eens opgebiecht. En ik heb net even gekeken op google, en er staat best veel over op internet.
Is ook helemaal niet zo raar toch, dat sommige vrouwen dat hebben?
Paardrijles afgezegdquote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het paard kan het niet veroorzaken, die beweging is te grof. Bovendien zit je niet met dat deel van je kruis in het zadel.
Het zou hooguit kunnen als je een heel klein zadel hebt waardoor je tegen de voorboom word gedrukt en dat je daar dan zelf tegen aan gaat zitten schuiven in het juiste tempo.
Maar dat orgasme ontstaat niet door het paard, dan kan je ook tegen een stoelpoot aan gaan rijen.
Verder rij ik al bijna 16 jaar paard. Ik heb het zelf nooit gehad. Ik ken niemand die het ooit gehad heeft. De enige die zulke fabels opgooien zijn hitsige mannen die niks weten van paarden.
't zou trouwens nog belachelijk zijn ook. Er zijn mensen die wel 10 uur doorbrengen in het zadel. Dat zouden ze nooit redden als ze om de haverklap orgasmen hebben.
ik denk dat weinig mensen het zullen durven toegeven hoorquote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het paard kan het niet veroorzaken, die beweging is te grof. Bovendien zit je niet met dat deel van je kruis in het zadel.
Het zou hooguit kunnen als je een heel klein zadel hebt waardoor je tegen de voorboom word gedrukt en dat je daar dan zelf tegen aan gaat zitten schuiven in het juiste tempo.
Maar dat orgasme ontstaat niet door het paard, dan kan je ook tegen een stoelpoot aan gaan rijen.
Verder rij ik al bijna 16 jaar paard. Ik heb het zelf nooit gehad. Ik ken niemand die het ooit gehad heeft. De enige die zulke fabels opgooien zijn hitsige mannen die niks weten van paarden.
't zou trouwens nog belachelijk zijn ook. Er zijn mensen die wel 10 uur doorbrengen in het zadel. Dat zouden ze nooit redden als ze om de haverklap orgasmen hebben.
Dat verhaal van die fries zonder zadelquote:Op maandag 19 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
er is zelfs op FOK een topic over
Paardrijdende meisjes
Vertel mij wat!quote:Op maandag 19 november 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat verhaal van die fries zonder zadel
Doorrijplekken daar doen serieus veeeeel zeer. En het geneest echt kut![]()
Bye brotherquote:Op maandag 19 november 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
truste kinders ik ga nat geo in mn bed kieken
[ afbeelding ]
Als je weet waar wel over gesproken wordquote:Op maandag 19 november 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
ik denk dat weinig mensen het zullen durven toegeven hoor
paarden zijn wel koel daarintegen, heb er ooit eens 1 uitgelaten (aan zon band) was echt leuk )quote:Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je weet waar wel over gesproken word![]()
Geloof me maar dat paardenmensen veel minder preuts zijn dan je zou denken.
Maar geloof me nou maar, het kan niet.
Ik ga nog maar even iets doen (op de computer). Dames allen, slaap lekkerquote:
Klopt dat ik het aanhaalde.quote:Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk kun je klaar komen op een paard. Je kunt overal klaar komen. Je kunt al bloedgeil worden als je naar iets zit te kijken, sterker nog, als je over iets zit te dromen.
Maar ehm, ik heb dat klaarkomen ook nooit aangehaald, dat deed Veulen zelf. Ik zei enkel dat vrouwen boven de 18 paarden als een subsituut voor mannen zien. En dat is natuurlijk gechargeerd, ondanks dat ik denk dat het bij sommigen wel zo is...
Klopt, ik vind mannen verder ook redelijk overbodig.quote:Op maandag 19 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met andere woorden, als veulen aan een vent denkt, dan denkt ze dus direct aan een orgasme......![]()
Ja en ik denk aan een broodje shwarma als ik een schaap ziequote:Op maandag 19 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met andere woorden, als veulen aan een vent denkt, dan denkt ze dus direct aan een orgasme......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |