abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54709034
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:

[..]

hij bleef verdacht lang weg...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54709037
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

2e keus
nee is ook lief , dus ook lief

heeft niks met snoeiharde pron te maken

mmm hoewel
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  Moderator maandag 19 november 2007 @ 01:28:03 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54709062
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:

[..]

Ja oewat nou?

Bij zo'n paarden-idolaat als veulen ga ik het toch eerst nog even checken. Dadelijk staat er heel groot
"HET KAN NIET!!!" , als je zoekt op paardrijden + orgasme.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_54709070
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:25 schreef Pavement het volgende:

[..]

nee is ook lief , dus ook lief

heeft niks met snoeiharde pron te maken

mmm hoewel
ben ff googelen..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54709079
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja oewat nou?

Bij zo'n paarden-idolaat als veulen ga ik het toch eerst nog even checken. Dadelijk staat er heel groot
er is zelfs op FOK een topic over
Paardrijdende meisjes
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54709080
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja oewat nou?

wel makkelijk schuurt het minder lijkt me, soort zelf olieende zadel
pi_54709103
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Paardrijdende meisjes
Op fok is overal een forum voor
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54709110
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Op fok is overal een forum voor
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 19 november 2007 @ 01:35:24 #129
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_54709115
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
Jij beweert dat het niét kan. Bewijs dat maar eens.

Het zal je niet overtuigen als je niet overtuigd wil worden, maar een meisje in mijn vriendenkring heeft dat eens opgebiecht. En ik heb net even gekeken op google, en er staat best veel over op internet.

Is ook helemaal niet zo raar toch, dat sommige vrouwen dat hebben?
Het paard kan het niet veroorzaken, die beweging is te grof. Bovendien zit je niet met dat deel van je kruis in het zadel.
Het zou hooguit kunnen als je een heel klein zadel hebt waardoor je tegen de voorboom word gedrukt en dat je daar dan zelf tegen aan gaat zitten schuiven in het juiste tempo.

Maar dat orgasme ontstaat niet door het paard, dan kan je ook tegen een stoelpoot aan gaan rijen.

Verder rij ik al bijna 16 jaar paard. Ik heb het zelf nooit gehad. Ik ken niemand die het ooit gehad heeft. De enige die zulke fabels opgooien zijn hitsige mannen die niks weten van paarden.

't zou trouwens nog belachelijk zijn ook. Er zijn mensen die wel 10 uur doorbrengen in het zadel. Dat zouden ze nooit redden als ze om de haverklap orgasmen hebben.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_54709127
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:

[..]

Het paard kan het niet veroorzaken, die beweging is te grof. Bovendien zit je niet met dat deel van je kruis in het zadel.
Het zou hooguit kunnen als je een heel klein zadel hebt waardoor je tegen de voorboom word gedrukt en dat je daar dan zelf tegen aan gaat zitten schuiven in het juiste tempo.

Maar dat orgasme ontstaat niet door het paard, dan kan je ook tegen een stoelpoot aan gaan rijen.

Verder rij ik al bijna 16 jaar paard. Ik heb het zelf nooit gehad. Ik ken niemand die het ooit gehad heeft. De enige die zulke fabels opgooien zijn hitsige mannen die niks weten van paarden.

't zou trouwens nog belachelijk zijn ook. Er zijn mensen die wel 10 uur doorbrengen in het zadel. Dat zouden ze nooit redden als ze om de haverklap orgasmen hebben.
Paardrijles afgezegd
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54709134
quote:

[..]

ik denk dat weinig mensen het zullen durven toegeven hoor
pi_54709136
Héhé, dat was lekker........
pi_54709138
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Paardrijles afgezegd
  maandag 19 november 2007 @ 01:39:25 #134
60586 Veulen
pi_54709143
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
Paardrijdende meisjes
Dat verhaal van die fries zonder zadel
Doorrijplekken daar doen serieus veeeeel zeer. En het geneest echt kut
pi_54709144
truste kinders ik ga nat geo in mn bed kieken

pi_54709146
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:

[..]

Dat verhaal van die fries zonder zadel
Doorrijplekken daar doen serieus veeeeel zeer. En het geneest echt kut
Vertel mij wat!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54709147
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
truste kinders ik ga nat geo in mn bed kieken

[ afbeelding ]
Bye brother
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54709149
Taai ook af ... Kut vet laat
pi_54709155
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Soury het volgende:
Taai ook af ... Kut vet laat
Nou, dan ga ik ook naar bed
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 19 november 2007 @ 01:41:45 #140
60586 Veulen
pi_54709156
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
ik denk dat weinig mensen het zullen durven toegeven hoor
Als je weet waar wel over gesproken word
Geloof me maar dat paardenmensen veel minder preuts zijn dan je zou denken.

Maar geloof me nou maar, het kan niet.
pi_54709158
Natuurlijk kun je klaar komen op een paard. Je kunt overal klaar komen. Je kunt al bloedgeil worden als je naar iets zit te kijken, sterker nog, als je over iets zit te dromen.

Maar ehm, ik heb dat klaarkomen ook nooit aangehaald, dat deed Veulen zelf. Ik zei enkel dat vrouwen boven de 18 paarden als een subsituut voor mannen zien. En dat is natuurlijk gechargeerd, ondanks dat ik denk dat het bij sommigen wel zo is...
  maandag 19 november 2007 @ 01:42:31 #142
60586 Veulen
pi_54709163
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
Vertel mij wat!
Van je fiets?
pi_54709167
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:

[..]

Als je weet waar wel over gesproken word
Geloof me maar dat paardenmensen veel minder preuts zijn dan je zou denken.

Maar geloof me nou maar, het kan niet.
paarden zijn wel koel daarintegen, heb er ooit eens 1 uitgelaten (aan zon band) was echt leuk )

ok nu mn nest in
pi_54709171
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:

[..]

Van je fiets?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54709173
Met andere woorden, als veulen aan een vent denkt, dan denkt ze dus direct aan een orgasme......
  FOK!Babe maandag 19 november 2007 @ 01:45:56 #146
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54709183
South Park!
  † In Memoriam † maandag 19 november 2007 @ 01:46:33 #147
137949 Disana
pi_54709186
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Nou, dan ga ik ook naar bed
Ik ga nog maar even iets doen (op de computer). Dames allen, slaap lekker

Edit: dames en Ian en Pave ook (heren)

Oh nee, Ian schreef nog niet dat ie naar bed ging. Dus... even kijken... dames en Pave, goodnight
  maandag 19 november 2007 @ 01:46:57 #148
60586 Veulen
pi_54709188
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk kun je klaar komen op een paard. Je kunt overal klaar komen. Je kunt al bloedgeil worden als je naar iets zit te kijken, sterker nog, als je over iets zit te dromen.

Maar ehm, ik heb dat klaarkomen ook nooit aangehaald, dat deed Veulen zelf. Ik zei enkel dat vrouwen boven de 18 paarden als een subsituut voor mannen zien. En dat is natuurlijk gechargeerd, ondanks dat ik denk dat het bij sommigen wel zo is...
Klopt dat ik het aanhaalde.

Maar goed even een serieus antwoord dan.
Ik ben dierverzorger en paardentut. Volgens de meeste maakt me dat me wel het prototype van ... Naja van hoe je het ook wil noemen.
Maar dieren zijn geen vervangers voor mannen. Wat wel zo is met paarden is dat ze je als jong meisje veel vrijheid opleveren. Het is een 'voertuig' wat je mag bedienen vanaf dat je heel klein bent. Je mag er mee over de weg en alles.

Voor de meeste mensen gaat het ook echt om het rijden. En ja dan krijg je de paardentutten zoals ik. Die blijven hun leven lang paardengek. Maar heus niet omdat dat nou zo'n geweldige vervanger is voor de man. Maar wat auto's zijn voor mannen is en paard voor veel vrouwen.
Gewoon een leuke hobby.

Enige voordeel van paarden op mannen is dat je er tegen aan kan praten zonder dat ze wat terug zeggen
  maandag 19 november 2007 @ 01:48:07 #149
60586 Veulen
pi_54709193
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met andere woorden, als veulen aan een vent denkt, dan denkt ze dus direct aan een orgasme......
Klopt, ik vind mannen verder ook redelijk overbodig.
pi_54709199
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja en ik denk aan een broodje shwarma als ik een schaap zie
  Moderator maandag 19 november 2007 @ 01:50:00 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54709207
quote:

Er wordt toch ook nergens beweerd dat élke vrouw die paardrijdt, dat heeft?
En je redenatie dat het niet zou kunnen omdat het niet in jouw omgeving voorkomt, is kortzichtig.
Er is zoveel dat niet in jouw omgeving voorkomt of wat je zelf niet ervaart. Dat betekent nog niet dat het "niet kan" of niet bestaat.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_54709214
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:

[..]

Klopt dat ik het aanhaalde.

Maar goed even een serieus antwoord dan.
Ik ben dierverzorger en paardentut. Volgens de meeste maakt me dat me wel het prototype van ... Naja van hoe je het ook wil noemen.
Maar dieren zijn geen vervangers voor mannen. Wat wel zo is met paarden is dat ze je als jong meisje veel vrijheid opleveren. Het is een 'voertuig' wat je mag bedienen vanaf dat je heel klein bent. Je mag er mee over de weg en alles.

Voor de meeste mensen gaat het ook echt om het rijden. En ja dan krijg je de paardentutten zoals ik. Die blijven hun leven lang paardengek. Maar heus niet omdat dat nou zo'n geweldige vervanger is voor de man. Maar wat auto's zijn voor mannen is en paard voor veel vrouwen.
Gewoon een leuke hobby.

Enige voordeel van paarden op mannen is dat je er tegen aan kan praten zonder dat ze wat terug zeggen
Tuurlijk is bovenstaande waar.....het gaat mij om de gevallen waarbij er bovenmatig en onnatuurlijk veel liefde wordt gegeven aan het dier, een soort van fixatie, waardoor enkelen geen oog hebben voor een normaal liefdesleven met iemand van dezelfde soort. Dat hoeft overigens geen paard te zijn, kan ook iets anders zijn....
pi_54709219
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:

[..]

... Yoh soms zijn ze wel leuk en lekker hoor
pi_54709227
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:

[..]

Daar hoef je dan weer niet van te blozen. Sterker nog, als ik vrouw was zou ik never nooit niet een vent nemen......wat moet je er mee, de meesten huppelen van orgasme naar orgasme....
pi_54709233
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja en ik denk aan een broodje shwarma als ik een schaap zie
Niet liegen, bij alles wat je doet denk je aan mij......
  FOK!Babe maandag 19 november 2007 @ 01:57:26 #156
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54709262
En paarden hebben een gigantische *****.
pi_54709266
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Niet liegen, bij alles wat je doet denk je aan mij......
Dan lieg ik nog ff verder
pi_54709268
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, een heel brede rug inderdaad.......
pi_54709270
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Leren zadel
pi_54709273
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan lieg ik nog ff verder
Bijna alles dan
pi_54709290
Wat een geneuzel toch, lig in bed, kan ik weer niet slapen. Zie, als ik mijn ogen dicht doe allemaal meisjes op paarden.....En eentje heeft een rode hoed en een enorme witte baard.....ik kan hem niet plaatsen...
pi_54709291
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Bijna alles dan
Alles behalve mijn handschoenen en oranje bh,..
pi_54709298
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Alles behalve mijn handschoenen en oranje bh,..
Muis....zullen we aan slapen?
pi_54709305
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Muis....zullen we aan slapen?
Yep goed plan ben foetsie
pi_54709307
Ian, Gert.....mzzl......
  maandag 19 november 2007 @ 02:08:29 #166
60586 Veulen
pi_54709317
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Gert het volgende:
Er wordt toch ook nergens beweerd dat élke vrouw die paardrijdt, dat heeft?
En je redenatie dat het niet zou kunnen omdat het niet in jouw omgeving voorkomt, is kortzichtig.
Er is zoveel dat niet in jouw omgeving voorkomt of wat je zelf niet ervaart. Dat betekent nog niet dat het "niet kan" of niet bestaat.
Je hebt de rest niet gelezen. Om dat te laten gebeuren moet je rare dingen doen.
Er is een stimulatie nodig van de klit. Die is er niet gezien het feit dat je bij paardrijden op je kont moet zitten. (Daar krijg je nou zo'n duidelijk kont van). Als je verder naar voren leunt krijg je een rare houding. en kom je op het schaambot terecht. Daarop zitten doet zeer. Maar zelfs dan nog zit je niet ver genoeg naar voren om het op de juiste plek te laten stimuleren.

Dan blijft er dus over dat je tegen de boom (de voorkant) van het zadel gaat zitten. Dat ding is keihard, maar bovendien zo ontworpen dat je er als ruiter niet tegenaan komt. Dus zal je daar zelf al tegen aan moeten schuiven. Een paard 'gooit' je daar niet tegenop.

Dan zou je nog zonder zadel kunnen rijden. Dan heb je paarden met veel, gewoon of weinig schoft. Van de laatste 2 heb je geen last. Bij veel schoft drukt er inderdaad een stuk bot tegen je schaamstreek aan. Maar dat geeft niet mee en ik kan je verzekeren dat de legio 's verhalen van vrouwen die zich daar blauw gestoten hebben of zelfs kapot geschaafd hebben groter is dan het aantal verhalen over orgasmen.
  maandag 19 november 2007 @ 02:09:23 #167
60586 Veulen
pi_54709325
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuurlijk is bovenstaande waar.....het gaat mij om de gevallen waarbij er bovenmatig en onnatuurlijk veel liefde wordt gegeven aan het dier, een soort van fixatie, waardoor enkelen geen oog hebben voor een normaal liefdesleven met iemand van dezelfde soort. Dat hoeft overigens geen paard te zijn, kan ook iets anders zijn....
Dat soort verhalen zijn te erg. Maar ik denk dat die mensen vrij weinig op hun paard te zoeken hebben, die hangen er liever onder.
pi_54709335
Vreemde plaats waar je een orgasme hebt gehad:

Gymzaal paar meter boven de vloer....
-------------------------------------------
Favoriete frisdrank:

Spa rood of colaatje, of toch sinas soms
  maandag 19 november 2007 @ 02:22:12 #169
60586 Veulen
pi_54709349
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:12 schreef ppi het volgende:
Vreemde plaats waar je een orgasme hebt gehad:

Gymzaal paar meter boven de vloer....
Vertellen
pi_54709362
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:

[..]

Vertellen
  maandag 19 november 2007 @ 02:26:43 #171
60586 Veulen
pi_54709364
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:26 schreef ppi het volgende:
pi_54709372
Nog niet slapen Veulen ?

Ik zit hier een beetje te twijfelen.
Kan de slaap wel gebruiken maar ben nog niet heel erg moe.
  maandag 19 november 2007 @ 02:34:38 #173
60586 Veulen
pi_54709374
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:30 schreef ppi het volgende:
Nog niet slapen Veulen ?

Ik zit hier een beetje te twijfelen.
Kan de slaap wel gebruiken maar ben nog niet heel erg moe.
Ik geniet altijd volop van de nacht. 3 uur is meestal mijn vaste slaaptijd.
pi_54709386
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ik geniet altijd volop van de nacht. 3 uur is meestal mijn vaste slaaptijd.
Ik merk dat vooral 's winters mijn ritme naar een nachtritme gaat.

De rust van de nacht is heerlijk.
Altijd al gehad en gevonden.
  maandag 19 november 2007 @ 02:43:22 #175
60586 Veulen
pi_54709404
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:39 schreef ppi het volgende:
Ik merk dat vooral 's winters mijn ritme naar een nachtritme gaat.

De rust van de nacht is heerlijk.
Altijd al gehad en gevonden.
  maandag 19 november 2007 @ 02:50:57 #176
6941 APK
Factual, I think.
pi_54709423
quote:

Of je bent gewoon frigide.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54709425
Ik knijp d'r zo tussen uit.

maandag 19 november 2007 @ 02:53:14 #178
60586 Veulen
pi_54709430
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:51 schreef ppi het volgende:
Ik knijp d'r zo tussen uit.

Ik ben er ook van tussen
  FOK!Babe maandag 19 november 2007 @ 04:00:28 #179
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54709494
pi_54711376
quote:
Op maandag 19 november 2007 04:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe langer ik kijk des te meer de twijfel toeslaat mbt tot de sekse van gegifde..

{_} M
{X} V

{X} Voor het paardrijden
{_} Na het paardrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')