Perensap met jenever !quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef beroepslurker het volgende:
Nog een lekker nummertje voor ik ga slapen met mijn voornaam erin tot morgen allemaal en bedankt voor een overgetelijke avond!
Je bent net op tijd....ik had net mijn halfjaarlijkse goede posting....quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
A zie, er wordt best nog wel lekker geboozed hier op de zondagavond.![]()
Sjesusquote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer heb je een gaatje.....
![]()
Waar anders kan je last van hebben met een paard tussen de benen?quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Benen zijn niet relevant, die mikken we aan de kant....
Slaap lekker leergierig mensenkind......quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef beroepslurker het volgende:
Nog een lekker nummertje voor ik ga slapen met mijn voornaam erin tot morgen allemaal en bedankt voor een overgetelijke avond!
http://www.youtube.com/watch?v=lMLnDuzgkjo
Dat kan ik ook hé...die kreeg er in in z'n zij toen ie nix meer terug kon doen....de lafaards....quote:
Geilheid/lust.....quote:Op maandag 19 november 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar anders kan je last van hebben met een paard tussen de benen?
Moet je me vader es aansprekenquote:
sexist, hoereloper piemelshower !quote:Op maandag 19 november 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb niet het lef om te zeggen dat ik een seksist ben...
![]()
Nah zei Jesus ..vandaar die vaderquote:Op maandag 19 november 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hell no, kennen muizen hun vader en piepen ze er ook nog mee.....![]()
Duh, een paard is gewoon een subsituut voor een vent....kan niet missen...zeker bij vrouwen boven de 18....quote:
Dat mag best wat groffer!quote:Op maandag 19 november 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
sexist, hoereloper piemelshower !![]()
Bijna goed....quote:Op maandag 19 november 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
sexist, hoereloper piemelshower !![]()
Jesus niemand snapt utquote:
Kloptquote:Op maandag 19 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duh, een paard is gewoon een subsituut voor een vent....kan niet missen...zeker bij vrouwen boven de 18....
zucht...haal de popcorn maar weer tevoorschijn
Lekker voor dat paard, die kleffe zooi op z'n rug...quote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik krijg ook meerdere orgasmes te paard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp het ook niet meer...dacht altijd dat veulen zelf het paard was......quote:Op maandag 19 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik val van de bank..wat gebeurt hier?!
![]()
Het was sarcasme hoorquote:Op maandag 19 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Nee nee, om de dooie donder niet...je was bloedserieus......quote:Op maandag 19 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was sarcasme hoor
NMNS maakt weer domme opmerkingen.
Gelukkig...quote:Op maandag 19 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was sarcasme hoor
Ik heb geen paard nodig...quote:Op maandag 19 november 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij rent nu morgen zeker ook gelijk naar de manege hé....
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was sarcasme hoor
Zadel van leerquote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Het kan ook helemaal niet. Trouwens.quote:Op maandag 19 november 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
Gelukkig...
quote:Op maandag 19 november 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet. Trouwens.
Maar die opmerkingen over vrouwen boven de 16 en dan nog paardrijden zijn zo flauw. Die hoor ik ook geregeld.
Voorzichtig en slaap zequote:Op maandag 19 november 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ga naar bed, nog even sjorren in m'n eigen tijd en dan morgen maar weer aan de bak...
Toedels.....lieve fokkers en aanverwanten....![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet. Trouwens.
quote:Op maandag 19 november 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ga naar bed, nog even sjorren in m'n eigen tijd en dan morgen maar weer aan de bak...
Toedels.....lieve fokkers en aanverwanten....![]()
PM.quote:Op maandag 19 november 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij het doen (met handschoentjes)![]()
PM doet me elke keer weer aan menstruatie denken. Kan het niet helpenquote:
Wat nou ja hoor?quote:Op maandag 19 november 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
Ja hoor.
hoor wie het zegt jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |