quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Pavement het volgende:
maar dan is de vrouw dus de jager ! die zn prooi naar huis neemt
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.quote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.
Heb die site met een half slaperige kop bekeken terwijl ik aan het multi-tasken was - hetgeen dus feitelijk volgens de site niet zou moeten kunnen.
Zit me af te vragen of het nou een serieuze site was of niet![]()
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikelquote:Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen, vrolijke vriend, en..... herken je jezelf in 'de man'?
Wanneer is iets serieus? Is het wetenschappelijk bewezen..zijn er grafieken?quote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.
Heb die site met een half slaperige kop bekeken terwijl ik aan het multi-tasken was - hetgeen dus feitelijk volgens de site niet zou moeten kunnen.
Zit me af te vragen of het nou een serieuze site was of niet![]()
Mwoah....quote:Op maandag 19 november 2007 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.
Noem dat maar niet sereus![]()
Iedereen is anders..gelukkig..quote:Op maandag 19 november 2007 11:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikel![]()
Herken me in ieder geval vaak niet - wat geleuter is het eigenlijk wat daar staat.
Garbage.
Of ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt - neeeuh![]()
Mozes kriebel - volgens mij sta ik momenteel niet echt open voor een relatie.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.
Noem dat maar niet serieus![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Mozes kriebel - volgens mij sta ik momenteel niet echt open voor een relatie.....
Als ik dit artikel lees dan gaan er bij mij allerlei alarmbellen af.quote:Op maandag 19 november 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wanneer is iets serieus? Is het wetenschappelijk bewezen..zijn er grafieken?![]()
Ik heb ooit eens iemand gekend die had een theorie gelezen dat je met een bepaald been eerst uit je bed moest....quote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen is anders..gelukkig..
weet je nog wel welk been als eerste de vaste grond bereikte?
Ik kan hier uit opmaken dat jij met je linkerbeen uit bed gestapt bentquote:Op maandag 19 november 2007 12:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Als ik dit artikel lees dan gaan er bij mij allerlei alarmbellen af.
Van Sirenes t/m Zwaailichten in alle kleuren van de regenboog.
Het Anti-terrorisme team krijgt Red Alert en de zenuwen....
Wetenschappelijke onderbouwingen en gedegen statistiek maken de materie soms wat doorzichtiger![]()
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikel![]()
Herken me in ieder geval vaak niet - wat geleuter is het eigenlijk wat daar staat.
Garbage.
Of ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt - neeeuh![]()
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?quote:Op maandag 19 november 2007 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....![]()
idd tiet voor lunchquote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?
Tief die mr. T er maar eens af ja!quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
ik wil een nieuwe avatar voor november iemand ideeen ?
Ik kom graag met de deur in huis vallen.......quote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?
Ruim je zelf de glassplinters op?!quote:Op maandag 19 november 2007 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom graag met de deur in huis vallen.......![]()
goedemiddag allemaal
Voor die 11 dagen die nog resteren ga ik niet nadenken.quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
ik wil een nieuwe avatar voor november iemand ideeen ?
quote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor die 11 dagen die nog resteren ga ik niet nadenken.![]()
J ?quote:Op maandag 19 november 2007 12:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tief die mr. T er maar eens af ja!
Mijn J heeft kuren...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al 2 broodjes shoarma achter de kiezen, due to Soury....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |