quote:Op maandag 19 november 2007 12:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekker, was dus op de fiets naar t werk gister maar was te koud om de 22km uit te rijden terug dus ik naar het station waar een burger king gevestigd is
dubbele cheese burgerd
zit ik in de trein moet ik voor een enkeltje 2 nog iets betalen en voor mn godverdomse fiets 6 EURO !!!
maar goed ik had een cheese burger![]()
he in schagen heb je geen heuvels die je mot op fietsen hoor !quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
ik wil een nieuwe avatar voor november iemand ideeen ?
Ik heb even een uitbedstapreconstructie gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 12:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan hier uit opmaken dat jij met je linkerbeen uit bed gestapt bent![]()
WUHUHUHUHU DIT IS NIET DE COS!1!1!1!quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Jewscky het volgende:
Huub is zeker naar het hokje ,nieuwe opdrachten halen,trouwens die silicone hoer ook,die was het alweer vergeten,wat haar opdracht was,die hoer is helemaal niet naar de tandarts
Heb ik weer....quote:Op maandag 19 november 2007 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....![]()
Groot gelijk: als je dan tóch off topic post, laat je dan van je meest erudiete kant zien.quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Jewscky het volgende:
Huub is zeker naar het hokje ,nieuwe opdrachten halen,trouwens die silicone hoer ook,die was het alweer vergeten,wat haar opdracht was,die hoer is helemaal niet naar de tandarts
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb even een uitbedstapreconstructie gedaan.
Rechtsuitstapper --------> rechterbeen eerst !
Ja ikquote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
ik wil een nieuwe avatar voor november iemand ideeen ?
Ik wou eigenlijk zeggen: vuile aidskop, maar dat komt zo onvriendelijk over.quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WUHUHUHUHU DIT IS NIET DE COS!1!1!1!
VET GRAPPUG MAN!1!!! ELKE WEEK EEN PAAR KEER GEWEAUN ZEAUX!1!!1!
MET MIJN KOORTSLIP!1!!!11
14.gifquote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
koortslip? dan zoenen wij voorlopig niet, vader!quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Ik vind het een goed idee dat je Mr T. dumpt.
Yo!quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
14.gif
En idd man wat mankeerd je elke fucking week in het verkeerde kudt topic te posten zeer erg van je weet wel niveau BASSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een verkapte stoer doenerij om toch sc in zn topic lijtstje te hebben Jawohl !
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
14.gif
En idd man wat mankeerd je elke fucking week in het verkeerde kudt topic te posten zeer erg van je weet wel niveau BASSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een verkapte stoer doenerij om toch sc in zn topic lijtstje te hebben Jawohl !
quote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000
Mr T [ afbeelding ]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.quote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
koortslip? dan zoenen wij voorlopig niet, vader!
Kom ik eindelijk in je sign?quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.
Scherp......je bent wakker...quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.
quote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |