Wat een leuke katten, ben blij dat ze zich thuisvoelenquote:Op maandag 19 november 2007 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaren van mijn huis zijn tevreden![]()
En minder seks.quote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
Je kijkt even niet en ze maken meteen lol over je.
SC is ook net de middelbare school... Alleen de puisten ontbreken.
Wrom... Ik heb niks geks gezienquote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
Veulen, je bent zo'n stoere meid, je geeft ons er gewoon met je zweep van langs, maar dan vooral NMNS en Ian, die zijn het ergstequote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
Dat valt nog te bezienquote:
Typisch mannen, die doen dat...quote:Op maandag 19 november 2007 19:16 schreef beroepslurker het volgende:
Veulen, je bent zo'n stoere meid, je geeft ons er gewoon met je zweep van langs, maar dan vooral NMNS en Ian, die zijn het ergste![]()
nee johquote:Op maandag 19 november 2007 19:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Typisch mannen, die doen dat...
Jij als vrouwtje zou dat nooit doen he![]()
Ach als ze over je lullen ben je interresantquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie, je bent er al helemaal aan gewend![]()
Dat telt alleen voor jouquote:Op maandag 19 november 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
En minder seks.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie, je bent er al helemaal aan gewend![]()
Mannen snappen ook niks van complimenten geven.quote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een blijk van waardering krijg jij ook je paardestrot niet uit hé...
![]()
[SC # 459] Waar userts knetterbek zijn van sproetjes...
takkepaarden....
Jeugdsentiment.....quote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef beroepslurker het volgende:
Soury, voor jou en je katjes
http://www.youtube.com/watch?v=ceEKeSkE-EY
Ik vind de meeste lelijk.. Maar wel lekkere muziekquote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef beroepslurker het volgende:
Soury, voor jou en je katjes
http://www.youtube.com/watch?v=ceEKeSkE-EY
Lui paardquote:Op maandag 19 november 2007 19:38 schreef beroepslurker het volgende:
Veulentje, leuk stoer paardje voor je
http://www.youtube.com/watch?v=9WJvoZq805M
Eindelijk, kunnen we over jou lullenquote:Op maandag 19 november 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
By the way, ik ga een tukkie doen....mzzl....![]()
quote:
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellenquote:
Welke vriendin?quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellen![]()
Heb je hem er vanmiddag niet genoeg van langs gegeven Veulen? Of was het zo lekker dat hij nu alweer terugkomt voor meer?quote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we jou vriendin maar is bellen![]()
Wat??? Is het uit ofzo tussen jou en Lobasca?quote:Op maandag 19 november 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke vriendin?
Hij komt altijd terug voor meerquote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef beroepslurker het volgende:
Heb je hem er vanmiddag niet genoeg van langs gegeven Veulen? Of was het zo lekker dat hij nu alweer terugkomt voor meer?![]()
Hallo Lobasca, raadt eens waar we het over hebben?quote:Op maandag 19 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Geen idee, you tell me?!quote:Op maandag 19 november 2007 20:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Lobasca, raadt eens waar we het over hebben?![]()
Je ziet er stemmig uit (rood)quote:
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....quote:
Ohh dat had ik ff gemist. Moet ik nu mijn rode handschoenjes uit de kast halenquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....
quote:Op maandag 19 november 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat had ik ff gemist. Moet ik nu mijn rode handschoenjes uit de kast halen![]()
Mooi hoor Lobasca!quote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das de eerste ava die Ian speciaal voor mij gemaakt heeft, tis vandaag nationale Ian-dag, vandaar....
En terecht! OP masterquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |