Da geeft toch niks. Daarvoor hoef je me toch niet weg te doenquote:Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, mijn Afrikaans is nog niet je van het...
Nou begin maar zouk zeggenquote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Kweenie. Ik vroeg alleen maar om een goedmaaksessie.
Saantje woont misschien wel in dezelfde straat als jij......quote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef Py het volgende:
[..]
Da geeft toch niks. Daarvoor hoef je me toch niet weg te doen
Mallerd![]()
Dat was makkelijkquote:
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???quote:
Het is ook wel een schrikbarende combinatiequote:Op maandag 19 november 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima, ik weet wel raad met opgeschoten ventjes:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag dat jij begint, en wel zo:
Please?
Hahaha, misschien heb ik er al wel gezoend dan tijdens de straatbbqquote:Op maandag 19 november 2007 21:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Saantje woont misschien wel in dezelfde straat als jij......![]()
Okee, ik heb het te bont gemaaktquote:Op maandag 19 november 2007 21:26 schreef Py het volgende:
flashback:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Wat denk je zelf![]()
Hortusbuurt?quote:Op maandag 19 november 2007 21:27 schreef Py het volgende:
[..]
Hahaha, misschien heb ik er al wel gezoend dan tijdens de straatbbq![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Wat een stomme dag.![]()
Wordt er hier alweer wat geschonken?![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik heb het te bont gemaakt![]()
Hier trap je zeker ook niet meer in:
Zou toch niet echt zo zijnquote:Op maandag 19 november 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door een kruimeldief met rode handschoenen en een oranje bh-bandje???![]()
Weer aan de Westmalle?quote:
Nog twee trippels , komt wel opquote:
Biertjes van 9,5 %,quote:
O. Zeg dat dan meteenquote:Op maandag 19 november 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar kijk nou toch eens hoe lief ik ben:
[ afbeelding ]
Dan smelt je toch gewoon?
Smelt!
Nou zeg hee, zo ver hoeven we nou ook niet meteen te gaan he. Dat ze in die wijk van jou zo close met mekaar zijn... dat is een uitzondering. Het zit daar vol met bijna bejaarde hippies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |