quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef beroepslurker het volgende:
Nog even doorzetten en wie weet....
Gefeli met je eerste!!!quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef beroepslurker het volgende:
Nog even doorzetten en wie weet....
Mijn vet gave geile handschoenenquote:Op maandag 19 november 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wat was dat nu voor foto joh....
Neem er 1 op mijn kostenquote:Op maandag 19 november 2007 00:18 schreef beroepslurker het volgende:
Yes! Ben zo blij!
Jij bent in de war met veulen, jeneverlurkerquote:Op maandag 19 november 2007 00:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je ze gekocht? En de maat was goed?
Ja ik heb ze gekocht.. Duh.. . Leer en soepelquote:Op maandag 19 november 2007 00:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je ze gekocht? En de maat was goed?
quote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
HOEVEEL TOPICS ZIJN ER WEL NIET1!1!!!!!
![]()
![]()
Ja, vind ik echt heerlijk, en dan met veel ijs....heb vanavond iets teveel genuttigd, zal ik morgenvroeg wel de zure vruchten van plukken, nou ja, zie ik morgen wel weer!quote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
Maar zeg eens, TS: drink je echt perensap met jenever?
Morgen is nog ver weg...neem nog een afzakkertje...., doe het voor Ian ook....quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, vind ik echt heerlijk, en dan met veel ijs....heb vanavond iets teveel genuttigd, zal ik morgenvroeg wel de zure vruchten van plukken, nou ja, zie ik morgen wel weer!
Betraptquote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent in de war met veulen, jeneverlurker![]()
ENTSCHULDIGUNG!11!!1!!1quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo eikel...dit is geen Duits forum.....
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo eikel...dit is geen Duits forum.....
![]()
Ian, het is gelukt!quote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
HOEVEEL TOPICS ZIJN ER WEL NIET1!1!!!!!
![]()
![]()
Leerquote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ja ik heb ze gekocht.. Duh.. . Leer en soepel![]()
Lederen handschoenenquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leer![]()
Je hebt een koe aan je handen hangen![]()
DANKE!11!!!!1quote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga vooral door......![]()
Lijkt mij toch een stuk beter dan een paard tussen je benen......quote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leer![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij toch een stuk beter dan een paard tussen je benen......![]()
Ja, ik zweef.... zweef zo langzamerhand mijn bed in denk ikquote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhh...wat liefffff...je bent helemaal heppie de peppie!![]()
Ja sorry ik heb ook nog een stuk opgegeten vandaagquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leer![]()
Proest.. daaar gaat de westmallequote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, een carnivoor......dat wordt never nooit geen blowjob.....quote:Op maandag 19 november 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb ook nog een stuk opgegeten vandaag![]()
Past perfect, ik heb geneens o-benen gekregen.quote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulerst is vegetarischquote:Op maandag 19 november 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, een carnivoor......dat wordt never nooit geen blowjob.....![]()
Benen zijn niet relevant, die mikken we aan de kant....quote:Op maandag 19 november 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Past perfect, ik heb geneens o-benen gekregen.![]()
A zie, er wordt best nog wel lekker geboozed hier op de zondagavond.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
Ja sorry ik heb ook nog een stuk opgegeten vandaag![]()
Blazen is niet zo´n probleemquote:Op maandag 19 november 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, een carnivoor......dat wordt never nooit geen blowjob.....![]()
Slaap lekker! Jij ook bedankt!quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef beroepslurker het volgende:
Nog een lekker nummertje voor ik ga slapen met mijn voornaam erin tot morgen allemaal en bedankt voor een overgetelijke avond!
http://www.youtube.com/watch?v=lMLnDuzgkjo
Perensap met jenever !quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef beroepslurker het volgende:
Nog een lekker nummertje voor ik ga slapen met mijn voornaam erin tot morgen allemaal en bedankt voor een overgetelijke avond!
Je bent net op tijd....ik had net mijn halfjaarlijkse goede posting....quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
A zie, er wordt best nog wel lekker geboozed hier op de zondagavond.![]()
Sjesusquote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer heb je een gaatje.....
![]()
Waar anders kan je last van hebben met een paard tussen de benen?quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Benen zijn niet relevant, die mikken we aan de kant....
Slaap lekker leergierig mensenkind......quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lMLnDuzgkjo
Dat kan ik ook hé...die kreeg er in in z'n zij toen ie nix meer terug kon doen....de lafaards....quote:
Geilheid/lust.....quote:Op maandag 19 november 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar anders kan je last van hebben met een paard tussen de benen?
Moet je me vader es aansprekenquote:
sexist, hoereloper piemelshower !quote:Op maandag 19 november 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb niet het lef om te zeggen dat ik een seksist ben...
![]()
Nah zei Jesus ..vandaar die vaderquote:Op maandag 19 november 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hell no, kennen muizen hun vader en piepen ze er ook nog mee.....![]()
Duh, een paard is gewoon een subsituut voor een vent....kan niet missen...zeker bij vrouwen boven de 18....quote:
Dat mag best wat groffer!quote:Op maandag 19 november 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
sexist, hoereloper piemelshower !![]()
Bijna goed....quote:Op maandag 19 november 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
sexist, hoereloper piemelshower !![]()
Jesus niemand snapt utquote:
Kloptquote:Op maandag 19 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duh, een paard is gewoon een subsituut voor een vent....kan niet missen...zeker bij vrouwen boven de 18....
zucht...haal de popcorn maar weer tevoorschijn
Lekker voor dat paard, die kleffe zooi op z'n rug...quote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik krijg ook meerdere orgasmes te paard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp het ook niet meer...dacht altijd dat veulen zelf het paard was......quote:Op maandag 19 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik val van de bank..wat gebeurt hier?!
![]()
Het was sarcasme hoorquote:Op maandag 19 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Nee nee, om de dooie donder niet...je was bloedserieus......quote:Op maandag 19 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was sarcasme hoor
NMNS maakt weer domme opmerkingen.
Gelukkig...quote:Op maandag 19 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was sarcasme hoor
Ik heb geen paard nodig...quote:Op maandag 19 november 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij rent nu morgen zeker ook gelijk naar de manege hé....
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was sarcasme hoor
Zadel van leerquote:Op maandag 19 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Het kan ook helemaal niet. Trouwens.quote:Op maandag 19 november 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
Gelukkig...
quote:Op maandag 19 november 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet. Trouwens.
Maar die opmerkingen over vrouwen boven de 16 en dan nog paardrijden zijn zo flauw. Die hoor ik ook geregeld.
Voorzichtig en slaap zequote:Op maandag 19 november 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ga naar bed, nog even sjorren in m'n eigen tijd en dan morgen maar weer aan de bak...
Toedels.....lieve fokkers en aanverwanten....![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet. Trouwens.
quote:Op maandag 19 november 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ga naar bed, nog even sjorren in m'n eigen tijd en dan morgen maar weer aan de bak...
Toedels.....lieve fokkers en aanverwanten....![]()
PM.quote:Op maandag 19 november 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij het doen (met handschoentjes)![]()
PM doet me elke keer weer aan menstruatie denken. Kan het niet helpenquote:
Wat nou ja hoor?quote:Op maandag 19 november 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
Ja hoor.
hoor wie het zegt jaquote:
Piss off darlingquote:Op maandag 19 november 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
Is Soury nu met NMNS aan het PM-en?
Het kan wel.quote:
Bewijs?quote:Op maandag 19 november 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Het kan wel.
en ik vind jullie allemaalquote:
Kwijlbalquote:
helamaal niet ! ben gevoeligquote:
Juistquote:Op maandag 19 november 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
helamaal niet ! ben gevoelig
soury![]()
Ach Basca .. bedoel het niet verkeerd... Ga maar es richting bed voordat ik schade aanrichtquote:
Jij beweert dat het niét kan. Bewijs dat maar eens.quote:
Neeeeehhhhh...zo bedoel ik het ook niet!quote:Op maandag 19 november 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Basca .. bedoel het niet verkeerd... Ga maar es richting bed voordat ik schade aanricht![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Basca .. bedoel het niet verkeerd... Ga maar es richting bed voordat ik schade aanricht![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij beweert dat het niét kan. Bewijs dat maar eens.![]()
Het zal je niet overtuigen als je niet overtuigd wil worden, maar een meisje in mijn vriendenkring heeft dat eens opgebiecht. En ik heb net even gekeken op google, en er staat best veel over op internet.
Is ook helemaal niet zo raar toch, dat sommige vrouwen dat hebben?
nee is ook lief , dus ook liefquote:
Ja oewat nou?quote:
ben ff googelen..quote:Op maandag 19 november 2007 01:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee is ook lief , dus ook lief
heeft niks met snoeiharde pron te maken
mmm hoewel![]()
er is zelfs op FOK een topic overquote:Op maandag 19 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja oewat nou?![]()
Bij zo'n paarden-idolaat als veulen ga ik het toch eerst nog even checken. Dadelijk staat er heel groot
"HET KAN NIET!!!" , als je zoekt op paardrijden + orgasme.
quote:Op maandag 19 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja oewat nou?![]()
Bij zo'n paarden-idolaat als veulen ga ik het toch eerst nog even checken. Dadelijk staat er heel groot
"HET KAN NIET!!!" , als je zoekt op paardrijden + orgasme.
Op fok is overal een forum voorquote:Op maandag 19 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
er is zelfs op FOK een topic over
Paardrijdende meisjes
Het paard kan het niet veroorzaken, die beweging is te grof. Bovendien zit je niet met dat deel van je kruis in het zadel.quote:Op maandag 19 november 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
Jij beweert dat het niét kan. Bewijs dat maar eens.![]()
Het zal je niet overtuigen als je niet overtuigd wil worden, maar een meisje in mijn vriendenkring heeft dat eens opgebiecht. En ik heb net even gekeken op google, en er staat best veel over op internet.
Is ook helemaal niet zo raar toch, dat sommige vrouwen dat hebben?
Paardrijles afgezegdquote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het paard kan het niet veroorzaken, die beweging is te grof. Bovendien zit je niet met dat deel van je kruis in het zadel.
Het zou hooguit kunnen als je een heel klein zadel hebt waardoor je tegen de voorboom word gedrukt en dat je daar dan zelf tegen aan gaat zitten schuiven in het juiste tempo.
Maar dat orgasme ontstaat niet door het paard, dan kan je ook tegen een stoelpoot aan gaan rijen.
Verder rij ik al bijna 16 jaar paard. Ik heb het zelf nooit gehad. Ik ken niemand die het ooit gehad heeft. De enige die zulke fabels opgooien zijn hitsige mannen die niks weten van paarden.
't zou trouwens nog belachelijk zijn ook. Er zijn mensen die wel 10 uur doorbrengen in het zadel. Dat zouden ze nooit redden als ze om de haverklap orgasmen hebben.
ik denk dat weinig mensen het zullen durven toegeven hoorquote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het paard kan het niet veroorzaken, die beweging is te grof. Bovendien zit je niet met dat deel van je kruis in het zadel.
Het zou hooguit kunnen als je een heel klein zadel hebt waardoor je tegen de voorboom word gedrukt en dat je daar dan zelf tegen aan gaat zitten schuiven in het juiste tempo.
Maar dat orgasme ontstaat niet door het paard, dan kan je ook tegen een stoelpoot aan gaan rijen.
Verder rij ik al bijna 16 jaar paard. Ik heb het zelf nooit gehad. Ik ken niemand die het ooit gehad heeft. De enige die zulke fabels opgooien zijn hitsige mannen die niks weten van paarden.
't zou trouwens nog belachelijk zijn ook. Er zijn mensen die wel 10 uur doorbrengen in het zadel. Dat zouden ze nooit redden als ze om de haverklap orgasmen hebben.
Dat verhaal van die fries zonder zadelquote:Op maandag 19 november 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
er is zelfs op FOK een topic over
Paardrijdende meisjes
Vertel mij wat!quote:Op maandag 19 november 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat verhaal van die fries zonder zadel
Doorrijplekken daar doen serieus veeeeel zeer. En het geneest echt kut![]()
Bye brotherquote:Op maandag 19 november 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
truste kinders ik ga nat geo in mn bed kieken
[ afbeelding ]
Als je weet waar wel over gesproken wordquote:Op maandag 19 november 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
ik denk dat weinig mensen het zullen durven toegeven hoor
paarden zijn wel koel daarintegen, heb er ooit eens 1 uitgelaten (aan zon band) was echt leuk )quote:Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je weet waar wel over gesproken word![]()
Geloof me maar dat paardenmensen veel minder preuts zijn dan je zou denken.
Maar geloof me nou maar, het kan niet.
Ik ga nog maar even iets doen (op de computer). Dames allen, slaap lekkerquote:
Klopt dat ik het aanhaalde.quote:Op maandag 19 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk kun je klaar komen op een paard. Je kunt overal klaar komen. Je kunt al bloedgeil worden als je naar iets zit te kijken, sterker nog, als je over iets zit te dromen.
Maar ehm, ik heb dat klaarkomen ook nooit aangehaald, dat deed Veulen zelf. Ik zei enkel dat vrouwen boven de 18 paarden als een subsituut voor mannen zien. En dat is natuurlijk gechargeerd, ondanks dat ik denk dat het bij sommigen wel zo is...
Klopt, ik vind mannen verder ook redelijk overbodig.quote:Op maandag 19 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met andere woorden, als veulen aan een vent denkt, dan denkt ze dus direct aan een orgasme......![]()
Ja en ik denk aan een broodje shwarma als ik een schaap ziequote:Op maandag 19 november 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met andere woorden, als veulen aan een vent denkt, dan denkt ze dus direct aan een orgasme......![]()
Er wordt toch ook nergens beweerd dat élke vrouw die paardrijdt, dat heeft?quote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
Tuurlijk is bovenstaande waar.....het gaat mij om de gevallen waarbij er bovenmatig en onnatuurlijk veel liefde wordt gegeven aan het dier, een soort van fixatie, waardoor enkelen geen oog hebben voor een normaal liefdesleven met iemand van dezelfde soort. Dat hoeft overigens geen paard te zijn, kan ook iets anders zijn....quote:Op maandag 19 november 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt dat ik het aanhaalde.
Maar goed even een serieus antwoord dan.
Ik ben dierverzorger en paardentut. Volgens de meeste maakt me dat me wel het prototype van ... Naja van hoe je het ook wil noemen.
Maar dieren zijn geen vervangers voor mannen. Wat wel zo is met paarden is dat ze je als jong meisje veel vrijheid opleveren. Het is een 'voertuig' wat je mag bedienen vanaf dat je heel klein bent. Je mag er mee over de weg en alles.
Voor de meeste mensen gaat het ook echt om het rijden. En ja dan krijg je de paardentutten zoals ik. Die blijven hun leven lang paardengek. Maar heus niet omdat dat nou zo'n geweldige vervanger is voor de man. Maar wat auto's zijn voor mannen is en paard voor veel vrouwen.
Gewoon een leuke hobby.
Enige voordeel van paarden op mannen is dat je er tegen aan kan praten zonder dat ze wat terug zeggen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, ik vind mannen verder ook redelijk overbodig.![]()
Daar hoef je dan weer niet van te blozen. Sterker nog, als ik vrouw was zou ik never nooit niet een vent nemen......wat moet je er mee, de meesten huppelen van orgasme naar orgasme....quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, ik vind mannen verder ook redelijk overbodig.![]()
Niet liegen, bij alles wat je doet denk je aan mij......quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik denk aan een broodje shwarma als ik een schaap zie![]()
Dan lieg ik nog ff verderquote:Op maandag 19 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet liegen, bij alles wat je doet denk je aan mij......![]()
Ja, een heel brede rug inderdaad.......quote:Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En paarden hebben een gigantische *****.
Leren zadelquote:Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En paarden hebben een gigantische *****.
Alles behalve mijn handschoenen en oranje bh,..quote:
Muis....zullen we aan slapen?quote:Op maandag 19 november 2007 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles behalve mijn handschoenen en oranje bh,..![]()
Yep goed plan ben foetsiequote:Op maandag 19 november 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muis....zullen we aan slapen?![]()
Je hebt de rest niet gelezen. Om dat te laten gebeuren moet je rare dingen doen.quote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Gert het volgende:
Er wordt toch ook nergens beweerd dat élke vrouw die paardrijdt, dat heeft?
En je redenatie dat het niet zou kunnen omdat het niet in jouw omgeving voorkomt, is kortzichtig.
Er is zoveel dat niet in jouw omgeving voorkomt of wat je zelf niet ervaart. Dat betekent nog niet dat het "niet kan" of niet bestaat.
Dat soort verhalen zijn te erg. Maar ik denk dat die mensen vrij weinig op hun paard te zoeken hebben, die hangen er liever onder.quote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuurlijk is bovenstaande waar.....het gaat mij om de gevallen waarbij er bovenmatig en onnatuurlijk veel liefde wordt gegeven aan het dier, een soort van fixatie, waardoor enkelen geen oog hebben voor een normaal liefdesleven met iemand van dezelfde soort. Dat hoeft overigens geen paard te zijn, kan ook iets anders zijn....
Vertellenquote:Op maandag 19 november 2007 02:12 schreef ppi het volgende:
Vreemde plaats waar je een orgasme hebt gehad:
Gymzaal paar meter boven de vloer....
Ik geniet altijd volop van de nacht. 3 uur is meestal mijn vaste slaaptijd.quote:Op maandag 19 november 2007 02:30 schreef ppi het volgende:
Nog niet slapen Veulen ?
Ik zit hier een beetje te twijfelen.
Kan de slaap wel gebruiken maar ben nog niet heel erg moe.
Ik merk dat vooral 's winters mijn ritme naar een nachtritme gaat.quote:Op maandag 19 november 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geniet altijd volop van de nacht. 3 uur is meestal mijn vaste slaaptijd.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 02:39 schreef ppi het volgende:
Ik merk dat vooral 's winters mijn ritme naar een nachtritme gaat.
De rust van de nacht is heerlijk.
Altijd al gehad en gevonden.
Of je bent gewoon frigide.quote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
Hoe langer ik kijk des te meer de twijfel toeslaat mbt tot de sekse van gegifde..quote:
Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.quote:Op maandag 19 november 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar hoef je dan weer niet van te blozen. Sterker nog, als ik vrouw was zou ik never nooit niet een vent nemen......wat moet je er mee, de meesten huppelen van orgasme naar orgasme....
quote:Op maandag 19 november 2007 10:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.
bron: Verschillen tussen man en vrouw
Goedemorgen![]()
oi lobbes, suiker in de koffie ?quote:
Wat een sitequote:Op maandag 19 november 2007 10:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een man is van oudsher een jager en wil zijn prooi mee naar huis nemen.
bron: Verschillen tussen man en vrouw
Goedemorgen![]()
Nee, schatje, ik ben van de anti-suikerbrigade, wel een scheut gewone melk aub...quote:Op maandag 19 november 2007 10:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi lobbes, suiker in de koffie ?
anti suiker ? normale melk is idd lekker en veel dan mmmmm, maar suiker is mmmmmmmmquote:Op maandag 19 november 2007 10:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, schatje, ik ben van de anti-suikerbrigade, wel een scheut gewone melk aub...![]()
Staan wel wat quotes in die passen bij het gedrag in de SC dacht ikquote:
quote:
Nou, vertel mij wat.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Geef een man duidelijke richtlijnen bij het winkelen en hij zal enthousiast raken.
Dat geldt overigens niet alleen voor winkelen![]()
Vrouwen zijn uren bezig met winkelen voor kleding en kopen op het eind meestal het eerste pakkie wat ze zagenquote:Op maandag 19 november 2007 11:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Geef een man duidelijke richtlijnen bij het winkelen en hij zal enthousiast raken.
Dat geldt overigens niet alleen voor winkelen![]()
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...quote:Op maandag 19 november 2007 11:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vrouwen zijn uren bezig met winkelen voor kleding en kopen op het eind meestal het eerste pakkie wat ze zagen
Mannen (tenminste ik dan) koop gewoon zo snel mogenlijk iets al is het van de zeeman of een design pak.
Ik heb trouwens wel een op maat gemaakt pak in mijn bezit, alleen de maten kloppen niet meer![]()
mmm dan ga je toch ff langs de mac dan heb iig iets. mmmm cheese burger mmmmquote:Op maandag 19 november 2007 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...![]()
Hier nog éénquote:Op maandag 19 november 2007 11:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik gefrustreerd thuiskwam omdat ik niks gekocht had...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmm dan ga je toch ff langs de mac dan heb iig iets. mmmm cheese burger mmmm
ja, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hier nog één![]()
En dan de volgende dag weer terugwillen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Pavement het volgende:
maar dan is de vrouw dus de jager ! die zn prooi naar huis neemt
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.quote:Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen, vrolijke vriend, en..... herken je jezelf in 'de man'?
quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Pavement het volgende:
maar dan is de vrouw dus de jager ! die zn prooi naar huis neemt
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.quote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.
Heb die site met een half slaperige kop bekeken terwijl ik aan het multi-tasken was - hetgeen dus feitelijk volgens de site niet zou moeten kunnen.
Zit me af te vragen of het nou een serieuze site was of niet![]()
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikelquote:Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen, vrolijke vriend, en..... herken je jezelf in 'de man'?
Wanneer is iets serieus? Is het wetenschappelijk bewezen..zijn er grafieken?quote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, net zoveel als in de horoscoop - ook al is het mijn eigen niet.
Heb die site met een half slaperige kop bekeken terwijl ik aan het multi-tasken was - hetgeen dus feitelijk volgens de site niet zou moeten kunnen.
Zit me af te vragen of het nou een serieuze site was of niet![]()
Mwoah....quote:Op maandag 19 november 2007 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.
Noem dat maar niet sereus![]()
Iedereen is anders..gelukkig..quote:Op maandag 19 november 2007 11:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikel![]()
Herken me in ieder geval vaak niet - wat geleuter is het eigenlijk wat daar staat.
Garbage.
Of ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt - neeeuh![]()
Mozes kriebel - volgens mij sta ik momenteel niet echt open voor een relatie.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat er tussen de lakens afspeelt is belangrijk.
Noem dat maar niet serieus![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Mozes kriebel - volgens mij sta ik momenteel niet echt open voor een relatie.....
Als ik dit artikel lees dan gaan er bij mij allerlei alarmbellen af.quote:Op maandag 19 november 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wanneer is iets serieus? Is het wetenschappelijk bewezen..zijn er grafieken?![]()
Ik heb ooit eens iemand gekend die had een theorie gelezen dat je met een bepaald been eerst uit je bed moest....quote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen is anders..gelukkig..
weet je nog wel welk been als eerste de vaste grond bereikte?
Ik kan hier uit opmaken dat jij met je linkerbeen uit bed gestapt bentquote:Op maandag 19 november 2007 12:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Als ik dit artikel lees dan gaan er bij mij allerlei alarmbellen af.
Van Sirenes t/m Zwaailichten in alle kleuren van de regenboog.
Het Anti-terrorisme team krijgt Red Alert en de zenuwen....
Wetenschappelijke onderbouwingen en gedegen statistiek maken de materie soms wat doorzichtiger![]()
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....quote:Op maandag 19 november 2007 11:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb nog eens wat beter gekeken - ze zijn nog redelijk zerieus ook met dat geschrijf in dat artikel![]()
Herken me in ieder geval vaak niet - wat geleuter is het eigenlijk wat daar staat.
Garbage.
Of ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt - neeeuh![]()
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?quote:Op maandag 19 november 2007 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....![]()
idd tiet voor lunchquote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?
Tief die mr. T er maar eens af ja!quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
ik wil een nieuwe avatar voor november iemand ideeen ?
Ik kom graag met de deur in huis vallen.......quote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een goeiemiddag kan er niet meer vanaf?
Ruim je zelf de glassplinters op?!quote:Op maandag 19 november 2007 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom graag met de deur in huis vallen.......![]()
goedemiddag allemaal
Voor die 11 dagen die nog resteren ga ik niet nadenken.quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor die 11 dagen die nog resteren ga ik niet nadenken.![]()
J ?quote:Op maandag 19 november 2007 12:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tief die mr. T er maar eens af ja!
Mijn J heeft kuren...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al 2 broodjes shoarma achter de kiezen, due to Soury....![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 12:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekker, was dus op de fiets naar t werk gister maar was te koud om de 22km uit te rijden terug dus ik naar het station waar een burger king gevestigd is
dubbele cheese burgerd
zit ik in de trein moet ik voor een enkeltje 2 nog iets betalen en voor mn godverdomse fiets 6 EURO !!!
maar goed ik had een cheese burger![]()
he in schagen heb je geen heuvels die je mot op fietsen hoor !quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
Ik heb even een uitbedstapreconstructie gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 12:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan hier uit opmaken dat jij met je linkerbeen uit bed gestapt bent![]()
WUHUHUHUHU DIT IS NIET DE COS!1!1!1!quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Jewscky het volgende:
Huub is zeker naar het hokje ,nieuwe opdrachten halen,trouwens die silicone hoer ook,die was het alweer vergeten,wat haar opdracht was,die hoer is helemaal niet naar de tandarts
Heb ik weer....quote:Op maandag 19 november 2007 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het stukje worden de echte man en de echte vrouw beschreven. Misschien heb jij wel een erg grote vrouweljke kant in je......waardoor jij nu weer tussen wal en schip valt.....![]()
Groot gelijk: als je dan tóch off topic post, laat je dan van je meest erudiete kant zien.quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef Jewscky het volgende:
Huub is zeker naar het hokje ,nieuwe opdrachten halen,trouwens die silicone hoer ook,die was het alweer vergeten,wat haar opdracht was,die hoer is helemaal niet naar de tandarts
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb even een uitbedstapreconstructie gedaan.
Rechtsuitstapper --------> rechterbeen eerst !
Ja ikquote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef Pavement het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen: vuile aidskop, maar dat komt zo onvriendelijk over.quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WUHUHUHUHU DIT IS NIET DE COS!1!1!1!
VET GRAPPUG MAN!1!!! ELKE WEEK EEN PAAR KEER GEWEAUN ZEAUX!1!!1!
MET MIJN KOORTSLIP!1!!!11
14.gifquote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
koortslip? dan zoenen wij voorlopig niet, vader!quote:Op maandag 19 november 2007 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Ik vind het een goed idee dat je Mr T. dumpt.
Yo!quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
14.gif
En idd man wat mankeerd je elke fucking week in het verkeerde kudt topic te posten zeer erg van je weet wel niveau BASSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een verkapte stoer doenerij om toch sc in zn topic lijtstje te hebben Jawohl !
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
14.gif
En idd man wat mankeerd je elke fucking week in het verkeerde kudt topic te posten zeer erg van je weet wel niveau BASSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een verkapte stoer doenerij om toch sc in zn topic lijtstje te hebben Jawohl !
quote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000
Mr T [ afbeelding ]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.quote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
koortslip? dan zoenen wij voorlopig niet, vader!
Kom ik eindelijk in je sign?quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.
Scherp......je bent wakker...quote:Op maandag 19 november 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de beste quote van afgelopen jaar.
quote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...
Incrowd pwn slang voor:quote:Op maandag 19 november 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die 14.gif ontgaat mij een beetje, leg eensch uit...
Gaat ie het uitleggen 7)5quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif![]()
Wat is het leven toch simpel...quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif![]()
ik wou eerst eeen verkapt 2girls1cup link maken , maar je was in de buurt dus jeweetsquote:
Maarruh, doe es die nieuwe van Ian proberenquote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mr T is mn held Mr T is the MAN Mr T is zeau 1900 tot 3000
Mr T [ afbeelding ]
Die heeft ie toch al?quote:Op maandag 19 november 2007 13:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Maarruh, doe es die nieuwe van Ian proberen![]()
Moet een Nederlander zijn...kan niet anders...quote:Op maandag 19 november 2007 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
RTL7 nu over DGK.
Een of andere zeikerd.
Uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2007 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet een Nederlander zijn...kan niet anders...![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 13:35 schreef Pavement het volgende:
Gehakt balletjes met geitenkaas en gevulde paprika met rijst en bospaddestoelen it is vanavond
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?quote:Op maandag 19 november 2007 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe je?![]()
Ik dacht dat je tof was![]()
Kut, ik moest lachenquote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?![]()
Die reklame is geweldig: Geef maar hoer, ik rochel het wiel.![]()
blijft voornamelijk heel erg in mijn kop zitten.![]()
kannie al praten dan?quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef Pavement het volgende:
omg de zoon vraagt om een traktor wiel voor sinterklaas , vannacht er op uit dan maar.
Uitermate goed uitgewerkt, tot en met de reclame op de vrachtwagen....de beste reclame van dit jaar.....quote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom zou ik dat nu niet meer zijn?![]()
Die reklame is geweldig: Geef maar hoer, ik rochel het wiel.![]()
blijft voornamelijk heel erg in mijn kop zitten.![]()
Sinterklaas rijdt toch een paard, wat moet hij met een tractorwiel....quote:Op maandag 19 november 2007 13:39 schreef Pavement het volgende:
omg de zoon vraagt om een traktor wiel voor sinterklaas , vannacht er op uit dan maar.
quote:Op maandag 19 november 2007 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=MVuCZMhbB_o
hahahaha, het moet wel heel surrealistisch voor je zijn geweest, als je m nog nooit gezien had...quote:Op maandag 19 november 2007 13:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik ken die reclame helemaal niet
![]()
maar er wordt nu opeens veel duidelijk voor me
Een vriend van me wou zijn vriendin een keer sms'en: Ik hou van jou.quote:Op maandag 19 november 2007 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo gebruiken we hier : dikke sju als afscheid...
heeft mijn zus een keer fout gesmst naar haar vriend, ipv dikke kus...![]()
Ik hoorde en las wel eens ergens wat, maar weet het aan de generatiekloof...quote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahaha, het moet wel heel surrealistisch voor je zijn geweest, als je m nog nooit gezien had...![]()
Cést moiquote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vriend van me wou zijn vriendin een keer sms'en: Ik hou van jou.
Dankzij T9 of wat dan ook stond er: Ik hou van lot.
Wehehe, dikke ruzie.![]()
Dat kind dik over de zeik: WIE IS LOT!1!!1!![]()
![]()
![]()
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 19 november 2007 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe durf je, hij had een vriendin...![]()
Mooi! Saved by the bell! Ben weg!!!quote:Op maandag 19 november 2007 13:57 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vx1-1_UdtmQ
Middag!
Toedeledoki....quote:Op maandag 19 november 2007 13:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooi! Saved by the bell! Ben weg!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |