quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef beroepslurker het volgende:
Nog even doorzetten en wie weet....
Gefeli met je eerste!!!quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef beroepslurker het volgende:
Nog even doorzetten en wie weet....
Mijn vet gave geile handschoenenquote:Op maandag 19 november 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wat was dat nu voor foto joh....
Neem er 1 op mijn kostenquote:Op maandag 19 november 2007 00:18 schreef beroepslurker het volgende:
Yes! Ben zo blij!
Jij bent in de war met veulen, jeneverlurkerquote:Op maandag 19 november 2007 00:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je ze gekocht? En de maat was goed?
Ja ik heb ze gekocht.. Duh.. . Leer en soepelquote:Op maandag 19 november 2007 00:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je ze gekocht? En de maat was goed?
quote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
HOEVEEL TOPICS ZIJN ER WEL NIET1!1!!!!!
![]()
![]()
Ja, vind ik echt heerlijk, en dan met veel ijs....heb vanavond iets teveel genuttigd, zal ik morgenvroeg wel de zure vruchten van plukken, nou ja, zie ik morgen wel weer!quote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
Maar zeg eens, TS: drink je echt perensap met jenever?
Morgen is nog ver weg...neem nog een afzakkertje...., doe het voor Ian ook....quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, vind ik echt heerlijk, en dan met veel ijs....heb vanavond iets teveel genuttigd, zal ik morgenvroeg wel de zure vruchten van plukken, nou ja, zie ik morgen wel weer!
Betraptquote:Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent in de war met veulen, jeneverlurker![]()
ENTSCHULDIGUNG!11!!1!!1quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo eikel...dit is geen Duits forum.....
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo eikel...dit is geen Duits forum.....
![]()
Ian, het is gelukt!quote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
HOEVEEL TOPICS ZIJN ER WEL NIET1!1!!!!!
![]()
![]()
Leerquote:Op maandag 19 november 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ja ik heb ze gekocht.. Duh.. . Leer en soepel![]()
Lederen handschoenenquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leer![]()
Je hebt een koe aan je handen hangen![]()
DANKE!11!!!!1quote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga vooral door......![]()
Lijkt mij toch een stuk beter dan een paard tussen je benen......quote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leer![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij toch een stuk beter dan een paard tussen je benen......![]()
Ja, ik zweef.... zweef zo langzamerhand mijn bed in denk ikquote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhh...wat liefffff...je bent helemaal heppie de peppie!![]()
Ja sorry ik heb ook nog een stuk opgegeten vandaagquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leer![]()
Proest.. daaar gaat de westmallequote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, een carnivoor......dat wordt never nooit geen blowjob.....quote:Op maandag 19 november 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb ook nog een stuk opgegeten vandaag![]()
Past perfect, ik heb geneens o-benen gekregen.quote:Op maandag 19 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulerst is vegetarischquote:Op maandag 19 november 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, een carnivoor......dat wordt never nooit geen blowjob.....![]()
Benen zijn niet relevant, die mikken we aan de kant....quote:Op maandag 19 november 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Past perfect, ik heb geneens o-benen gekregen.![]()
A zie, er wordt best nog wel lekker geboozed hier op de zondagavond.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
Ja sorry ik heb ook nog een stuk opgegeten vandaag![]()
Blazen is niet zo´n probleemquote:Op maandag 19 november 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, een carnivoor......dat wordt never nooit geen blowjob.....![]()
Slaap lekker! Jij ook bedankt!quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef beroepslurker het volgende:
Nog een lekker nummertje voor ik ga slapen met mijn voornaam erin tot morgen allemaal en bedankt voor een overgetelijke avond!
http://www.youtube.com/watch?v=lMLnDuzgkjo
Perensap met jenever !quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef beroepslurker het volgende:
Nog een lekker nummertje voor ik ga slapen met mijn voornaam erin tot morgen allemaal en bedankt voor een overgetelijke avond!
Je bent net op tijd....ik had net mijn halfjaarlijkse goede posting....quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
A zie, er wordt best nog wel lekker geboozed hier op de zondagavond.![]()
Sjesusquote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer heb je een gaatje.....
![]()
Waar anders kan je last van hebben met een paard tussen de benen?quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Benen zijn niet relevant, die mikken we aan de kant....
Slaap lekker leergierig mensenkind......quote:Op maandag 19 november 2007 00:33 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lMLnDuzgkjo
Dat kan ik ook hé...die kreeg er in in z'n zij toen ie nix meer terug kon doen....de lafaards....quote:
Geilheid/lust.....quote:Op maandag 19 november 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar anders kan je last van hebben met een paard tussen de benen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |