abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54703983
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Is dat alles?
Heb jij ook zo'n soort lijst voor het grijpen liggen ?

Voor bij je C.V. zeg maar.
pi_54703986
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef ppi het volgende:

[..]

Wou er even een licht irrationeel fotootje bij plaatsen met als doel jullie eevn in een lichte staat van sensationele verwarring te brengen

Ff weg uit die Zondagssleur dmv de hersenen te voeren met schijnbaar optisch rationele verbanden tussen webcams achter slot en grendel en kinderen in een kooi.

Geheel gratizzzzz en voor nihièèèèèèèèts..........

Kix
Bedankt nu snap ik er NOG minder van.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54704020
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef ppi het volgende:

[..]

Wou er even een licht irrationeel fotootje bij plaatsen met als doel jullie eevn in een lichte staat van sensationele verwarring te brengen

Ff weg uit die Zondagssleur dmv de hersenen te voeren met schijnbaar optisch rationele verbanden tussen webcams achter slot en grendel en kinderen in een kooi.

Geheel gratizzzzz en voor nihièèèèèèèèts..........

Kix
Nou, had vanmiddag zo'n kooi wel kunnen gebruiken met mijn neefjes, die mijn huis bijna verbouwd hebben, zal ze leren .....maar wel leuke jochies hoor, ben dol op ze
Door wrijving ontstaat glans
pi_54704057
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:42 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Nou, had vanmiddag zo'n kooi wel kunnen gebruiken met mijn neefjes, die mijn huis bijna verbouwd hebben, zal ze leren .....maar wel leuke jochies hoor, ben dol op ze
Maar liever in een kooi
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54704089
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:28 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik streng in, is daar veel makkelijker
Probeer dan eerst eens een COS te openen Lurkster.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_54704110
.....ben zó blij dat ik morgen weer aan het werk mag, wát een avond, ben doodmoe ....denk dat een weekje vakantie me goed zou doen.....
  FOK!Babe zondag 18 november 2007 @ 21:45:47 #57
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54704139
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef beroepslurker het volgende:
.....ben zó blij dat ik morgen weer aan het werk mag, wát een avond, ben doodmoe ....denk dat een weekje vakantie me goed zou doen.....
Heb je vakantie werk
  FOK!Babe zondag 18 november 2007 @ 21:46:46 #59
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54704143
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:40 schreef ppi het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n soort lijst voor het grijpen liggen ?

Voor bij je C.V. zeg maar.
Ik heb 'm tot COS#1000 gedaan.
Teveel werk om ook alles SC's die ik open heb gegooid erin te pleuren
pi_54704221
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Welkom Lieve Fokkerts!
Wat zien jullie er allemaal weer FANTASTISCH uit!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Houd in jezusnaam een tissue bij de hand!
Want wát een romantiek!

Japio was de gelukkige inzake de videoboodschap van vanavond!

En voordat uw waarde medestreamerts het doorhadden was daar ineens een indirect huwelijksaanzoek
maar dan achterstevoren als het ware!

Speciaal voor de niet-streamerts onder ons, die waarschijnlijk ook iets minder sexy zijn dan wij..
Een collage van de reactie van Natasia!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Na een gesprekje waar duidelijk een Huub ontbrak (en waaruit bleek dat sommige bewonerts een trouwerij geen ontzettend goed plan vinden.)

Ontvangt Jaap onmiddelijk een Collect Call...

Wat is een Collect Call vraagt u?

Dan heeft u helemaal gelijk, dat heb ik nog niet uitgelegd...

De bewoners kunnen vanaf nu van buitenaf gebeld worden.
Het gesprek mogen ze accepteren of weigeren.
Als ze accepteren kost het overigens WEL 50 CP.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lieve, Op Merkwaardige Wijze Aantrekkelijke Fokkertjes,

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 24] SlowChat met opper OPper Ian_Nick

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS

Wilt u een ode aan de lieftallige Lieke met ons delen, of heeft u daarentegen een volkomen irrationele vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden, dan is er in Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo? vast aandacht voor uw woorden

Verder kunt u de nu al beroemde Alieke lastig proberen te vallen in Hoi Alieke :)

Voor ellenlange klaagzangen over niet-DGK gerelateerde zaken verwijs ik u met liefde en eventueel een knipoog (enkel als u echt héél sexy bent.) naar uw moeder.

[ afbeelding ]

En speciaal voor mijn trouwe fans:

Game On!

Heeft u trouwens mijn vorige OP al gelezen?
DIE was pas grappig!

maart.
pi_54704230
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dat waren mooie OP's.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_54704252
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Bedankt nu snap ik er NOG minder van.
Tis net als met cryptogrammen, wiskunde en vrouwen/mannen, je snapt het of je snapt het niet.....

Maar als je het niet snapt is het oke
En als je het later snapt is het oké

Maar basic is het gewoon ook okee dat je deze ervaring hebt ondergaan.
Laat een paar klankschalen rinkelen en raadpleeg de feng-shui.

Is dat nog Hot ?

Dat Feng Sjui huis inrichting vermaeck
pi_54704258
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Talitha het volgende:

[..]

Probeer dan eerst eens een COS te openen Lurkster.
Kijk wel link uit
  FOK!Babe zondag 18 november 2007 @ 21:53:03 #64
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54704293
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:50 schreef Py het volgende:

[..]

maart.
En met elk nieuwe topic een beetje meer kutten met dat standaard stukje tekst dat onderin moest
pi_54704318
Jaja, er zitten creatieve mensen bij Fok.......
pi_54704342
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb je vakantie werk
Nee, denk dat ik het verkeerd heb opgeschreven, na vanavond ben ik blij dat ik morgen weer aan het werk mag, waar ik alles begrijp, maar na vanavond heb ik ook minstens een week vakantie nodig vanwege dolgedraaide zenuwen, snap je?
pi_54704350
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

En met elk nieuwe topic een beetje meer kutten met dat standaard stukje tekst dat onderin moest
Je was vroeger echt goed Ian....
pi_54704356
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:42 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Ik dreig altijd met het stroomstootapparaat waarmee ik me varkens opdrijf.

En voor Veulen en Thera, nee ik gebruik dat apparaat niet op dieren.
  FOK!Babe zondag 18 november 2007 @ 21:56:06 #69
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54704373
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mocht niet meer van de huidige COSFührerin
pi_54704386
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Beroepslurkster wil dat vast wel voor je doen.
pi_54704388
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Nee, denk dat ik het verkeerd heb opgeschreven, na vanavond ben ik blij dat ik morgen weer aan het werk mag, waar ik alles begrijp, maar na vanavond heb ik ook minstens een week vakantie nodig vanwege dolgedraaide zenuwen, snap je?
Maar al te goed
pi_54704393
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind Ian echt dé shit....
pi_54704411
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Mocht niet meer van de huidige COSFührerin
Wie van de Huub groupies bedoel je nu......
pi_54704416
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:55 schreef ppi het volgende:

[..]

Ik dreig altijd met het stroomstootapparaat waarmee ik me varkens opdrijf.

En voor Veulen en Thera, nee ik gebruik dat apparaat niet op dieren.
mmmm ideetje
pi_54704419
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 28 maart 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Goedenavond Waarde Mede-Fokkerts,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Drama, drama wat ik je brom.
In plaats van de verwachtte rel om 11 uur,
Kregen de Streamerts iets héél anders voorgeschoteld!

Natasia kon het allemaal even niet meer aan en huilde trááááánen met tuiten
in de armen van haar eigen Mr Conjo Bo Mamma...

Geen caps helaas, iedereen in shock!
Ik probeer het goed te maken met een aantal emoticons die de sfeer het beste weergeven:

:\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( !!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De kwaliteits-userts noteerden voor u de volgende Natasia quotes:
[..]

[..]

[..]

Brian gaat het er met Jaap uitgebreid over hebben als Natasia eenmaal naar bed is.
Sylvia en Huub hebben een goed gesprek in de fitness zaal...
Of hoe heet die tent?

Naar het schijnt hebben Brian en Der Rondo het voornamelijk over wanneer Natasia vertrekt.
Onder het mom van \"haar helpen\".

Huub geeft even verderop aan dat hij het moeilijk heeft met het hele Lieke gebeuren (dit kwam ook voor uw TS als verrassing, wees niet ongerust!) en dat hij zijn moeder mist.

Ondertussen heeft Japio het over spare-ribs.

600 kilometer verderop is Ian_Nick ondertussen zijn asbak kwijt.

Eric staat ondertussen kwaliteitsmuziek te draaien in de Game Room, Brian vraagt of het wat zachter kan.
Rekening houden met de Zwarte Diva!

Natasia zelf: Ik vond het niet erg hoor!

Hé, geen caps tot nu toe!?
Wacht, ik vraag er even om in de COS waar u waarschijnlijk net vandaan komt

* Ian wandelt heen en weer naar de vorige COS

Kwaliteits-usert petraa deelt ons terrecht mede dat er weinig te cappen valt...
Maar om u en mij toch vrolijk te stemmen schenkt zij ons:

[ afbeelding ]

Allemaal even petraa PM\'en met lieve bedankjes!

Amanda komt binnen.
En gaat weer weg.

Brian heeft ondertussen een opbeurend gesprekje met Natasia, die op het punt staat naar bedje te gaan.

[ afbeelding ]

Wederom: petraa

[ afbeelding ]

En voor deze danken wij Mika25

Brian legt zich bevallig op de bank in de huiskamer en zet trots het cd\'tje met Juf Judith\'s liedje van zijn gedichtje op.

[ afbeelding ]

Huub en Syl zitten nog steeds in [goed gesprek] modus...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Schaamteloos jat uw TS hier een mod postje
[..]

Brian ragt ondertussen nog maar eens het liedje aan, speciaal voor de streamers.
En als special treatment voor iedereen die het lied afgrijselijk begint te vinden of al vond:
NIEUW! Brian zingt mee!!

Caps door: Mika25
Quote van: Gert (Die blauwe!)

Eric voegt zich bij Huub en Sylvia.
Ohjah, sorry...
Jaap loopt ook rond.

[ afbeelding ]
Mika25
[..]

Lieve Kindjes van God en Sadistische Rotuserts,
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 23] Voor al uw off-topics (met of zonder backspace)

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS

Heeft u een vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden,
Dan hebben ze in Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo? vast aandacht voor uw woorden

[ afbeelding ]

In de hoop dat mijn OP u allen bevalt, nogmaals, half huilend, tussen het \"ik wil naar huis, brian!\" snikken door:

Game On!

Heeft u trouwens mijn vorige OP al gelezen?
DIE was pas grappig!
zoals ik al zei:

OP master
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')