Dag Lieve Kindjes Van God!
Even, voordat u verder kan met posten, een korte en bondige samenvatting zoals u van mij gewend bent:![]()
Dit noemt men in de volksmond: De Liefde Bedrijven
Moet ik u nog vertellen om wie het gaat?
...
Nee man! Even serieus!
...
Inderdaad...
Vervolgens komen Sylvia en Huub beurtelings binnen, waarop onze konijntjes reageren met een paar vriendelijke ritmische bewegingen in hun richting.
Eventueel minder leuk als u het later terugleest, maar nu het gebeurd is het erg grappig en als het u niet bevalt...
Zet u volgende keer toch gewoon de streams aan? Scheelt voor mij ook weer een hoop typen!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
And Now For Something Completely Different:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens zakt de hele zooi tot mijn grote spijt afgrijselijk in.
Huub zou wat gaan drinken met Eric maar zit in zijn eentje achter de pc met zijn 3 drankjes van de nieuwe dag...
Iedereen slaapt...---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kleine opleving:
Eric blijkt nog wakker te zijn.
Na een tijdje met Hupert te hebben gekletst besluiten ze Amanda te gaan pesten door een steen in haar bed te werpen en te zeggen dat het een kikker is
![]()
![]()
De heren besluiten deze "geslaagde" avond af te sluiten in de Game Room
waar het plasma scherm hen op de tijd wijst.
![]()
En met een beetje inzet krijg je blijkbaar zelfs Japio aan de andere kant van de kamer wakker:
![]()
Nachtelijke caps door:
Bright_Side_Of_Life---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan is het helaas toch echt half 3 en moeten de lieve bewonerts toch echt naar bedje toe...
![]()
![]()
![]()
Caps door:
Bright_Side_Of_Life---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lieve Kindjes van God en Afvallige Heidenen,
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic:
[DGK] Updates #2Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic:
[SC # 23] Voor al uw off-topics (met of zonder backspace)Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau:
DGK-HOOLIGANSHeeft u een vervelende Lieke obsessie en kunt u zich niet inhouden,
Dan hebben ze in
Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo? vast aandacht voor uw woorden
![]()
In de hoop dat mijn OP u allen bevalt, nogmaals, dit keer gewoon hardop, iedereen is toch al wakker:
Game On!
Heeft u trouwens mijn vorige OP al gelezen?
DIE was pas grappig!