Totdat Japio begint te boeren/snurken/ruften/lullen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon op Stream 3 of 4 luisteren, dan klinkt het niet zo hard ......
Moraaalridder..quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:26 schreef APK het volgende:
Ik vind eigenlijk best wel een beetje aso om op dit tijdstip keiharde muziek te gaan draaien.
Waarom zou ik, mijn huisgenoten / buren slapen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:27 schreef STAP01 het volgende:
Nou heilig boontje, dan ga je toch lekker een blokkie om!![]()
Eigenlijk zou er NO voor moeten staan ja! Natasia volgens mij wel maar ze wil Wilgo behagen en hij wil dat er 2 vrouwen hem bewerken. Hoewel.....Nena....daar was ze ook niet vies van.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er 1 ding niet van toepassing is op Brian dan is het wel die bijnaam![]()
Overigens zou Natasia een trio waarschijnlijk geweldig vinden, die is niet zo beperkt tot 1 geslacht...
"Ik rapporteer deze motherfucking shit!"quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:31 schreef Mokum020 het volgende:
Para pakt meteen de telefoon............hoe zielig kun je zijn....
Aaahhh gut, wat een jankerd. Breien ga dan weer janken, mietje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet het niet meer zitten. Hij trekt een broek aan en gaat bellen in de private
[afbeelding]
Ze laat komend weekend liever haar "vriendin" dan haar kinderen komen... waar hebben we het dan over??quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er NO voor moeten staan ja! Natasia volgens mij wel maar ze wil Wilgo behagen en hij wil dat er 2 vrouwen hem bewerken. Hoewel.....Nena....daar was ze ook niet vies van.![]()
Ik denk dat jij ook de politie gebeld zou hebben als jouw buren effe gingen housen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:31 schreef Mokum020 het volgende:
Nog even wakker blijven Ian, ik voel dat je een nieuwe OP moet gaan maken ......quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Ik rapporteer deze motherfucking shit!"
Weten we dit zeker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze laat komend weekend liever haar "vriendin" dan haar kinderen komen... waar hebben we het dan over??
Die staat al klaar, en is toch nog best de moeite waard geworden dankzij jou caps!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog even wakker blijven Ian, ik voel dat je een nieuwe OP moet gaan maken ......
Ze leven onder 1 dak en het is nog steeds (al lang niet meer) een spel....quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook de politie gebeld zou hebben als jouw buren effe gingen housen.
Wat zei hij? He, Huub en Eric zijn nog wakker! Ik word helemaal Para Brotha! Heee Brian, heee Brain, je bent echt dommmmmmmm horrrrquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:31 schreef Mokum020 het volgende:
Correctie : Eric heeft ook 1x ingeschonken uit deze flessen........quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft zich gehouden aan 3 drankjes. Hij begon met beide flessen vol .......
[afbeelding]
Bijna ......quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Is ie al vol?
Tja of gewoon kunnen door blijven werken tussen de bedrijven doorquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
02.30 geweest hè, opdat verslaafde Fokkertjes ook nog kunnen slapen enzo![]()
Wat aaaaaaaardig van DGK_redaktie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
02.30 geweest hè, opdat verslaafde Fokkertjes ook nog kunnen slapen enzo![]()
En van Gaby, en van Nena en van Amanda en van Hedda en en enquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gaat dromen van Lieke
[afbeelding]
Zou ik ook zijn als ik van Lieke wil dromen en iemand doet het licht aan ......quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
huub is boos............
Eric denkt: Nee, nu ben ik aan de beurt ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:44 schreef STAP01 het volgende:
Huub denkt: Pijpen kreng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |