Wordt dat een trio??quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
En ja hoor: Amanda, Natasia en Brian wakker...![]()
Dan hebben we nog 3 dagen fun en dan is het echt over voor Huub.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:18 schreef Frasier het volgende:
Binnenkort loopt Huub z'n alcohol-restrictie af?
Dat is Brain (ik kan gewoon zn naam niet anders schrijven, echt niet!!) zn grootste naste droom!quote:
Maar de reactie van Amanda was kostelijk. Hoe ze van zo dichtbij nog die steen voor een kikker aanzagquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
Het was kort maar............
Truste.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:23 schreef Sug4r het volgende:
Amanda had die kikker moeten kussen misschien was het wel een mooie prins op een wit paard![]()
Truste mensen![]()
![]()
Zij loopt meer kans op een foute gast met een schimmel tussen z'n benenquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:23 schreef Sug4r het volgende:
Amanda had die kikker moeten kussen misschien was het wel een mooie prins op een wit paard![]()
Truste mensen![]()
![]()
Sinterklaasquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zij loopt meer kans op een foute gast met een schimmel tussen z'n benen
Dat huis is volgensmij goed geisoleerd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:26 schreef APK het volgende:
Ik vind eigenlijk best wel een beetje aso om op dit tijdstip keiharde muziek te gaan draaien.
Als er 1 ding niet van toepassing is op Brian dan is het wel die bijnaamquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is Brain (ik kan gewoon zn naam niet anders schrijven, echt niet!!) zn grootste naste droom!![]()
Nou heilig boontje, dan ga je toch lekker een blokkie om!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:26 schreef APK het volgende:
Ik vind eigenlijk best wel een beetje aso om op dit tijdstip keiharde muziek te gaan draaien.
Dat is geloof ik ook bestwel de reden dat ze het staan te doen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:26 schreef APK het volgende:
Gewoon op Stream 3 of 4 luisteren, dan klinkt het niet zo hard ......quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:26 schreef APK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |