Blijkbaar hebben sommige users het zich te persoonlijk aangetrokken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Huub heeft toch aangeven dat hij 't niet erg vond? Imo. is er dan ook helemaal niks veranderd.
Welk filmpjequote:Op woensdag 28 maart 2007 02:08 schreef Sug4r het volgende:
Gaat hij dat filmpje nog eens laten zien aan Eric
Huub is er helemaal in meegegaan! Van massage tot de rest (de rest heb ik niet gezien btw) Maar bij de massage was hij helemaal wakker! Huub heeft er geen problemen mee en nah ja, waarom zou Eric dan moeilijk doen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Huub heeft toch aangeven dat hij 't niet erg vond? Imo. is er dan ook helemaal niks veranderd.
Sterker nog, waarom zouden mensen die er helemaal niets mee te maken hebben er moeilijk over doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub is er helemaal in meegegaan! Van massage tot de rest (de rest heb ik niet gezien btw) Maar bij de massage was hij helemaal wakker! Huub heeft er geen problemen mee en nah ja, waarom zou Eric dan moeilijk doen?![]()
Psies! helemaal mee eens! Denk dat het een generatieverschil is...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sterker nog, waarom zouden mensen die er helemaal niets mee te maken hebben er moeilijk over doen![]()
Sensation Black is alles behalve een rockconcert. En daar kwamen ze door die muziek te draaien op dat moment wel achter ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Harde por....uh...een filmpje van een rockconcert..![]()
Nee een rockgroep die op Sensation Black draaitquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Harde por....uh...een filmpje van een rockconcert..![]()
Mogen ze volgensmij (helaas) niet bekijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hebben ze die para vlieg nog niet gezien?
Godverdorie wat jammer nouquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mogen ze volgens (helaas) niet bekijken.
Wie is btw (helaas)?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mogen ze volgens (helaas) niet bekijken.
Ja echtquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Godverdorie wat jammer nou![]()
Heel jammerquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Godverdorie wat jammer nou![]()
geldtquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub vraagt even na of zijn alcohol restrictie nog geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |