abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!Babe maandag 26 maart 2007 @ 18:45:46 #1
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47681460
Welkom!



Terwijl Japio zich nog op de tandarts stoel ligt te verheugen op zijn straks prachtige glimlach,


Heeft SHE een overleg over hem.


Wel of niet Japio toelaten in het groepje?

Met dank aan jacqjacq:
quote:
Huub vraagt aan Sylvia en Eric:
"Willen wij dat jaap bij de groep komt?"
Syl en Eric: "waarom, wat wint hij daaraan?"
Huub: "ik heb een lang gesprek met hem gehad"
Syl: "We hebben al meerdere gesprekken met hem gehad die niet aankwamen..."

Prachtige cap door: Scanman01

Dan gaat de tandartsmeneer een potje poolen achter Japio's hoofd
En Huub gaat lekker bij Amanda liggen:


*diepe zucht*

50 uur en weinig spannends later:


Huub vindt het R.I.P. Kabouter shirt van Jaap overigens wel humor.

Het gesprek op de Jaap gaat als snel over de brief die Huub van Lieke heeft gekregen.
Eric, Amanda en Sylvia uitten nogal wat pittige kritiek.
Huub is het daar helemaal niet mee eens.
Toch blijft het gesjellug
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En ook een goede Ian_Nick OP is niet compleet zonder:

Lieve Fokkertjes,
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.


Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn,
wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic: [SC # 21] Waar we offtopic feesten.

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u écht even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau: DGK-HOOLIGANS

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En omdat je goede tradities niet zomaar moet verbreken enkel en alleen omdat je een lamme vinger hebt na het opnieuw handmatig typen van het standaard bericht in de COS, hier nogmaals mijn welgemeende:

Game On!
  maandag 26 maart 2007 @ 18:48:06 #2
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47681544
Jaaaaaap
Dreams do come true
pi_47681547
Die show waar ze niks te vreten krijgen
X
X
X
  maandag 26 maart 2007 @ 18:48:29 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47681557
Mooie OP
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 26 maart 2007 @ 18:48:53 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47681568
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Mooie OP
pi_47681583
Ian, wat een mooie OP weer!!
Go hard or go home
pi_47681622
Op een seconde 8 van het filmpje legt syl iets neer op 3.45 pakt jaap het op en brian bedekt met balonnen het zicht en op 5.24 veranderd het weer van eigenaar

http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 18:50:41 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_47681633
Ian_Nick, ik heb geen PM ontvangen
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47681642
Het lijkt wel Dolfinarium daar
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 18:51:50 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_47681669
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef Tomahawk39 het volgende:
Op een seconde 8 van het filmpje legt syl iets neer op 3.45 pakt jaap het op en brian bedekt met balonnen het zicht en op 5 minuten veranderd het weer van eigenaar

http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY
Syl was idd haar kado kwijt, schandalig, wat een ratten.....helemaal in de lijn van die 2.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  FOK!Babe maandag 26 maart 2007 @ 18:51:57 #11
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47681676
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Ian_Nick, ik heb geen PM ontvangen
Die bewegende Jaap in de titel had je allang gezien,
En ik heb de caps zorgvuldig uitgekozen zodat Japioos hoofd slecht te zien is
  maandag 26 maart 2007 @ 18:51:59 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47681678
Hoe langer ik erover nadenk hoe vreemder en bijna asocialer ik het ga vinden van Sylvia. Ze zegt Huub's vriend te zijn, maar heeft wel een keihard oordeel over zijn nieuwe vlam. Sylvia is er niet bij geweest toen Huub de gesprekken met Lieke had en Sylvia is er niet bijgeweest toen ze hem in de ogen keek bij bepaalde uitspraken. Maar toch zo'n keihard oordeel terwijl je weet dat Huub haar helemaal geweldig vindt. Ongeacht of Lieke wel of niet optrecht is, zo'n mening gebaseerd op enkel een gevoel van iemand die zegt een echt vriendin te zijn vind ik onbegrijpelijk.
Amanda is nog erger, maar die weet niet beter.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 18:52:23 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_47681693
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het lijkt wel Dolfinarium daar
Ik zie liever dolfijnen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47681713
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:42 schreef Tomahawk39 het volgende:
Let op Let op. Diefstal in de kooi ?Bekijk het volgende filmpje van de ballonen aktie. Let vooral op tussen de tijden 05:14 en 05:24 Jaap haalt iets uit zijn binnenzak en geeft het aan Brian. Brian stopje het snel in zijn onderbroek !!! Wat zou dat geweest zijn wat brian te verbergen heeft ???? Talpa zoek dit uit aub. Hier de link van het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY

bron: januskiep van nowlive
je hebt gelijk, op 4.02 zie je duidelijk j.aap wat pakken waar Syl het gelegd had!!!!

diefstal van persoonlijke eigendommen dus, eruuit die hufters!!! NU!!!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47681720
Zou het kunnen zijn dat onze lieftallige dames hier jaloers zijn dat ze niet ook even bij Huub kunnen liggen?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47681757
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe vreemder en bijna asocialer ik het ga vinden van Sylvia. Ze zegt Huub's vriend te zijn, maar heeft wel een keihard oordeel over zijn nieuwe vlam. Sylvia is er niet bij geweest toen Huub de gesprekken met Lieke had en Sylvia is er niet bijgeweest toen ze hem in de ogen keek bij bepaalde uitspraken. Maar toch zo'n keihard oordeel terwijl je weet dat Huub haar helemaal geweldig vindt. Ongeacht of Lieke wel of niet optrecht is, zo'n mening gebaseerd op enkel een gevoel van iemand die zegt een echt vriendin te zijn vind ik onbegrijpelijk.
Amanda is nog erger, maar die weet niet beter.
Ik zou zeggen stuur je beklag naar d'r
pi_47681780
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe vreemder en bijna asocialer ik het ga vinden van Sylvia. Ze zegt Huub's vriend te zijn, maar heeft wel een keihard oordeel over zijn nieuwe vlam. Sylvia is er niet bij geweest toen Huub de gesprekken met Lieke had en Sylvia is er niet bijgeweest toen ze hem in de ogen keek bij bepaalde uitspraken. Maar toch zo'n keihard oordeel terwijl je weet dat Huub haar helemaal geweldig vindt. Ongeacht of Lieke wel of niet optrecht is, zo'n mening gebaseerd op enkel een gevoel van iemand die zegt een echt vriendin te zijn vind ik onbegrijpelijk.
Amanda is nog erger, maar die weet niet beter.
Als ik jou was zou ik er niet zolang over na gaan denken. Zelfs Huub doet dat niet dus wat kan het je eigenlijk dan nog schelen? Daarbij, het hele huis heeft dat oordeel.
Ik vind het een raar fenomeen dat anderen (buitenstaanders) zich druk gaan maken om zaken waar degene zelf helemaal niet mee zit. Sterker nog, hij blijft maar om meningen vragen. Als je niet tegen kritiek kan dan moet je niks vragen.
Go hard or go home
pi_47681816
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef Tomahawk39 het volgende:
Op een seconde 8 van het filmpje legt syl iets neer op 3.45 pakt jaap het op en brian bedekt met balonnen het zicht en op 5.24 veranderd het weer van eigenaar

http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY
Goede vondst, het is overduidelijk dat er iets ontvreemd is.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47681819
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe vreemder en bijna asocialer ik het ga vinden van Sylvia. Ze zegt Huub's vriend te zijn, maar heeft wel een keihard oordeel over zijn nieuwe vlam. Sylvia is er niet bij geweest toen Huub de gesprekken met Lieke had en Sylvia is er niet bijgeweest toen ze hem in de ogen keek bij bepaalde uitspraken. Maar toch zo'n keihard oordeel terwijl je weet dat Huub haar helemaal geweldig vindt. Ongeacht of Lieke wel of niet optrecht is, zo'n mening gebaseerd op enkel een gevoel van iemand die zegt een echt vriendin te zijn vind ik onbegrijpelijk.
Amanda is nog erger, maar die weet niet beter.
ik weet het niet hoor, een vriendin van mij kwam ooit eens aan met een nieuwe vriend waar ze helemaal weg van was. Ik kreeg gelijk de kriebels van hem, vertrouwde hem niet en hield afstand. Na een half jaar kwam ze erachter dat hij verloofd was en zijn verloofde dus me thaar bedonderde. Ik kon geen feiten geven of motivaties, maar soms heeft je instinct gelijk als het gaat om mensen waar je om geeft. En Syl en Huub geven wel degelijk om elkaar. Dus Syl's instinkt kan goed zitten terwijl Huub door verliefdheid verblind is.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47681850
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:42 schreef Tomahawk39 het volgende:
Let op Let op. Diefstal in de kooi ?Bekijk het volgende filmpje van de ballonen aktie. Let vooral op tussen de tijden 05:14 en 05:24 Jaap haalt iets uit zijn binnenzak en geeft het aan Brian. Brian stopje het snel in zijn onderbroek !!! Wat zou dat geweest zijn wat brian te verbergen heeft ???? Talpa zoek dit uit aub. Hier de link van het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY

bron: januskiep van nowlive
Wat ook een stelletje vieze ratten!!!!
Sylvia krijgt een kadootje van één van de fan's en legt het even aan de kant. Brian ziet het liggen en geeft Jaap de opdracht om het te pakken.. die dat natuurlijk doet. Als ze terug lopen geeft Jaap het pakje aan Brian die het in zijn (onder)broek stopt. Brian is er vast van overtuigd dat het niet gezien werd.
Heb het flimpje niet helemaal uitgekeken, maar op de streams heb ik gezien dat Sylvia nog heeft lopen zoeken naar het pakje.. ze snapte d'r niks van.

Het zijn persoonlijke eigendommen... SANCTIE!!!!

Edit:Huub moest Jaap zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door Clank op 26-03-2007 19:03:04 ]
pi_47681856
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:54 schreef noekje het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik er niet zolang over na gaan denken. Zelfs Huub doet dat niet dus wat kan het je eigenlijk dan nog schelen? Daarbij, het hele huis heeft dat oordeel.
Ik vind het een raar fenomeen dat anderen (buitenstaanders) zich druk gaan maken om zaken waar degene zelf helemaal niet mee zit. Sterker nog, hij blijft maar om meningen vragen. Als je niet tegen kritiek kan dan moet je niks vragen.
Klopt, dat waren dezelfde teergevoelige wezens die op hun achterste poten stonden na het aftrek en pijpding van Eric terwijl Hupert er zelf nadien om heeft gelachen.
pi_47681869
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

je hebt gelijk, op 4.02 zie je duidelijk j.aap wat pakken waar Syl het gelegd had!!!!

diefstal van persoonlijke eigendommen dus, eruuit die hufters!!! NU!!!
Volgens mij werden er kaartjes van Sylvia's ballonnen over het kadootje heengelegd op het moment dat Brian de ballonnen van Sylvia ff vasthield.
En dit is idd diefstal van persoonlijke bezittingen.
Heerlijk.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_47681889
Amanda denkt dat muggenbulten nu maden van de mug zijn die onder de huid doorkomen.

Echt???
Go hard or go home
pi_47681901
Als Huub zeker van Lieke zou zijn zal hij ook al die vragen niet stellen. Hij vraagt en krijgt eerlijk antwoord
  maandag 26 maart 2007 @ 18:58:29 #25
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47681910
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:42 schreef Tomahawk39 het volgende:
Let op Let op. Diefstal in de kooi ?Bekijk het volgende filmpje van de ballonen aktie. Let vooral op tussen de tijden 05:14 en 05:24 Jaap haalt iets uit zijn binnenzak en geeft het aan Brian. Brian stopje het snel in zijn onderbroek !!! Wat zou dat geweest zijn wat brian te verbergen heeft ???? Talpa zoek dit uit aub. Hier de link van het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=b9jDDujNeGY

bron: januskiep van nowlive
Nou ja zeg, waarom doen die 2 zo sneaky over iets dat ze oppakken?
Als het voor henzelf bedoeld is kunnen ze het gewoon aan elkaar laten zien, toch?
Syl legt het neer, Jaap pakt het op en Brian stopt het in z'n onderbroek?

Brian, Brian........... een heler is erger dan een steler!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')