quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef Vector_SLD het volgende:
Foto's?
Alieke wil graag op het feestje van Huub & Eric komen, en is daarom, live on stream, gebeld door Eric.quote:
Dit is Alieke, die is gebeld voor het feest aankomende zaterdag in De Gouden Kooiquote:
schijnbaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Ferdii het volgende:
zijn er echt serieus mensen die haar hebben opgebeld en gevraagt of ze buiten komt spelen op fok?
Zet dan dan in de OPquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is Alieke, die is gebeld voor het feest aankomende zaterdag in De Gouden Kooi![]()
en waarom, is zij bekend ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is Alieke, die is gebeld voor het feest aankomende zaterdag in De Gouden Kooi![]()
nu welquote:
rofl dat is echt het meest trieste wat ik dit jaar gehoord heb, mensen opbellen om op een forum te komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Alieke wil graag op het feestje van Huub & Eric komen, en is daarom, live on stream, gebeld door Eric.
Alieke kent Lieke van de basisschool, en heeft ook contact met de zus van Lieke, Jiske.
Alieke heeft ook een cavia-opvang, mét website, die ze noemde tijdens het gesprek met Eric.
Op die site stond haar mobiele nummer, waarna ze door wat lieve FOKkerts is uitgenodigd om gezallich mee te komen FOKken.
Dus dat!
Is LS weer bezig?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
rofl dat is echt het meest trieste wat ik dit jaar gehoord heb, mensen opbellen om op een forum te komen.
hahahahahaha:![]()
![]()
:D
![]()
: D: D:D : D:
![]()
![]()
![]()
Ik zag laatst een foto van die 2.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
u wish![]()
Ls is meer bezig met Gaby op VOL![]()
whwhahahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
rofl dat is echt het meest trieste wat ik dit jaar gehoord heb, mensen opbellen om op een forum te komen.
hahahahahaha:![]()
![]()
:D
![]()
: D: D:D : D:
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |