quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef Vector_SLD het volgende:
Foto's?
Alieke wil graag op het feestje van Huub & Eric komen, en is daarom, live on stream, gebeld door Eric.quote:
Dit is Alieke, die is gebeld voor het feest aankomende zaterdag in De Gouden Kooiquote:
schijnbaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Ferdii het volgende:
zijn er echt serieus mensen die haar hebben opgebeld en gevraagt of ze buiten komt spelen op fok?
Zet dan dan in de OPquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is Alieke, die is gebeld voor het feest aankomende zaterdag in De Gouden Kooi![]()
en waarom, is zij bekend ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is Alieke, die is gebeld voor het feest aankomende zaterdag in De Gouden Kooi![]()
nu welquote:
rofl dat is echt het meest trieste wat ik dit jaar gehoord heb, mensen opbellen om op een forum te komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Alieke wil graag op het feestje van Huub & Eric komen, en is daarom, live on stream, gebeld door Eric.
Alieke kent Lieke van de basisschool, en heeft ook contact met de zus van Lieke, Jiske.
Alieke heeft ook een cavia-opvang, mét website, die ze noemde tijdens het gesprek met Eric.
Op die site stond haar mobiele nummer, waarna ze door wat lieve FOKkerts is uitgenodigd om gezallich mee te komen FOKken.
Dus dat!
Is LS weer bezig?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
rofl dat is echt het meest trieste wat ik dit jaar gehoord heb, mensen opbellen om op een forum te komen.
hahahahahaha:![]()
![]()
:D
![]()
: D: D:D : D:
![]()
![]()
![]()
Ik zag laatst een foto van die 2.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
u wish![]()
Ls is meer bezig met Gaby op VOL![]()
whwhahahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
rofl dat is echt het meest trieste wat ik dit jaar gehoord heb, mensen opbellen om op een forum te komen.
hahahahahaha:![]()
![]()
:D
![]()
: D: D:D : D:
![]()
![]()
![]()
Fijn... Gaby ligt binnenkort dus ook in meerdere delen in de diepvries.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
u wish![]()
Is dit nu een gevalletje GMTA?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van die 2.
LS keek erbij alsof ze al bij hem in de vriezer lag
wat is zijn nick daar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
u wish![]()
MrDavenportquote:
Euhm wtf moet zo'n meisje met brianquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef miesy het volgende:
gezellige griet.
zou lachen zijn als brian voor d'r valt, dus, als je dit ziet, doe je best alieke!
aan je leuke koppie en humor hoeft het niet te liggen![]()
Als je beinvloedbaar bent voor loverboys?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Euhm wtf moet zo'n meisje met brian
ze zei dat ze amanda jaloers wou maken, dus wens ik haar veel succes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Alieke = De Nieuwe Nena!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ah dus hij was het toch, ik herkende hem niet met dat maskertje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van die 2.
LS keek erbij alsof ze al bij hem in de vriezer lag
hoe is het met u?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ah dus hij was het toch, ik herkende hem niet met dat maskertje.
alles naar wens hier. ben een zeer contente jongeman.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lekkah gozAAAAh FiPo SePo TriPo FoPo en weer FiPo. Et toi geile rakker van me?![]()
Het doet me deugd om te horen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
alles naar wens hier. ben een zeer contente jongeman.
Ik herkende gaby niet zonderquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ah dus hij was het toch, ik herkende hem niet met dat maskertje.
Eric is die andere, Huub is die ene.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Linkmiegel het volgende:
wie is eric?
ohja die vieze nichtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eric is die andere, Huub is die ene.
Nooitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |