Sja, niets nieuws onder de zon toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al te kijken! maar het is 1 grote promo voor de goudenkooi....![]()
Sorry hoor. moet ik je er niet meer op wijzen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al te kijken! maar het is 1 grote promo voor de goudenkooi....![]()
inderdaad niet nieuw....maar dit is wel overduidelijk!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, niets nieuws onder de zon toch?
Hallow iedereen
Thanks! Heb t net gekeken! Het is en blijft een watje met een hoop blabla gehalte die Luc!quote:
tuurlijk wel erop wijzen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry hoor. moet ik je er niet meer op wijzen?![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tuurlijk wel erop wijzen!![]()
wil natuurlijk niets missen.....en daarop mn commentaar geven!![]()
![]()
Ik vraag me af of Luc nog steeds niet is afgeknapt op die walgelijke Nadia.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Thanks! Heb t net gekeken! Het is en blijft een watje met een hoop blabla gehalte die Luc!
Wel een aardige jongen hoor.
Pfiew....ik las bijna: Ik durf hetbijna niet te zeggen maar wat is Dennis een lekker ding.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef 2live het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat is Dennis lekker weinig in beeld.
breek daar je hoofd niet over...ik ga vrijwillig die douche opzoeken,en heel tam op de bank hangen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig, zat er al over te denken hoe ik jou onder de douche moest gaan zetten.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Pfiew....ik las bijna: Ik durf hetbijna niet te zeggen maar wat is Dennis een lekker ding.
Ik ben blij dat ik verder gelezen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |