Sja, niets nieuws onder de zon toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al te kijken! maar het is 1 grote promo voor de goudenkooi....![]()
Sorry hoor. moet ik je er niet meer op wijzen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al te kijken! maar het is 1 grote promo voor de goudenkooi....![]()
inderdaad niet nieuw....maar dit is wel overduidelijk!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, niets nieuws onder de zon toch?
Hallow iedereen
Thanks! Heb t net gekeken! Het is en blijft een watje met een hoop blabla gehalte die Luc!quote:
tuurlijk wel erop wijzen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry hoor. moet ik je er niet meer op wijzen?![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tuurlijk wel erop wijzen!![]()
wil natuurlijk niets missen.....en daarop mn commentaar geven!![]()
![]()
Ik vraag me af of Luc nog steeds niet is afgeknapt op die walgelijke Nadia.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Thanks! Heb t net gekeken! Het is en blijft een watje met een hoop blabla gehalte die Luc!
Wel een aardige jongen hoor.
Pfiew....ik las bijna: Ik durf hetbijna niet te zeggen maar wat is Dennis een lekker ding.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef 2live het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat is Dennis lekker weinig in beeld.
breek daar je hoofd niet over...ik ga vrijwillig die douche opzoeken,en heel tam op de bank hangen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig, zat er al over te denken hoe ik jou onder de douche moest gaan zetten.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Pfiew....ik las bijna: Ik durf hetbijna niet te zeggen maar wat is Dennis een lekker ding.
Ik ben blij dat ik verder gelezen heb.
wat is die site dan ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten totdat Jan zijn gastenboek gaat bekijken! hahaha
Wordt smullen voor Jantjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten totdat Jan zijn gastenboek gaat bekijken! hahaha
Jan is een kutwijfquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een kreng is die Jan: de jurken van Nadia en Amanda passen wel, en die van Lieke gewoon niet, zodat ze meteen is afgevallen.
iemand die blablabla die wel en iemand die echt serieus is niet....hoorde ik hem zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef Dark het volgende:
Dennis is weer druk aan het fluisteren, boos - ja, daaaaaaaaaaag - hoor ik en verder onduidelijk gewauwel
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
ik ga alvast op de bank liggen,anders komt straks mijn brian thuis en rukt me achter de pc vandaan,slaat me met mn kop tegen een badkamer deur....grijpt mn keel vast om mn haar in te zepen onder dwang...!!
en krijgt op de koop toe nog zegels van de albert heyn ook!!
dat moet ik niet hebben,dus ik ga als tam konijn in een lichtgevende babydoll op de bank hangen,en pak een gitaar en zing cumbajaaaaa![]()
![]()
Mag jij aan zijn gitaar zitten??quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
ik ga alvast op de bank liggen,anders komt straks mijn brian thuis en rukt me achter de pc vandaan,slaat me met mn kop tegen een badkamer deur....grijpt mn keel vast om mn haar in te zepen onder dwang...!!
dat moet ik niet hebben,dus ik ga als tam konijn in een lichtgevende babydoll op de bank hangen,en pak een gitaar en zing cumbajaaaaa![]()
![]()
Nee Cindy, jij zegt zo maar wat. Groetjes aan je ventjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
![]()
Hoe is het mogelijk....wat een onbevooroordeeldheid (bestaat dat woord wel?)heeft die Janice....hij zegt notabene...ik hoop dat één van jullie tweeen het wordt...Amanda of Nadia dus.....dus Lieke mee laten doen is dan gewoon flauwekul?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een kreng is die Jan: de jurken van Nadia en Amanda passen wel, en die van Lieke gewoon niet, zodat ze meteen is afgevallen.
De traumaheli kan landenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
![]()
Janneman is zelf de juryquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk....wat een onbevooroordeeldheid (bestaat dat woord wel?)heeft die Janice....hij zegt notabene...ik hoop dat één van jullie tweeen het wordt...Amanda of Nadia dus.....dus Lieke mee laten doen is dan gewoon flauwekul?
En die jury dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |