Sja, niets nieuws onder de zon toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al te kijken! maar het is 1 grote promo voor de goudenkooi....![]()
Sorry hoor. moet ik je er niet meer op wijzen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al te kijken! maar het is 1 grote promo voor de goudenkooi....![]()
inderdaad niet nieuw....maar dit is wel overduidelijk!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, niets nieuws onder de zon toch?
Hallow iedereen
Thanks! Heb t net gekeken! Het is en blijft een watje met een hoop blabla gehalte die Luc!quote:
tuurlijk wel erop wijzen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry hoor. moet ik je er niet meer op wijzen?![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tuurlijk wel erop wijzen!![]()
wil natuurlijk niets missen.....en daarop mn commentaar geven!![]()
![]()
Ik vraag me af of Luc nog steeds niet is afgeknapt op die walgelijke Nadia.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Thanks! Heb t net gekeken! Het is en blijft een watje met een hoop blabla gehalte die Luc!
Wel een aardige jongen hoor.
Pfiew....ik las bijna: Ik durf hetbijna niet te zeggen maar wat is Dennis een lekker ding.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef 2live het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat is Dennis lekker weinig in beeld.
breek daar je hoofd niet over...ik ga vrijwillig die douche opzoeken,en heel tam op de bank hangen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig, zat er al over te denken hoe ik jou onder de douche moest gaan zetten.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Pfiew....ik las bijna: Ik durf hetbijna niet te zeggen maar wat is Dennis een lekker ding.
Ik ben blij dat ik verder gelezen heb.
wat is die site dan ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten totdat Jan zijn gastenboek gaat bekijken! hahaha
Wordt smullen voor Jantjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten totdat Jan zijn gastenboek gaat bekijken! hahaha
Jan is een kutwijfquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een kreng is die Jan: de jurken van Nadia en Amanda passen wel, en die van Lieke gewoon niet, zodat ze meteen is afgevallen.
iemand die blablabla die wel en iemand die echt serieus is niet....hoorde ik hem zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef Dark het volgende:
Dennis is weer druk aan het fluisteren, boos - ja, daaaaaaaaaaag - hoor ik en verder onduidelijk gewauwel
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
ik ga alvast op de bank liggen,anders komt straks mijn brian thuis en rukt me achter de pc vandaan,slaat me met mn kop tegen een badkamer deur....grijpt mn keel vast om mn haar in te zepen onder dwang...!!
en krijgt op de koop toe nog zegels van de albert heyn ook!!
dat moet ik niet hebben,dus ik ga als tam konijn in een lichtgevende babydoll op de bank hangen,en pak een gitaar en zing cumbajaaaaa![]()
![]()
Mag jij aan zijn gitaar zitten??quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
ik ga alvast op de bank liggen,anders komt straks mijn brian thuis en rukt me achter de pc vandaan,slaat me met mn kop tegen een badkamer deur....grijpt mn keel vast om mn haar in te zepen onder dwang...!!
dat moet ik niet hebben,dus ik ga als tam konijn in een lichtgevende babydoll op de bank hangen,en pak een gitaar en zing cumbajaaaaa![]()
![]()
Nee Cindy, jij zegt zo maar wat. Groetjes aan je ventjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
![]()
Hoe is het mogelijk....wat een onbevooroordeeldheid (bestaat dat woord wel?)heeft die Janice....hij zegt notabene...ik hoop dat één van jullie tweeen het wordt...Amanda of Nadia dus.....dus Lieke mee laten doen is dan gewoon flauwekul?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een kreng is die Jan: de jurken van Nadia en Amanda passen wel, en die van Lieke gewoon niet, zodat ze meteen is afgevallen.
De traumaheli kan landenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
![]()
Janneman is zelf de juryquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk....wat een onbevooroordeeldheid (bestaat dat woord wel?)heeft die Janice....hij zegt notabene...ik hoop dat één van jullie tweeen het wordt...Amanda of Nadia dus.....dus Lieke mee laten doen is dan gewoon flauwekul?
En die jury dan?
nee mag niet aan zn gitaar zitten!(vooral niet als hij boos is,maar dan mag ik ook nergens aan zitten..)quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag jij aan zijn gitaar zitten??![]()
Je hebt hem dan wel onder de duim hoor, die van mij ramt alle deuren uit het huis als ik aan zijn spullen zit.
Gelukkig bedoelt die het dan wel goed hoor![]()
hij was wel goed....en dat dat lachje van Brian vanuit de andere kant van de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Stem - Mompelen is binnensmonds praten en dat is niet toegestaan!
Alsof hij zich daar een yota van aantrekt!
Ja en waarschijnlijk may day ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janneman is zelf de jury
jaja, ze weten ze uit te kiezen hoor. Lieke mag al blij zijn dat er een lap voor haar is gekocht.
Ongelooflijk schijtziek word je van die 2 OF ze fluisteren OF ze schrijven briefjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
'Pffffffffffff eindelijk wordt er wat gezegd van dat stiekeme gemompel. Als antwoord gaat Nadia door met mompelen
Hij ging erna gewoon nog ff mee doorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Stem - Mompelen is binnensmonds praten en dat is niet toegestaan!
Alsof hij zich daar een yota van aantrekt!
Op het moment doen ze beidequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Ongelooflijk schijtziek word je van die 2 OF ze fluisteren OF ze schrijven briefjes.![]()
![]()
Sorry ruud.![]()
zal hem de groetjes doen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee Cindy, jij zegt zo maar wat. Groetjes aan je ventje![]()
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janneman is zelf de jury
jaja, ze weten ze uit te kiezen hoor. Lieke mag al blij zijn dat er een lap voor haar is gekocht.
Hoezo sorry? Die slappe hap daar achter in die bouwketen moet sorry zeggenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Ongelooflijk schijtziek word je van die 2 OF ze fluisteren OF ze schrijven briefjes.![]()
![]()
Sorry ruud.![]()
Ja, daar komen zijn woorden inderdaad helemaal op neer. Een misselijke streek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef riri het volgende:
[..]
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?
Hoezo is die Janice eerlijk in iemand zijn gezicht,zoals hijzelf over zichzelf zei?
Dat is ie dus helemaal niet zo....hij laat iemand voor piet snot mee doen dus als ik zijn woorden van net mag geloven.....wat een vooringenomenheid...die komt zichzelf nog wel tegen
Precies, dit is pure terror die 2 op de streams.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Die slappe hap daar achter in die bouwketen moet sorry zeggen![]()
![]()
Omdat het Huub en Lieke niet zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia doet net alsof ze aan ene Roos schrijft.. Dennis schrijft ook een stukje aan Roos.![]()
Ze zijn echt gehaaid! Ze doen net alsof het over iets anders gaat en laten elkaar ondertussen lezen wat ze schrijven...allemaal 'kladjes'
Waarom krijgen ze hier geen boete voor???
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia doet net alsof ze aan ene Roos schrijft.. Dennis schrijft ook een stukje aan Roos.![]()
Ze zijn echt gehaaid! Ze doen net alsof het over iets anders gaat en laten elkaar ondertussen lezen wat ze schrijven...allemaal 'kladjes'
Waarom krijgen ze hier geen boete voor???
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komen zijn woorden inderdaad helemaal op neer. Een misselijke streek.
Wat die jury betreft, hij zei eerder vanavond iets waardoor ik denk dat Mayday er ook in zit... en we weten hoe die over Lieke denkt.
of beide een week lang een plastic zak over hun kopquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!
Een week lang koken EN de keuken opruimen voor alle miljonairs, nog leuker - een week geen stijltang voor Naad en geen Murray's en haarlak voor Dennis![]()
Gewoon exit die tweequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!
Een week lang koken EN de keuken opruimen voor alle miljonairs, nog leuker - een week geen stijltang voor Naad en geen Murray's en haarlak voor Dennis![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok!, ik ga even afliggen Welterusten. (en nog steeds bereid om meer te doen als een post op een forum plaatsen om mijn afschuw op de gang van zaken te tonen.)
![]()
![]()
Tuurlijk hebben ze dat wel in de gaten. Ze doen het al weken op deze manier en nog's opzichtig ook!quote:
ze namen net wel even het boek waar Naad in schrijft in beeld. Om te laten zien dat er geen briefje in zat..quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze dat wel in de gaten. Ze doen het al weken op deze manier en nog's opzichtig ook!
Ze laten het gewoon toe![]()
Ik hoop het. Ik snap ook niet wat hij zo tegen Lieke heeft terwijl hij amper wat van het programma afweet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef riri het volgende:
[..]
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?
Hoezo is die Janice eerlijk in iemand zijn gezicht,zoals hijzelf over zichzelf zei?
Dat is ie dus helemaal niet zo....hij laat iemand voor piet snot mee doen dus als ik zijn woorden van net mag geloven.....wat een vooringenomenheid...die komt zichzelf nog wel tegen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Japie mag mee naar de optredens van Huub en Lieke
Huub is helemaal blij
Mag Lieke ook mee dan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Japie mag mee naar de optredens van Huub en Lieke
Huub is helemaal blij
Gaaf het is hem gegund.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap mag in het vervolg mee met Brian en Huub!
Oeh, Dennix zal dan zo wel gaan knallen door bijvoorbeeld met ijsblokjes te gaan gooien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef diedirk het volgende:
Yessss, eindelijk gaan ze Dennis weer eens bashen Yess!
Kauwen toch zeker.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Oeh, Dennix zal dan zo wel gaan knallen door bijvoorbeeld met ijsblokjes te gaan gooien.
Lieke gaat niet mee,want ze zei in het kantor toen ze het hoorde van Jaap nou dat is mooi dan ben ik alleen met die anderequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag Lieke ook mee dan tegenwoordig?
quote:
Jezus wat een sekte is het daar zeg. je mag totaal geen kritiek geven op de leider.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Op Sly, maar dan wordt je dus geband, hele account was weg
Het verbaasd me dat die snol uberhaupt kan schrijven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Wat is Nadia allemaal aan het neerpennen voor haar Dennisje?
Sekte. Dat woord schoot ook in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus wat een sekte is het daar zeg. je mag totaal geen kritiek geven op de leider.![]()
Danny is een aap Danny is een aahaap.![]()
![]()
![]()
Zei hij dat????quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Jan gaat zijn gastenboek niet lezen. Dan wordt hij helemaal gek
Heb je m niet gehoord eerder vanavond? He's larger than life.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Jan gaat zijn gastenboek niet lezen. Dan wordt hij helemaal gek
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.quote:
Dan heb je hem net niet gehoord.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:37 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je m niet gehoord eerder vanavond? He's larger than life.
Dat gastenboek vindtie prachtig, al die aandacht.![]()
hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.
Brian zei ook je moet gewoon een streep trekken je bent wie je bent.
Echtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.
Brian zei ook je moet gewoon een streep trekken je bent wie je bent.
Ja van de ene kies naar de andere kies.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Oeh, Dennix zal dan zo wel gaan knallen door bijvoorbeeld met ijsblokjes te gaan gooien.
The story of his life: Een hoop gelul maar geen aktie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Wat een gelul van Dennis, he?
Als je nou gewoon eens iets zou DOEN ipv lullen????
Helmut Lotti begon ook als Elvis-imitator. Frans Bauer ging de deur langs met zijn CDs.
Zit er ook op te wachten..maar helaas........quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Hallo kom op met die popo.Of is de plasmaboy op vakantie.
Nee.. Dennis wil direct GROOT beginnen!! Het liefst een platencontract bij EMI en het managment van Jan Smit en over een maand Ahoy vol... en nu maak ik niet eens een geintjequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Wat een gelul van Dennis, he?
Als je nou gewoon eens iets zou DOEN ipv lullen????
Helmut Lotti begon ook als Elvis-imitator. Frans Bauer ging de deur langs met zijn CDs.
SCHRIFTJE ???????quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef Marieke_B het volgende:
En Dennis mag weer in het schriftje lezen...het is inmiddels een heel verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |